• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Besloten spel Wie is de Mol? #10

DeletedUser21356

Gast
Uitslag Opdracht 2B
Jullie stuurden in: MR8HpIe4iZA
De juiste weblink was:
Jullie verdienen dus geen €1000.

Fun Fact: Als jullie de titels van de afbeeldingen beter hadden gelezen, hadden jullie nog €50 kunnen verdienen.

Opdracht 3: Divide Et Impera
Nadat jullie jullie goed geamuseerd hebben met de foto’s, landen jullie op Aeroporto di Palermo Falcone Borsellino, de luchthaven van - jullie raden het al - Palermo! Van hieruit worden jullie met taxi’s doorheen prachtige landschappen naar jullie hotel gereden.

Maar hier stelt zich - alweer - een probleem: de kamerverdeling. Er zijn 6 prachtige tweepersoonskamers voor jullie gereserveerd, die jullie mooi onderling moeten verdelen. Daartoe stuurt iedereen met z’n smartphone (in PM dus) in op welke kamer hij/zij wil liggen (op elke kamer kunnen twee personen liggen). Als alle inzendingen mooi overeen komen, verdienen jullie €500. Als dat niet het geval is, verdienen jullie geen geld en worden de personen bij wie de inzending niet klopte (dus bijvoorbeeld 3 inzendingen voor 1 kamer) random verdeeld over de overgebleven plaatsen. Maar natuurlijk zou dit ‘Wie Is De Mol’ niet zijn, als er niets extra aan de opdrachten verbonden was. Bepaalde kamers bieden jullie namelijk ook iets aan. Hieronder vinden jullie een lijstje van wat waar te vinden valt:

Kamer 1: 1 joker
Kamer 2: ? a
Kamer 3: 1 vrijstelling
Kamer 4: niks
Kamer 5: 2 jokers
Kamer 6: ? b

Deadline: Zondag 26/02, 21u.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser23442

Gast
1.
2. Rabbid
3. jaspenia
4.
5.
6.

1.
2.
3.
4.
5.
6.

Eerst zaait, eerst maalt? Of hoe zeggen ze dat?
 

DeletedUser26399

Gast
1.
2. Rabbid
3. jaspenia
4.
5.
6. Sanhal

1.
2.
3. Kyraco
4.
5.
6.Graecus

Nu gaan jullie moeten vechten voor de plaatsen. Ik moet die vrijstelling niet hebben, want ik ga niet falen.
 

DeletedUser10470

Gast
1.
2. Rabbid
3. jaspenia
4.
5.
6. Sanhal

1.
2. DonFrank
3. Kyraco
4.
5.
6.Graecus
 

DeletedUser23053

Gast
1. Genius
2. Rabbid
3. jaspenia
4.
5. Latdekat
6. Sanhal

1.
2. DonFrank
3. Kyraco
4.
5. Wouter
6.Graecus
 

DeletedUser26399

Gast
Hoef je niet te doen hoor, ik zit namelijk ook in die kamer dus we kunnen lekker gezellig samen kijken.
Ws krijgen we hem niet alletwee en zullen we erom moeten strijden, in dat geval zal ik je echter wel mededelen wat het was.
 

DeletedUser27765

Gast
1. Genius
2. Rabbid
3. jaspenia
4.
5. Latdekat
6. Sanhal

1. Finduilas
2. DonFrank
3. Kyraco
4.
5. Wouter
6.Graecus
 

DeletedUser22926

Gast
1. Genius
2. Rabbid
3. jaspenia
4.
5. Latdekat
6. Sanhal

1. Finduilas
2. DonFrank
3. Kyraco
4. Heartlion
5. Wouter
6. Graecus
 
Bovenaan