• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

WvW #101 - How to overthrow a Kingdom

  • Topicstarter HernamewasAlice
  • Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser

Gast
Inschrijven kan tot donderdagavond. Woensdagavond al een speeltopic. Maakt niks, alleen maar in het voordeel van de mensen die ontwenningsverschijnselen hebben :)

In ieder geval, succes!
 

DeletedUser20542

Gast
Succes. Vreemd beetje dat mensen als onthoofde kippen de opperOHS volgen.
 

DeletedUser199

Gast
Als je de letters van Tristiano zo door elkaar husselt, en wat letter eraf + erbij stopt krijg je Wolf.

X)

Om eerlijk te zijn, schat ik mezelf juist hoger in dan Imrahil en Kyra, niet omdat ik een betere bm ben, maar omdat er minder mensen geneigd zijn me te volgen als mijn argumenten nergens op slaan, iedereen hier weet dat Kyrtje genoeg "volgers" heeft, Imrahil krijgt alleen al 4 stemmen omdat hij zijn naam zegt, hoeveel mensen zijn hier nou echt die me volgen omdat ik het ze lief vraag?
 

DeletedUser22163

Gast
X)

Om eerlijk te zijn, schat ik mezelf juist hoger in dan Imrahil en Kyra, niet omdat ik een betere bm ben, maar omdat er minder mensen geneigd zijn me te volgen als mijn argumenten nergens op slaan, iedereen hier weet dat Kyrtje genoeg "volgers" heeft, Imrahil krijgt alleen al 4 stemmen omdat hij zijn naam zegt, hoeveel mensen zijn hier nou echt die me volgen omdat ik het ze lief vraag?

dit is wel verlijdelijk, maar ik wacht tot morgen. Ik wil eerst zien of tristiano wel goed zijn best doet in het zoeken naar een wolf.

btw veel succes
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan