• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Discussie Wereld Troje

Wat voor belegeringstijd lijkt jou het beste?


  • Totaal aantal stemmers
    87

DeletedUser26538

Gast
Hopelijk is de volgende opstand wereld ook zo snel!!

smiley_emoticons_winken4.gif
 

DeletedUser22121

Gast
mooie wereld ik ga hier ook beginnen maar stel dat je je kolo time om 23.59.59 en die ligt dan betekent dat je moet aanvallen in NB zelfs met democratie of heb ik dat mis
 

Kroenuh


Community Manager
Grepolis Team
Voorzien jullie veel problemen (frustratie) bij een overnametijd van 6 uur (of korter met bv Helena) en nachtbonus van 6 uur? We zouden er dan namelijk voor kunnen kiezen om de overnametijd op 7 of 8 uur te zetten.

Ik wacht even op jullie mening. (geef het dus ook door aan vrienden / alliantiegenoten zodat ze hun mening laten gelden)
 

DeletedUser26462

Gast
Het zou denk beter zijn om een iets langere overname tijd te doen. Zo is het ook voor meerdere spelers interessanter om te starten op deze wereld (en hoe meer hoe gezelliger natuurlijk). 7 of 8 uur is prima. Ik ben er trouwens sowieso bij :)
 

DeletedUser26608

Gast
Kan me voorstellen dat het ietwat oneerlijk zal gaan worden voor de mensen die in de late uurtjes niet zo actief kunnen zijn. Maar dat zorgt wel voor leuke toestanden :D . Ik ben er ook hoe dan ook bij
 

DeletedUser21806

Gast
Of je maakt de nachtbonus korter? Het gaat om de snelheid dat maakt deze wereld aantrekkelijk. Dan kan je beter de nachtbonus verkorten dan de veroveringstijd langer te maken, denk ik tenminste.

En naar mijn zeggen zullen er meer mensen baat bij hebben om de wereld even later te starten dan de tijd te verlengen
 

DeletedUser26265

Gast
zet hem maar op 8uur anders kan ik helemaal niet meer gaan slapen
 

DeletedUser22121

Gast
nachtbonus is prima maar alleen de belegering tijd in acht uur is beter voor de rest is het prima igv zullen geen massa ally komen ik denkt wel veel wing aangezien de alliantielimiet 55 is alleen de belegering tijd veranderen naar 8 uur lijkt me genoeg
 

DeletedUser20113

Gast
hele mooie wereld, alleen de veroveringstijd mag dan net een halfuurtje langer dan de nb ipv van net in de nb? anders wordt het alleen maar snipen op de nb
 

DeletedUser26261

Gast
Ik heb persoonlijk liever een veroveringsduur van 8 uur en NB 00:00-06:00 :) maakt het nog leuk om in de vroege uurtjes kolos te slopen.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Gast
Beter te zorgen dat de belegeringstijd standaard langer duurt dan de NB idd, dat die later met het verhogen van helden of anderzijds er toch binnen kan vallen is wel weer aardig. Maar standaard moeten deze 2 elkaar niet overlappen zoals gebruikelijk is.

Of dit nou wordt gerealiseerd door een kortere NB of langere veroveringstijd is van iets minder belang wat mij betreft. Mijn voorkeur heeft een kortere NB, maar heb er vrede mee zou dit een langere verovertijd zijn.

Prettig dat dit in overleg kan overigens ;)
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser693

Gast
Beter te zorgen dat de belegeringstijd standaard langer duurt dan de NB idd, dat die later met het verhogen van helden of anderzijds er toch binnen kan vallen is wel weer aardig. Maar standaard moeten deze 2 elkaar niet overlappen zoals gebruikelijk is.

Of dit nou wordt gerealiseerd door een kortere NB of langere veroveringstijd is van iets minder belang wat mij betreft. Mijn voorkeur heeft een kortere NB, maar heb er vrede mee zou dit een langere verovertijd zijn.

Prettig dat dit in overleg kan overigens ;)

Pfff jij weer!
 

DeletedUser

Gast
Liefst een veroveringstijd van 8 uur. Volgens mij worden er anders enkel kolo's getimed vlak voor de nb en wordt dit een wereld van de slapeloze.
 

Gollum Returns

Manticore
Voorzien jullie veel problemen (frustratie) bij een overnametijd van 6 uur (of korter met bv Helena) en nachtbonus van 6 uur? We zouden er dan namelijk voor kunnen kiezen om de overnametijd op 7 of 8 uur te zetten.

Ik wacht even op jullie mening. (geef het dus ook door aan vrienden / alliantiegenoten zodat ze hun mening laten gelden)

Ikzelf zou kiezen voor een kortere NB, maar als dat niet wenselijk is dan een langere belegeringstijd.

Anders denk ik dat je de na de eerste week teveel afhakers ziet.

Uiteindelijk kan je natuurlijk met helena er wel weer wat aan doen, maar goed zijn weinigen die na de eerste weken al helena op een super hoog lvl hebben staan. En dan is het ook gewoon een tactische zet.
 

Kroenuh


Community Manager
Grepolis Team
Voorkeur ligt inderdaad niet bij het verkorten van de nachtbonus, dat maakt het nóg moeilijker (en vragen we nog meer) van/voor iets minder ervaren spelers. Er zit genoeg uitdaging in de overige instellingen.

Belegeringstijd van 7 of 8 uur, dan?
 

DeletedUser693

Gast
Voorkeur ligt inderdaad niet bij het verkorten van de nachtbonus, dat maakt het nóg moeilijker (en vragen we nog meer) van/voor iets minder ervaren spelers. Er zit genoeg uitdaging in de overige instellingen.

Belegeringstijd van 7 of 8 uur, dan?

Belegeringstijd van 8 uur al prefereer ik ook voor het verkorten van de NB
 

DeletedUser16774

Gast
Misschien is dit wel een geschikte wereld om mijn terugkeer te maken.
 

DeletedUser15500

Gast
Ik denk dat de gemiddelde speler super blij zou zijn met een nb tussen 00:00 en 07:00 en een belegering van 8 uur tijd. De meer ervarenere of sluwere spelers zullen het ook wel redden een stad over te nemen met 8 uur tijd en dit biedt de normale mens ook nog een kans die niet 100% op hun app-alarm hoeven te vertrouwen.

Men moet al lang blij zijn met de snelheid van de wereld, dan is op 1 punt van de overnametijd wat toegeven nauwelijks de discussie waard. 8-)
 
Bovenaan