• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Feedback Winter Grepolympia

DeletedUser23442

Gast
Hoe zit het nu met het herstel van de bug of de genoegdoending hiervoor?
want onze @Kroenuh zwijgt in alle talen over een oplossing Graag duidelijkheid wat ze gaan doen!
Er schijnt in ieder geval een oplossing voor gevonden te zijn die moet voorkomen dat het de volgende overgangen van disciplines opnieuw gebeurt.

Over wat er gedaan wordt met de gevolgen van de eerste overgang waar het mis ging heb ik niets gehoord en kan ik verder niet heel veel voor jullie betekenen.

In principe leek het probleem me zo random dat per ally iedere ally ongeveer even veel vooral gekregen zal hebben.

Mocht je toch van mening zijn dat je hier echt onterecht nadeel van hebt ondervonden kun je het beste een support ticket aanmaken
(Niet dat ik beloof dat ze daar iets voor je kunnen doen, maar dan komt het in ieder geval op de juiste plek aan)
 

DeletedUser27183

Gast
Dit slaat totaal nergens op
Inno probeert onder een bekende bug uit te komen
ze wisten dat er problemen waren al op de sandbox-sever.
Als ze daar niks meedoen wat heeft zo'n server dan voor nut?

Wie garandeerd ons dat inno hier de waarheid spreekt?
Ik vind dit ronduit schandalige en ik vind ook dat de CM en dan met name @Kroenuh hier echt wel wat meer voor ons kan doen, maar die houd zich ver verwijderd van dit forum.
Ik vind gewoon dat de cm keihard moet gaan protesteren bij inno en moet eisen om een genoegdoening.

Dat verdienen de spelers die er bakken met geld (goud) instoppen en nu kunnen jullie zeggen dat dit niet zo is en een relatief goedkoop event is, maar dat is de reinste onzin dat weten jullie net zo goed als ik!
 

DeletedUser28430

Gast
Dit slaat totaal nergens op
Inno probeert onder een bekende bug uit te komen
ze wisten dat er problemen waren al op de sandbox-sever.
Als ze daar niks meedoen wat heeft zo'n server dan voor nut?

Wie garandeerd ons dat inno hier de waarheid spreekt?
Ik vind dit ronduit schandalige en ik vind ook dat de CM en dan met name @Kroenuh hier echt wel wat meer voor ons kan doen, maar die houd zich ver verwijderd van dit forum.
Ik vind gewoon dat de cm keihard moet gaan protesteren bij inno en moet eisen om een genoegdoening.

Dat verdienen de spelers die er bakken met geld (goud) instoppen en nu kunnen jullie zeggen dat dit niet zo is en een relatief goedkoop event is, maar dat is de reinste onzin dat weten jullie net zo goed als ik!

Paar dingetjes:

1. als het probleem ook al op de beta bestond, is inno misschien gewoon te sloom met het oplossen of is de feedback niet goed aangekomen. Ook niet erg netjes, maar gezien de staat van grepolis/innogames zou me dat weinig verbazen, en zo'n event laten ze dan toch doorgaan want geld geld geld.
2. Welke reden zou Inno hier kunnen hebben om niet de waarheid te spreken?
3. Waarover zou Inno niet de waarheid spreken?
4. Helemaal met je eens dat @Kroenuh hier wel wat korter op de bal zou mogen spelen mbt terugkoppeling naar de community, maar je weet niet wat er achter de schermen gebeurt, dus het is niet helemaal eerlijk om ervanuit te gaan dat kroenuh niets doet.
5. ieder event is zo duur als je het zelf maakt, toch?
 

DeletedUser27183

Gast
2 Waarom inno niet eerlijk is?
Dat is dan om te verhullen dat de ene alliantie veel meer voordeel heeft gekregen dan de andere wie garandeerd mij zonder bewijzen dat dit niet zo is?
Inno is echt niet van de eerste leugen gebarsten, want dan waren ze al lang uit elkaar geknald, denk hierbij maar eens aan de legerpakketten die zouden in de ijskast worden gezet nou we zien het elke nieuwe wereld komen ze terug en zo word elke nieuwe wereld om zeep geholpen.
En als ze zeggen dat alle allianties even veel voordeel hebben dan hoeven ze toch geen genoegdoening te geven
Ze vergeten dat de meeste spelers deze dicipline de belangrijkste vinden en er massaal goud in gaan pompen want wie wil er nu niet 2 weken lang 40% extra gp?
Iedereen lijkt mij.
 

DeletedUser28430

Gast
2 Waarom inno niet eerlijk is?
Dat is dan om te verhullen dat de ene alliantie veel meer voordeel heeft gekregen dan de andere wie garandeerd mij zonder bewijzen dat dit niet zo is?
Inno is echt niet van de eerste leugen gebarsten, want dan waren ze al lang uit elkaar geknald, denk hierbij maar eens aan de legerpakketten die zouden in de ijskast worden gezet nou we zien het elke nieuwe wereld komen ze terug en zo word elke nieuwe wereld om zeep geholpen.
En als ze zeggen dat alle allianties even veel voordeel hebben dan hoeven ze toch geen genoegdoening te geven
Ze vergeten dat de meeste spelers deze dicipline de belangrijkste vinden en er massaal goud in gaan pompen want wie wil er nu niet 2 weken lang 40% extra gp?
Iedereen lijkt mij.

je vergeet de redenering die jaspenia erbij geeft. Hij gaat ervanuit dat het potentiële voordeel voor iedere speler willekeurig is, waardoor er netto geen voordeel is per alliantie, of in ieder geval niet de bedoeling om bepaalde spelers te bevoordelen. Ik weet niet of dat echt zo is, als jij je benadeeld voelt moet je vooral een supportticket aanmaken. Het is denk ik wel zo dat er in dit geval niet bewust wordt gelogen over potentiële voordelen, want nogmaals: wat voor reden zou daarvoor zijn?
Wat die legerpakketten betreft: je vergeet dat die weldegelijk in de ijskast gezet zijn, ongeveer een jaar tot de community zo uitgedund was dat de overgebleven spelers het gewoon accepteerden. Dat lijkt me dus niet echt een leugen, eerder een verschil van opvatting over de betekenis van het woord 'voorlopig'.
 

DeletedUser23442

Gast
@Pier Gerlofs Donia

Ik snap dat je vast meerdere goede redenen hebt om gefrustreerd te zijn en allerlei niet positieve meningen en gedachte te hebben over Inno.
Maar dit lijkt me niet de goede plek en et juiste moment om dat af te reageren door zonder goed te lezen maar een hele tirade te houden die inhoudelijk elke plank behoorlijk mis slaat.

Het enige dat Inno zegt is dat ze een fix hebben voor de bug en het vanaf volgende keer dus wel weer goed zou moeten gaan.
Of dat waar is en het inderdaad werkt zoals ze willen is altijd spannend ja, maar dat lijkt me in ieder geval geen leugen, dat is echt wel waar.

Verder zei ik dat ik niets gehoord heb van Inno, dus vraag ik me af waar ze dan over gelogen zouden moeten hebben.

Ze hebben er hoogst waarschijnlijk nog helemaal niet eens over nagedacht wat de gevolgen van de bug geweest zijn omdat ze eerst wilde voorkomen dat het vaker voorkomt. Om er direct "preventief" iets aan te doen kon toch al niet echt meer, daar was het al te laat voor.

Daarom dat ik zei, als je echt denkt dat je benadeeld bent (waarbij ik zelf het idee heb dat dat zeker voor minimaal 99% van de gevallen wel meevalt zoals ik uitlegde), laat het ze weten door middel van een support ticket zodat ze ernaar kunnen kijken en kunnen besluiten of het nodig is om er wat mee te doen. Dat werkt beter dan dat ik dat doe omdat ze dan kunnen kijken naar ieder specifiek geval.

Niemand liegt, niemand probeert ergens onder uit te komen, ik geef jullie alleen een update over het probleem zelf en een advies over hoe je de grootste kans maakt je zin te krijgen als je dat inderdaad zou verdienen te krijgen.

Prima toch?
 

DeletedUser10508

Gast
Allemaal goed en wel @Jaspenia , toch zie ik graag een reactie van onze Community "Manager" betreft zijn mening (of alleszins een reactie op de onze) over evenementen.
 

DeletedUser23442

Gast
Allemaal goed en wel @Jaspenia , toch zie ik graag een reactie van onze Community "Manager" betreft zijn mening (of alleszins een reactie op de onze) over evenementen.
Dat mag je zeker nog steeds willen.

Mijn berichten zijn dan ook enkel over de bug in dit event en niet over het (storende) aantal events, en dus op geen enkele manier een alternatief voor wat jij zou willen ofzo.
 

DeletedUser28468

Gast
Wat een gezeur over die bug..

Er zijn van beide kanten mensen die hier profijt zowel als nadelen hebben gehad.. dan is het toch weer 50/50?
Ja die bug had er niet mogen zijn. Dit kunnen ze de volgende keer weer oplossen. Of niet.

Blijkbaar heb je je 's avonds niet genoeg ingezet om te zorgen dat de wachtrij tot 's ochtends gevuld was. Hierbij strijde je waarschijnlijk niet mee voor het nog lopende evenement.

Gewoon lekker verder spelen en je wonden likken.
 

Armand0

Manticore
Wat een gezeur over die bug..

Er zijn van beide kanten mensen die hier profijt zowel als nadelen hebben gehad.. dan is het toch weer 50/50?
Ja die bug had er niet mogen zijn. Dit kunnen ze de volgende keer weer oplossen. Of niet.

Blijkbaar heb je je 's avonds niet genoeg ingezet om te zorgen dat de wachtrij tot 's ochtends gevuld was. Hierbij strijde je waarschijnlijk niet mee voor het nog lopende evenement.

Gewoon lekker verder spelen en je wonden likken.

De bug maakt niet uit, het hele event had er niet mogen zijn, net als de 15 andere events in de laatste 3 maanden.

Maar ik reageer vooral omdat ik blij verrast ben om je weer eens tegen te komen :)
 

DeletedUser22926

Gast
Ik besefte me net trouwens dat de events nog sneller er doorheen worden gejaagd dan de werelden. Myiona opende toen het vorige event net begonnen was x)
 

salerno1

Medusa
Allemaal goed en wel, maar wanneer komt het volgende event? De inventarissen raken her en der langzaam leeg, hoog tijd voor Demeter!
 

DeletedUser27183

Gast
het nieuwe event dient zich al aan
binnen 2 weken hebben we de Spartaanse huurmoordenaar op de stoep staan
met oa scherpies inwoners myt. eenheden en gouden scherpies.
 
Bovenaan