• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Feedback Winterevent 2016

Kroenuh


Community Manager
Grepolis Team
christmas%20logo.png

Winterevent 2016
Het rad van fortuin is terug!


Beste spelers,

Van 1 december 10:00 uur t/m 31 december 23:59 uur kun je in Grepolis weer een slinger aan het rad geven tijdens het winterevent. Open de Grepolis adventskalender en aanschouw de gezegende sneeuwbol en het rad van fortuin.

Door een slinger aan het rad te geven maak je elke dag kans op beloningen zoals extra grondstoffen, eenheden, spreuken, extra populatie of zelfs winterkristallen! Weet jij 5 winterkristallen te verzamelen, dan krijg je alle premium adviseurs gratis voor 7 dagen op werelden zonder helden of de nieuwe exclusieve held Aristoteles op werelden met helden.

Voor meer informatie over het winterevent kun je terecht op deze wikipagina. Laat ook zeker je mening achter in dit feedbacktopic.

Namens InnoGames en het Grepolis team wens ik jullie alvast fijne feestdagen toe!

Met vriendelijke groet,
Namens het Grepolis team

Kroenuh
Community Manager
Slingeren maar!
 

DeletedUser20113

Gast
held is eindelijk wel nuttig, event mag een x vernieuwd worden naar mijn idee
smiley_emoticons_verlegen.gif
 

DeletedUser25455

Gast
wat een klote beloningen. daar ga ik echt geen goud aan spenderen.
 

DeletedUser25455

Gast
vorig jaar waren de beloningen veel dikker. het is net of grepo nu wel heel makkelijk geld wil verdienen. krijg zelfs meer harpies op de nieuwe wereld als op een oudere wereld. ik ga toch geen paar 100 goud spenderen om 6 harpies te pakken te krijgen :)
 

DeletedUser25975

Gast
Het is dag 1, begint altijd klein, naar het einde toe komen er grotere beloningen
 

DeletedUser20232

Gast
Hoe belachelijk is dit nu weer, als je 1 dag overgeslagen hebt mag je niet meer gratis draaien voor die dag maar wel meteen 100 goud in de pot gooien. Denkt inno dat ik met geld smijt mss. Inno is nog geen haar veranderd.
 

DeletedUser26399

Gast
Ik heb ze al alle 5 zonder goud en mijn broer nog maar 2, dus is ms vrij slecht verdeeld, aangezien ik hem nu al naar lvl 10 kan doen en hij nog moet wachten en tegen de tijd dat hij hem heeft, heb ik al een volledige VS vloot ermee gebouwd en kan hij er geen bouwen omdat ze continu gesloopt worden
 

DeletedUser23442

Gast
Ik heb ze al alle 5 zonder goud en mijn broer nog maar 2, dus is ms vrij slecht verdeeld, aangezien ik hem nu al naar lvl 10 kan doen en hij nog moet wachten en tegen de tijd dat hij hem heeft, heb ik al een volledige VS vloot ermee gebouwd en kan hij er geen bouwen omdat ze continu gesloopt worden
Dit heeft niets te maken met goed of slecht 'verdeeld'

Er is een kans dat je een bepaald vakje als beloning krijgt.
Aangezien 2 van de 6 vakjes een kristal bevatten heb je (zonder goud) een kans van 1 op 3 om een kristal te bemachtigen.

Gemiddeld heb je dus 3x5 = 15 dagen nodig om (zonder goud) de held te bemachtigen.

Maar als je geluk hebt kan dat sneller (met heel veel geluk op zn snelst in 5 dagen, maar die kans is maar 1 op 243)
Als je minder geluk hebt duurt het veel langer of heb je helemaal niet optijd alle kristallen voor het event voorbij is.
 

Gollum Returns

Manticore
Ik merk dat sommige gunst beloningen een beetje overdone zijn. Heb nu 720 gunstpakket. Maar niemand kan natuurlijk 720 gunst opslaan :D

Zou daar de volgende keer nog eens naar gekeken kunnen worden?
 
Bovenaan