• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Discussie Wereld Sigma

DeletedUser

Gast
ikzelf ga ook starten, wel onder een ander naampje daar :)
kijken of er mooie Premades zijn.

Dit zijn onze instellingen, dus laat de mensen van het oude systeem maar komen :)
 

DeletedUser

Gast
Het is spijtig dat er toch telkens 1 instelling voor mij persoonlijk niet goed is

Klopt, ik heb hetzelfde.

Ik zit te wachten op een Heldenwereld met ongeveer deze instellingen.

Als ik kan wachten totdat ik een ons weeg, dan gaat dat nog wel ff duren :D
 

DeletedUser

Gast
Mooie instellingen, wereld zonder moraal werd het wel weer tijd voor en ze zijn hun belofte nagekomen.

Doordat ik op Lambda speel heb ik persoonlijk nog weinig zin in snelheid 2, al kan ik wel begrijpen dat voor veel spelers dit de ideale instellingen zijn.

Als het overname systeem oud was ipv nieuw was ik nog wel gestart hier, maar het opstand systeem is niet mijn ding meer.
 

DeletedUser12947

Gast
ik vind deze instellingen wel goed maar de snelheid zou wel iets hoger mogen
 

DeletedUser16700

Gast
Mooie instellingen, wereld zonder moraal werd het wel weer tijd voor en ze zijn hun belofte nagekomen.

Doordat ik op Lambda speel heb ik persoonlijk nog weinig zin in snelheid 2, al kan ik wel begrijpen dat voor veel spelers dit de ideale instellingen zijn.

Als het overname systeem oud was ipv nieuw was ik nog wel gestart hier, maar het opstand systeem is niet mijn ding meer.
Als jij was gestart, dan was ik dat ook. ;)
Perfecte instellingen, maar blijf nog wel even op Rho hangen.

Succes voor de gene die hier wel op starten !
 

DeletedUser

Gast
Ziet er nog redelijk uit, misschien toch maar voor de grap beginnen :D
Alleen nieuwe opstandsysteem is beetje matig.
 

DeletedUser

Gast
Mooie instellingen!
Ik heb het erg druk met omikron, maar als er ergens een mooie pre-made wordt gestart, zal ik van de partij zijn.
 

DeletedUser

Gast
Mooie instellingen. Waarschijnlijk eind van de week wel beginnen... Even iedereen laten uitrazen en daarna rustig beginnen.
 

DeletedUser3865

Gast
Echt hele mooie instellingen, hier ga ik sowieso starten.
Als ik een mooie pre-made kan vinden (of misschien kan maken) dan ga ik hier zeker ook blijven spelen :D
 

DeletedUser

Gast
Ik ga hier ook beginnen. Gamma is oud en en een nieuwe wereld is altijd top ^^.
Er zullen ook mooie verhalen kunnen worden geschreven dus ik ben altijd van de partij :).
Welke kant zijn jullie van plan te kiezen? misschien kunnen we al een mooie alliantie samen maken.
 

DeletedUser16454

Gast
Mooie instellingen!
had alleen wel een keer een wereld met 1.0 of lager als snelheid gehad.
im in!
 

DeletedUser14965

Gast
Ja, eindelijk! Ik zal er zijn. Nog geen alliantie in gedachten, die kies ik pas een week na de start.
 

DeletedUser

Gast
ik denk dat ik trouwens maar zuid-west ga kiezen.
hoop al een paar goede spelers te vinden.
 

DeletedUser5117

Gast
de snelheid is waarschijnlijk iets te snel voor mij, maar proberen kan altijd:)
 
Bovenaan