• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Besloten spel Wie is de Mol? #10

DeletedUser26399

Gast
Ik krijg toevallig wel via via de logjes door. Dus kan aardig meelezen, beleefd zijn jullie wel moet ik zeggen. Staat gewoon openlijk dat jullie mij niet hebben moeten. En dat in de week tegen pesten. Ik heb geen afbeeldingen, dus helpen gaat niet.
 

Sanhal

3e plaats KonijnenSpelen 2013
Ik krijg toevallig wel via via de logjes door. Dus kan aardig meelezen, beleefd zijn jullie wel moet ik zeggen. Staat gewoon openlijk dat jullie mij niet hebben moeten. En dat in de week tegen pesten. Ik heb geen afbeeldingen, dus helpen gaat niet.

Je maakt het ons dan ook niet makkelijk om je aardig te vinden. Als een hele chat je niet aardig vindt, moet je toch even bedenken of het de schuld is van de 14 mensen in de chat of je eigen schuld.
We willen je graag meer betrekken bij dit spel, maar zonder Skype ga ik mijn best daar niet voor doen. Ik weet niet wie de logjes doorgeeft, maar veel succes aan die persoon.

Als je alsnog besluit om hulpvaardig te zijn en mee te werken aan de opdracht, kan je je foto's in het topic omschrijven.
 

DeletedUser26399

Gast
Nou, ik zie hier niets van beschrijvingen dus kan moeilijk helpen, ik weet wel een paar nuttige dingen die ik als tips gekregen heb. Ik weet dus wat ik moet doen met die afbeeldingen. Nu moeten jullie mij maar de info geven.
 

Sanhal

3e plaats KonijnenSpelen 2013
Nou, ik zie hier niets van beschrijvingen dus kan moeilijk helpen, ik weet wel een paar nuttige dingen die ik als tips gekregen heb. Ik weet dus wat ik moet doen met die afbeeldingen. Nu moeten jullie mij maar de info geven.

Dit is een teamspel. Wij zijn met z'n allen bezig om dit op te lossen. Ik heb zelfs al een keer in het topic neergezet wat wij tot nu toe hebben. Wij kunnen de opdracht alleen afronden als wij alle informatie van iedereen hebben. Dus aub zet je informatie in het topic zodat er met z'n allen naar gekeken kan worden.
 

DeletedUser23053

Gast
Hoe lastig wil je doen? Ga naar web.skype.com en maak een account aan, óf werk in het topic met ons samen. Beide doe je nu niet en daardoor zit je gewoon de opdrachten te verpesten.
 

DeletedUser27427

Gast
Nou, ik zie hier niets van beschrijvingen dus kan moeilijk helpen, ik weet wel een paar nuttige dingen die ik als tips gekregen heb. Ik weet dus wat ik moet doen met die afbeeldingen. Nu moeten jullie mij maar de info geven.
Je hebt niet eens info van ons nodig, je hoeft enkel te zeggen wat er op jouw afbeeldingen staat en welke letters erbij horen.
 

latdekat

Harpij
Ik ben wel benieuwd van wie je die logjes krijgt Graecus.

Verder: als je je foto's niet wil doorsturen, hoe moeten wij dan denken dat je toch een volwaardige speler bent die zich een beetje volwassen kan gedragen? Dat je niet het hele spel gaat zitten zagen? Ik bedoel maar, je imago gaat er niet beter van worden.
 

DeletedUser26399

Gast
Jullie doe alles in skype, terwijl de bedoeling van het spel is dat je dit op het forum doet, ik kan dus nooit mol gedrag zien, want dat gebeurd in de skypechat. Verder ik ga jullie een tip geven. Als je een afbeelding wil opslaan (linker muisknop->opslaan als) zie je een titel staan, met een naam, dit kan een vraag zijn, een tekstje in het latijn etc

Die kan je wel in het topic gooien, ik ga nu mijne in het topic komen gooien.
 

DeletedUser26399

Gast
Z=Zwemster met een zwarte streep op de linkerarm en een badpak van Jacket (Naam: QuodEratDemonstrandum)

8=Paus, gouden kruis om de nek en een ring met een blauwgroene edelsteen (smaragd of safier) aan de rechterhand (aan de ringvinger)(Naam: LachenGierenBrullen)

1=Bruin/zwartharige man met volle bakkebaarden en een viool, met een bruin/zwart pak aan.(Naam: IsHij91)
 

Sanhal

3e plaats KonijnenSpelen 2013
Jullie doe alles in skype, terwijl de bedoeling van het spel is dat je dit op het forum doet, ik kan dus nooit mol gedrag zien, want dat gebeurd in de skypechat. Verder ik ga jullie een tip geven. Als je een afbeelding wil opslaan (linker muisknop->opslaan als) zie je een titel staan, met een naam, dit kan een vraag zijn, een tekstje in het latijn etc

Die kan je wel in het topic gooien, ik ga nu mijne in het topic komen gooien.

Er staat nergens dat de bedoeling van het spel is om alles in het topic te doen. Dan kan je ook onmogelijk overleggen.
Tevens is het niet toegestaan om op zo'n manier achter de naam van je foto te komen (lijkt me logisch).

E:
Nvm wel toegestaan, je hebt er gewoon niets aan.
 

