• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Wereldkennis

  • Topicstarter DeletedUser21911
  • Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser

Gast
Bahrein,
Koeweit,
Qatar,
De Verenigde Arabische Emiraten,
Zo dan:D?
 

DeletedUser21911

Gast
KermAN ,IrAN?

Correct. GeS: +1

De onderstaande foto is van een app van een krant. Hoe heet deze krant? Deze vraag mag worden opgezocht!
2087fyv.jpg
 

DeletedUser21911

Gast
khaleej times ?

Correct! Graag wel in groen volgende keer. Sanhal: +1

Noem een stad in Bangladesh. Ik wil een ander antwoord dan Dhaka, die stad wordt niet goed gerekend. En niet opzoeken.
 

DeletedUser9608

Gast
Chittagong, opgezocht, maar anders loopt het topic dood omdat niemand het weet
 

DeletedUser14965

Gast
Chittagong, opgezocht, maar anders loopt het topic dood omdat niemand het weet

Ik moet toegeven dat dat wel waar is. Zonder opzoeken zijn het toch te moeilijke vragen.
Ik ben nog steeds voor om vragen toe te passen in gebied van wiskunde, geschiedenis, scheikunde en natuurkunde. Dus meer nadenkvragen en minder kennisvragen. Zo voorkom je ook dat mensen sneller fraude plegen door op te zoeken ;)
 

DeletedUser21911

Gast
Chittagong, opgezocht, maar anders loopt het topic dood omdat niemand het weet

Correct. Maar ik geef helaas geen punten... Ook omdat het niet in het groen is.

Wat is de naam van de Duitse luchtmacht ten tijden van WOII? Dat moet je wel weten, als je vroeger of vandaag goed op school heb opgelet.

@Militem: ik ben het hier wel mee eens, maar dan is het geen 'wereldkennis' meer. Verder ben ik niet zo goed met deze wetenschappen...
Misschien iemand die wil helpen met dit soort vragen?
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Gast
Wat een vraag op een forum waar 12-jarigen rondlopen :p
Waterpijp, hoewel dat bij mijn weten shisha moet zijn? Naja, heb het nooit uitgetypt/geschreven gezien, dus dunno.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan