• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Discussie Wereld Sigma

Kroenuh


Community Manager
Grepolis Team
Wereld Sigma zal op woensdag 18 april 2012 van start gaan!


Beste spelers,

Op woensdag 18 april 2012 zal de 18de krijgerswereld van Grepolis.nl haar deuren openen.

Wereld Sigma zal in de loop van de dag geopend worden. Het exacte tijdstip blijft geheim, zodat iedereen een eerlijke start krijgt. Je kan op deze wereld spelen zodra deze op de voorpagina in de lijst van de beschikbare werelden zichtbaar is. Belast de support a.u.b. niet met vragen over de start van wereld Sigma!


We wensen jullie alvast heel veel speelplezier toe op wereld Sigma!

Jullie Grepolis.nl team
Discussiëren maar!
 

DeletedUser14238

Gast
Komt Sigma er?

Eindelijk ben van plan terug te beginnen en ik zat te wachten op de nieuwe wereld om terug te beginnen.
Succes aan iedereen.

IFarm.
 

DeletedUser

Gast
Leuk dat er een nieuwe wereld komt.
Alleen hoop ik geen moraal en weer niet zo'n allylimiet van 500 !!!

Hopelijk kunnen we daar tonen wat we zijn :D
 

DeletedUser

Gast
Zonder instelllingen valt er weinig te discussieren......

Dit is een discussie punt waard ;). Waarom vermelden dat er een nieuwe wereld komt maar voor de rest is het zinloos.

Geen instellingen, maar ook geen apart forum deel. Als je dan al een vermelding maakt zorg dan dat mensen bijvoorbeeld al pre-allianties kunnen maken.
 

DeletedUser14238

Gast
Dit is een discussie punt waard ;). Waarom vermelden dat er een nieuwe wereld komt maar voor de rest is het zinloos.

Geen instellingen, maar ook geen apart forum deel. Als je dan al een vermelding maakt zorg dan dat mensen bijvoorbeeld al pre-allianties kunnen maken.
Pre-Made dus.
 

DeletedUser12913

Gast
Ooit werd er een peiling gehouden over wat onze favoriete instellingen zijn. Daaruit volgde wereld lambda. Ik begrijp niet waarom men niet opnieuw een wereld maakt met dezelfde instellingen als lambda, want blijkbaar waren deze instellingen toch de winnaar van de peiling..
 

Noorddam

Harpij
Ben benieuwd. Hopelijk geen moraal. Ze moeten nu toch ook wel eens een wereld starten die een beetje fatsoenlijke instellingen heeft.
 

DeletedUser

Gast
Instelling staan erbij, vind het wel ideale wereld, maar ga er denk ik niet op spelen
 

DeletedUser12913

Gast
De instellingen zijn ondertussen al gekend..

Geen moraal :)
Troepensnelheid 3 :)
Alliantielimiet 75 gaat al de betere kant uit, maar nog niet perfect: 50 of 25 zou volgens mij beter zijn
Nachtbonus is goed
Kolosysteem nieuw is goed
Snelheid is opnieuw 2.. -.-"

Ik weet nog niet of ik op deze wereld ga spelen. Veel instellingen zijn perfect, maar de snelheid is gewoon weer te traag. Snelheid 3 op deze wereld zou perfect zijn geweest. Het is spijtig dat er toch telkens 1 instelling voor mij persoonlijk niet goed is
 

DeletedUser14238

Gast
Geef ons een wereld met 1.0, met instellingen Delta.
Dat zou pas goed zijn.
 
Bovenaan