DeletedUser26399

Gast
Je mocht niet zoeken met google image search, ik wou de afbeeldingen opslaan om ze uit te vergroten en te kijken of er hints in verstopt zaten. Is volgens mij wel legaal, bovendien de namen zijn ook weer niet zo nuttig, kan evengoed hoopje zever zijn van Yde en Gekko, maar ik denk dat het hints zijn.
 

DeletedUser23442

Gast
Z=Zwemster met een zwarte streep op de linkerarm en een badpak van Jacket (Naam: )
Typ eens in op google Zwemster Italië en kijk of je dr terugvindt.

8=Paus, gouden kruis om de nek en een ring met een blauwgroene edelsteen (smaragd of safier) aan de rechterhand (aan de ringvinger)(Naam: )
Welke van deze: http://www.ranker.com/list/complete-list-of-popes/coffee-junkie

1=Bruin/zwartharige man met volle bakkebaarden en een viool, met een bruin/zwart pak aan.(Naam: )
Zoek eens op google op componist Italie en kijk of je m terugvindt.

(als je van je ouders wel op google mag)
 

DeletedUser26399

Gast
Ken ik niets van, dus zou kunnen, paganini mag ik wel googlen, dus... Ik magde afbeeldingen niet googlen, maar google is toegestaanbij deze opdracht en niemand heeft eigenlijk iets gezegd over een andere zoekmachine (weet wel dat die ook niet mogen hoor)

Ik mag denk ik wel skype hoor. Of kan het stiekem doen, maar ik ben geen rebelse tiener.
 

DeletedUser23442

Gast
Je mocht niet zoeken met google image search, ik wou de afbeeldingen opslaan om ze uit te vergroten en te kijken of er hints in verstopt zaten. Is volgens mij wel legaal, bovendien de namen zijn ook weer niet zo nuttig, kan evengoed hoopje zever zijn van Yde en Gekko, maar ik denk dat het hints zijn.
Als je alle hints in omgekeerde alfabetische volgorde zet op basis van iedere 3e letter (de Latijnse spreuken moet je eerst vertalen) kun je in de eerste letters van boven naar beneden lezen wie de mol is ;)
 

DeletedUser26399

Gast
Die violist is wel degelijk paganini, exact dezelfde foto teruggevonden, of een heel sterk gelijkende (zelfde achtergrond, iets andere filter)
 

DeletedUser26399

Gast
Als je alle hints in omgekeerde alfabetische volgorde zet op basis van iedere 3e letter (de Latijnse spreuken moet je eerst vertalen) kun je in de eerste letters van boven naar beneden lezen wie de mol is ;)
Grappig hoor
 

Sanhal

3e plaats KonijnenSpelen 2013
Ik voeg het lijstje so far nog een keer toe:
a = Vesuvius? - Wouter
b = Pantheon - Rabbid
c
d = gioachino rossini - Matthias
e = Grieks/Romeinse man met druiven in hand (Wie?) - Latdekat
f = etna
g = Lamborghini Aventador
h
i = farfalle (volgens finduilas) - topic
j = Vulkaan (welke?) - Kyra
k = Pizza Mozzarella - Donfrank
l
m = buffon - topic
n
o
p = Pizza Hawai - Rabbid
q = Paus Benedict XVI - Sander
r = standbeeld v keizer Trajanus -Finduilas
s
t = Paus Johannes Paulus II (Volgens Dasios) - Topic
u = Giuseppe Martinelli - Dasios
v
w
x
y = Guiseppe Verdi - Don
z
A = Julius Ceasar - Latdekat
B = Oude dude/Vage gast met baard (welke?) - Kyra + Rabbid
C
D = Paus John XXIII - Jaspenia
E = Ravioli - Dasios
F = Pizza speciale (?) - Jaspenia
G = Rafaël (zelfportret, 1506, volgens Dasios) - Topic
H = Fiat 500 - Donfrank
I = Antonio Vivaldi (Volgens Dasios) - Topic
J
K = stad Bologna - finduilas
L = Forum Romanum - Topic
M = strand Rimini (volgens finduilas) - topic
N
O
P = standbeeld v Keizer Augustus - topic
Q = Mario Balotelli - Sander
R = Stromboli
S = Colloseum - Wouter + Finduilas
T = Firenze - Matthias
U = Maserati quattroporte VI. - Dasios
V
W
X = pizza Calzone (volgens finduilas) - topic
Y = Spaghetti Bolognese - Latdekat & Sander
Z = Pellegrini (Zeker?) - Graecus
1 = Paganini - Graecus
2 = Lamborghini Centenario - Jaspenia
3 = Fusili Bolognese- Matthias
4 = toren van pisa - heartlion
5 = Stad (welke?) - Kyra
6 = keizer vespasianus
7
8 = Paus Pius X - Wouter & Graecus
9 = Davinci (Gegeven door Jas) - Topic
10

Categorieën (moeten er 11 zijn?):
Pausen
Pizza's
Romeinse keizers
Italiaanse auto's
rome/bezienswaardigheden?
Italiaanse Steden
Italiaanse Badplaatsen ?
Componisten?
Pasta
Vulkanen
kunstenaars?
sporters
 
Laatst bewerkt:

DeletedUser26399

Gast
Foto van mij was aardig gepixelariseerd, nu in betere resolutie getrokken, moet badpak van jaked zijn en is vermoedelijk pellegrini
 
Bovenaan