• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Feedback Wereld Rizinia

DeletedUser22705

Gast
Sorry hoor, ik versta geen chicken
haha zalige reactie lol. Eerst gaat die xenomorphing uitpakken dat ie een top belegering speler is en nou krabbelt ie terug lol , terwijl die betawereld voor belegeringspelers een natte droom zou moeten zijn :p
 

DeletedUser29490

Gast
Als belegeringsspeler moet ik dat naar de vuilnisbak verwijzen
Snelheid 6 lol.. ff naar de wc om te schijten en er ligt kolo in me stad, laat die maar aan de nolifers en tta'ers over

Oh dat weet ik. Snelheid is geen positief iets voor belegering, maar dit is toch perfect om hem eventjes zijn plaats te wijzen. Wil die wereld niet serieus spelen
smiley_emoticons_biggrin.gif
 

DeletedUser28080

Gast
Nee zeker waar
Met snelheid 6 heb je het ook zo erop zitten lol
Was als reactie op iuovis de opstandsspeler met een uitspraak over belegeringsspelers, dat triggert uiteraard
 
haha zalige reactie lol. Eerst gaat die xenomorphing uitpakken dat ie een top belegering speler is en nou krabbelt ie terug lol , terwijl die betawereld voor belegeringspelers een natte droom zou moeten zijn :p
Krabbelt ie terug?? Ik zeg letterlijk dat ik op de volgende NL belegering wereld start mits goeie instellingen, lezen is moeilijk eh x)

Snelheid 6 is ook veel te snel, heb ook nog een leven buiten dit lol. Je beeld over wat een belegering speler wilt is maar miniem, want ik twijfel of er hier veel gaan starten vanuit onze nl servers. Een beta niet serieus spelen is ook tijdverspilling btw (een BETAwereld serieus spelen ook eig) heb heus wel wat beter te doen ;)
 

DeletedUser29490

Gast
Krabbelt ie terug?? Ik zeg letterlijk dat ik op de volgende NL belegering wereld start mits goeie instellingen, lezen is moeilijk eh x)

Snelheid 6 is ook veel te snel, heb ook nog een leven buiten dit lol. Je beeld over wat een belegering speler wilt is maar miniem, want ik twijfel of er hier veel gaan starten vanuit onze nl servers. Een beta niet serieus spelen is ook tijdverspilling btw (een BETAwereld serieus spelen ook eig) heb heus wel wat beter te doen ;)

Het is niet de bedoeling dat we serieus gaan spelen. Het is de bedoeling dat jij je plek is gaat leren kennen. Dus neem nou maar de uitdaging aan dan kan je je volgende belegeringswereld spelen zonder mijn kolo in jouw stad
 

DeletedUser29155

Gast
Krabbelt ie terug?? Ik zeg letterlijk dat ik op de volgende NL belegering wereld start mits goeie instellingen, lezen is moeilijk eh x)

Snelheid 6 is ook veel te snel, heb ook nog een leven buiten dit lol. Je beeld over wat een belegering speler wilt is maar miniem, want ik twijfel of er hier veel gaan starten vanuit onze nl servers. Een beta niet serieus spelen is ook tijdverspilling btw (een BETAwereld serieus spelen ook eig) heb heus wel wat beter te doen ;)

HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA
 

DeletedUser29490

Gast
Wil je je zo graag bewijzen? X) er is geen nut in niet serieus spelen. Ik verspil men tijd liever niet

Jij snapt dat je geen woord kritiek op iemand mag hebben na deze waanvertoning. Je beweerde alles iedereen aan te kunnen op belegering en vind iedereen flop maar wanneer je jezelf kan bewijzen ben je een bang kippetje.
Hoop dat jij ken genieten, ben te vinden terug op rizinia, wanneer je je ballen heb gevonden in je sprookjesbos bericht mij maar!
smiley_emoticons_thumbs-up_new.gif
 
Haha jij bent ook echt gewoon een idioot he. Waarom moet ik een beta niet serieus spelen om me te bewijzen? Slaat nergens op. Of doe je liever betas niet serieus zodat je dit dan als excuus hebt mocht het foutlopen?

Als jij je tijd wilt verspillen aan een belegering met snelheid 6 op een BETA, doe maar, ik heb wel wat beters te doen. Als je je echt zo graag wilt bewijzen, start dan op de volgende nl ^.^
 
Laatst bewerkt:
Bevestigd dat net men punt niet? Ik heb verantwoordelijkheden, met andere woorden ik heb geen werkloosheidsuitkering waardoor ik 24/7 op een scherm kan staan kijken, wat wel bijna nodig is met snelheid 6. PS: het was 7:45 ;)
 

jeangenie

Harpij
Nog nauwelijks begonnen of in Rizinia worden de voorbereidingen voor het eindspel al getroffen. Ik snap niet hoe iemand deze regel kan opstellen. . Je krijgt nauwelijks de tijd om te settelen. Nu met twee hele hele grote allianties is deze wereld nu al voorbij. daar steek je dan al je tijd in. erg verbelend
ben benieuwd naar reacties
 

Armand0

Manticore
Dat is inderdaad wel erg snel. Snelheid 4, maar dan nog, wereld is net 3 maanden oud.

Maar het is onder de community op zich wel bekend dat inno zich zou moeten focussen op duurzame werelden (d.w.z. werelden met veel actieve spelers en een redelijke levensduur) ipv snel werelden spammen. Alleen weigert men zich dat al jaren te realiseren.
 

DeletedUser29138

Gast
Nog nauwelijks begonnen of in Rizinia worden de voorbereidingen voor het eindspel al getroffen. Ik snap niet hoe iemand deze regel kan opstellen. . Je krijgt nauwelijks de tijd om te settelen. Nu met twee hele hele grote allianties is deze wereld nu al voorbij. daar steek je dan al je tijd in. erg verbelend
ben benieuwd naar reacties

Dominatie staat gewoon 'aan' vanaf die tijd, dat betekend niet dat de wereld dan ook afloopt. Eerst kijken hoe lang het duurt vooraleer een alliantie 40% steden haalt vind ik.

Dat is inderdaad wel erg snel. Snelheid 4, maar dan nog, wereld is net 3 maanden oud.

Maar het is onder de community op zich wel bekend dat inno zich zou moeten focussen op duurzame werelden (d.w.z. werelden met veel actieve spelers en een redelijke levensduur) ipv snel werelden spammen. Alleen weigert men zich dat al jaren te realiseren.

Daar ben ik het niet mee eens persoonlijk (Vind ook niet dat er maandelijkse een nieuwe wereld moet komen daar niet van), spelers bij welk spel dan ook gaan interesse verliezen, het is de minderheid die maanden/jaren blijft spelen. Bij grepolis komt daarbij dat spelers soms ook gewoon (om meerdere redenen) interesse verliezen in een wereld. Misschien dat minder en langere werelden zoals jij zegt daar wat aan kunnen veranderen ik weet het niet. Leuk discussiepuntje in ieder geval.
 

DeletedUser27215

Gast
Dominatie staat gewoon 'aan' vanaf die tijd, dat betekend niet dat de wereld dan ook afloopt. Eerst kijken hoe lang het duurt vooraleer een alliantie 40% steden haalt vind ik.



Daar ben ik het niet mee eens persoonlijk (Vind ook niet dat er maandelijkse een nieuwe wereld moet komen daar niet van), spelers bij welk spel dan ook gaan interesse verliezen, het is de minderheid die maanden/jaren blijft spelen. Bij grepolis komt daarbij dat spelers soms ook gewoon (om meerdere redenen) interesse verliezen in een wereld. Misschien dat minder en langere werelden zoals jij zegt daar wat aan kunnen veranderen ik weet het niet. Leuk discussiepuntje in ieder geval.

Doordat je veel werelden uitbrengt geef je de spelers de kans om te “weredhoppen” lijkt me? Als het dan ook maar een beetje tegenzit op wereld A geef je ze de kans om gelijk te resetten en te hoppen naar wereld B, daardoor sterven de werelden langzaam uit en houd je (drie) allianties over die kans kunnen maken op de eindzege vooral met dit nieuwe systeem.
 

jeangenie

Harpij
ik ben gestopt op rizinia. drie maanden vind ik veel te kort en geeft maar weer aan dat inno alleen maar kijkt naar de inkomsten en niet meer naar het spel.
 
Bovenaan