• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.
  • Heb je een vraag over het spel? Kijk dan eerst op onze wiki (hulp) pagina's!
    Op onze wiki is veel informatie over Grepolis te vinden. Wellicht vind je het antwoord op je vraag daar wel! Zo niet, aarzel dan niet om het hier te vragen.

Wereldwonderen vraag

DeletedUser12031

Gast
Is het de bedoeling voor een wereldwonder dat een ally het hele eiland bezit? dus alle plekken die beschikbaar zijn op het eiland.

Of moeten de steden die op het eiland staan van de ally zijn?

Kan iemand mij antwoord geven op deze vraag? Ik kan het namelijk nergens vinden.
 

DeletedUser3159

Gast
AW: Wereldwonderen vraag

Is het de bedoeling voor een wereldwonder dat een ally het hele eiland bezit? dus alle plekken die beschikbaar zijn op het eiland.

Of moeten de steden die op het eiland staan van de ally zijn?

Kan iemand mij antwoord geven op deze vraag? Ik kan het namelijk nergens vinden.

Hele eiland, en dat staat anders overal ;)
 

DeletedUser

Gast
AW: Wereldwonderen vraag

Je moet alle steden hebben. Er mogen dus vrije plekken zijn. Is alleen niet zo verantwoord, omdat andere ally's dan makkelijk kunnen stichten op dat eiland en zo je WW dwarsbomen ;)
 

DeletedUser12031

Gast
AW: Wereldwonderen vraag

Je moet alle steden hebben. Er mogen dus vrije plekken zijn. Is alleen niet zo verantwoord, omdat andere ally's dan makkelijk kunnen stichten op dat eiland en zo je WW dwarsbomen ;)

Is dus blijkbaar nog enige onduidelijkheid over, kan een mod hier een bevestigend antwoord opgeven?
 

DeletedUser

Gast
AW: Wereldwonderen vraag

WW-overzicht van een eiland waar wel alle 'levende' stedne in bezit zijn van mijn alliantie

knipselga.png


zoals te zien is, moet je dus niet per se alle 20 plekken te bezetten, maar is het wel makkelijk ;)
 

DeletedUser

Gast
AW: Wereldwonderen vraag

WW-overzicht van een eiland waar wel alle 'levende' stedne in bezit zijn van mijn alliantie

knipselga.png


zoals te zien is, moet je dus niet per se alle 20 plekken te bezetten, maar is het wel makkelijk ;)
Janiculus, weet je dit wel zeker? Is het niet zo, dat je de bouwplaats uiteindelijk pas kan krijgen als je echt 20 steden hebt?
 

DeletedUser

Gast
AW: Wereldwonderen vraag

Inderdaad, volgens mij kan je de bouwplaats slechts in je bezit krijgen als je de 20 plaatsen in handen hebt. Dat zou dan wel 'Je alliantie heeft alle steden van dit eiland in zijn bezit' overbodig maken...
 

DeletedUser

Gast
AW: Wereldwonderen vraag

Ik neem aan van niet, anders staat het er toch niet :confused:

Even wat rondgekeken, je hebt gelijk. Ik zie een eiland met slechts vijf steden, allen in ons bezit, daar staat het hokje ook aangevinkt. Maar weet iemand wat de voorwaarden zijn om een bouwplaats in handen te krijgen?
 

DeletedUser

Gast
AW: Wereldwonderen vraag

Zou het kunnen dat dat wordt aangevinkt als je de bouw van een WW start op dat eiland?
 

DeletedUser

Gast
AW: Wereldwonderen vraag

Dat denk ik niet, want het is duidelijk een 'voorwaarde' hé...
 

DeletedUser

Gast
AW: Wereldwonderen vraag

Het zou kunnen zijn dat je de bouwplaats pas in je bezit krijgt als
1) Je 20 steden op dat eiland heb, en
2) Het tijdperk van wereldwonderen is gestart.
 

DeletedUser7094

Gast
AW: Wereldwonderen vraag

Aangezien de wereldwonderen gestart zijn zou ik het fijn vinden als er een MOD een duidelijk antwoord kan geven van wanneer je een bouwplaats in bezit hebt!!
 

DeletedUser

Gast
AW: Wereldwonderen vraag

nou ik heb een ww op een eiland waar ik niet 20 steden heb.
 

DeletedUser

Gast
AW: Wereldwonderen vraag

Ik heb in ieder geval het bewijs dat je een WW kan starten zonder alle 20 plekken in bezit te hebben, want op Gamma zag ik

knipselye.png
 

DeletedUser7094

Gast
AW: Wereldwonderen vraag

ok, maar hoe start je dat ding dan??
tijdperk is aangebroken en alle steden zijn in bezit van de ally.
Wat moet ik nu in godsnaam verder doen???
super frustrerend dit!!
waar zijn degene die dit gedoe verzonnen hebben?
graag wat verdere uitleg!!
 

DeletedUser199

Gast
AW: Wereldwonderen vraag

ok, maar hoe start je dat ding dan??
tijdperk is aangebroken en alle steden zijn in bezit van de ally.
Wat moet ik nu in godsnaam verder doen???
super frustrerend dit!!
waar zijn degene die dit gedoe verzonnen hebben?
graag wat verdere uitleg!!

Moet de leiding doen.
 
Bovenaan