• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Wereldkennis

  • Topicstarter DeletedUser21911
  • Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser

Gast
Yoko thw ik wil je best helpen met dit spel, stel ik doe de vragen over wiskunde natuurkunde scheikunde en jij algemene vragen zoals nu? Wat denk je ervan?
 

DeletedUser21911

Gast
Wat een vraag op een forum waar 12-jarigen rondlopen :p
Waterpijp, hoewel dat bij mijn weten shisha moet zijn? Naja, heb het nooit uitgetypt/geschreven gezien, dus dunno.

Correct. Alice: +1
Alice, die 'stoere' 12-jarigen schrijven het als 'shisha'. Je hoort 'shesha' te schrijven :)


Ed, ik heb al iemand gevonden ;)

Voorlopig even geen nieuwe vragen.
 

DeletedUser20542

Gast
Wat een vraag op een forum waar 12-jarigen rondlopen :p
Waterpijp, hoewel dat bij mijn weten shisha moet zijn? Naja, heb het nooit uitgetypt/geschreven gezien, dus dunno.
Mijn klasgenoten roken dat. Soms.

En kap een keer met het klein noemen van onschuldige maar des te volwassene 12-jarigen.
 

DeletedUser21911

Gast
Peter zit op een bankje, 50 meter van het hoofdkantoor van de ING vandaan. Het valt hem op dat het topje van het gebouw vanuit zijn blik even hoog is als het topje van het anderhalve meter hoge paaltje, dat 3 meter van hem vandaan staat. Hoe hoog is het gebouw? De ooghoogte van Peter is op 60 cm.
 

DeletedUser

Gast
Peter zit op een bankje, 50 meter van het hoofdkantoor van de ING vandaan. Het valt hem op dat het topje van het gebouw vanuit zijn blik even hoog is als het topje van het anderhalve meter hoge paaltje, dat 3 meter van hem vandaan staat. Hoe hoog is het gebouw? De ooghoogte van Peter is op 60 cm.

15 meter .
 

DeletedUser

Gast
Dit is een wiskundige vraag die je ons stelt op een vrijdag middag en dan niet eens in acht genomen dat dit totaal geen betrekking heeft op wereldkennis xd.
 

DeletedUser21911

Gast
Haha. Iedereen loopt te zeuren dat ik wiskundige of natuurkundige vragen stel, nu gaan jullie lopen klagen dat niets met wereldkennis te maken heeft :O
Duidelijk dus, volgende keer is het weer aardrijkskunde of geschiedenis :p
 

DeletedUser

Gast
Haha. Iedereen loopt te zeuren dat ik wiskundige of natuurkundige vragen stel, nu gaan jullie lopen klagen dat niets met wereldkennis te maken heeft :O
Duidelijk dus, volgende keer is het weer aardrijkskunde of geschiedenis :p

Nee, ik ben het er niet mee eens. Ook dit soort vragen moeten erin zitten...

Wiskunde heeft net zoveel met Wereldkennis te maken als geschiedenis.

Weet je zeker dat 15,60 niet goed is :O?
 

DeletedUser13380

Gast
25 meter

Kan fout zijn, en dat ik het op de foute manier ook uitreken... Maar zo zou het ook moeten lukken denk ik.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan