• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

WvW #101 - How to overthrow a Kingdom

  • Topicstarter HernamewasAlice
  • Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser199

Gast
Mijn "volgers" worden enorm overschat.
Maar nu we toch bezig zijn met flutargten, wanneer komt het feit dat ik een vrouw ben ter sprake?
Echt, dat soort argumenten ben ik nu wel zat.
Dat ik soms bm ben komt niet door mijn volgers en/of mijn vrouw-zijn, zoals iedereen blijft zeggen :/

Ik zeg nergens dat jij burgemeester wordt doordat je een vrouw bent?
Interessante manier om de argumenten op tafel te leggen en te ontkrachten voordat ze worden genoemd; mijn complimenten.
Doordat je twee argumenten in 1 zin noemt, waarvan het ene belachelijk is en het andere klopt, zorg je ervoor dat alles onzin lijkt, iets wat natuurlijk niet zo is. Dat jij volgens hebt is gewoon een feit :)
 

DeletedUser21204

Gast
Ik zeg nergens dat jij burgemeester wordt doordat je een vrouw bent?
Interessante manier om de argumenten op tafel te leggen en te ontkrachten voordat ze worden genoemd; mijn complimenten.
Doordat je twee argumenten in 1 zin noemt, waarvan het ene belachelijk is en het andere klopt, zorg je ervoor dat alles onzin lijkt, iets wat natuurlijk niet zo is. Dat jij volgens hebt is gewoon een feit :)

Noem er dan maar een paar.
 

DeletedUser21674

Gast
@Tristan&Kyra

Ga ergens anders met elkaar lopen fleurten en complimentjes geven ofzo.
Daarbij maakt het niet echt of je vind of iemand een geschikte bm is of niet, het blijft namelijk gewoon een mening.
Ik denk echter dat jullie beide zeer geschikt zijn voor bm, Tristan heeft al een hoop stemmen dus ik zal op Kyra gaan.
 

DeletedUser21204

Gast
Ydeger, Initia, Animal.

Ydeger heb ik nauwelijks contact mee, en ik zie niet waarom dat als voorbeeld wordt gebruikt
Initia ben ik nauwelijks bevriend mee en heb ik al verschillende keren ruzie mee gehad, dus ook dat lijkt me niet.
En Adi volgt mij net zo min als ik hem. Zijn wvw-gedrag wijkt nu eenmaal wat af, daar kan ik ook niets aan doen.
 

DeletedUser199

Gast
Ik ga dit van te voren 1x duidelijk aangeven; Kyra en ik spelen dit spel als individuen, niet als "koppel".
Elk woord wat ik zeg, is puur WvW-gerelateerd en ik trek Kyr niet voor en zijn trekt mij niet voor. Verder is afgesproken dat als we elkaar kunnen zien of horen, we niet over WvW praten, aangezien dat een oneerlijk voordeel zou geven. Zelfde aankondiging heb ik gegeven toen ik nog wat met Cynth had, puur om kulargumeten zoals dat van noobje te ontwijken.
 

DeletedUser21204

Gast
@Tristan&Kyra

Ga ergens anders met elkaar lopen fleurten en complimentjes geven ofzo.
Daarbij maakt het niet echt of je vind of iemand een geschikte bm is of niet, het blijft namelijk gewoon een mening.
Ik denk echter dat jullie beide zeer geschikt zijn voor bm, Tristan heeft al een hoop stemmen dus ik zal op Kyra gaan.

We geven juist geen complimentjes?
Of noem jij het een compliment als je zegt dat iemand makkelijk te beinvloeden is?
 

DeletedUser199

Gast
Ydeger heb ik nauwelijks contact mee, en ik zie niet waarom dat als voorbeeld wordt gebruikt
Initia ben ik nauwelijks bevriend mee en heb ik al verschillende keren ruzie mee gehad, dus ook dat lijkt me niet.
En Adi volgt mij net zo min als ik hem. Zijn wvw-gedrag wijkt nu eenmaal wat af, daar kan ik ook niets aan doen.

"Ai volgt mij net zo min"

Juist, dat verklaart het feit da tje al een bm stem had, zonder ook maar 1 post te hebben gemaakt.
 

DeletedUser

Gast
Ik vind het vooral interessant hoe specifiek de mensen die als laatste een BM stem op imra gooien opeens het meest verdacht worden. Moet je tegenwoordig toevallig de eerste zijn om dat te doen? Ja, het is misschien wat flauw en jammer dat hij zodra hij mee doet door sommigen als BM wordt aangewezen puur omdat hij er is. Vooral omdat hij nog geen woord heeft gezegd.

Verder ben ik het eens dat Tristan zeker een goede BM kan zijn, al vind ik wel dat hij in zijn post zo specifiek zegt dat er geen mensen zijn die zo snel op hem zullen stemmen (slimme strategie). Hij is er wel erg naar op zoek in mijn ogen.

Dan hebben we Kyra, die een beetje veel onschuld speelt, omdat het niet geheel onwaar is dat ze af en toe wat volgers heeft. Iets wat je haar niet helemaal kwalijk kan nemen (misschien stiekem een beetje).

En dan is noobje er ook nog. Die wil altijd graag BM zijn en krijgt nooit veel stemmen, wat ik over het algemeen onterecht vind omdat hij toch best wel goed speelt ondertussen. Al valt mij zijn BM stem wel een beetje op. Ik lees het als: "Ik zou graag op Tristan willen stemmen, maar die heeft al redelijk wat stemmen en anders denken ze dat ik meeloop" (corrigeer me als ik dit verkeerd lees)

oh, veels te lange post voor mijn doen :p
Ik zet hem nu liever op POTG . Die speelt de laatste tijd wel slim (als hij eens een keer geen wolf is)
 

DeletedUser

Gast
Uhm Fireas, Kyra heeft zichzelf nooit voorgedragen voor BMisme?
 

DeletedUser

Gast
Uhm Fireas, Kyra heeft zichzelf nooit voorgedragen voor BMisme?

Waar zeg ik dat dan? Ik zeg alleen dat ze werd "beschuldigd"(ik weet niet precies hoe ik het moet noemen) van volgers hebben en dat daar een (relatief nutteloze) discussie in is ontstaan. Ik geef daar alleen mijn kijk op.
 

DeletedUser21204

Gast
Er is maar één iemand die ik een "volger" zou noemen, en die doet dit potje niet mee.
Bovendien vind ik het een beetje raar dat ik geen bm zou moeten zijn omdat ik zogenaamde volgers heb ofzo?

En Fireas, wat precies neem je mij stiekem een beetje kwalijk?
 

DeletedUser199

Gast
Er is maar één iemand die ik een "volger" zou noemen, en die doet dit potje niet mee.
Bovendien vind ik het een beetje raar dat ik geen bm zou moeten zijn omdat ik zogenaamde volgers heb ofzo?

En Fireas, wat precies neem je mij stiekem een beetje kwalijk?

Ervanuitgaanf dat jij "volgens" hebt, lopen die met je mee zonder zelf na te denken over wat je zegt.
 

DeletedUser

Gast
Er is maar één iemand die ik een "volger" zou noemen, en die doet dit potje niet mee.
Bovendien vind ik het een beetje raar dat ik geen bm zou moeten zijn omdat ik zogenaamde volgers heb ofzo?

En Fireas, wat precies neem je mij stiekem een beetje kwalijk?

Nah, kan t je niet echt kwalijk nemen. Maar als er toevallig volgers zijn dan maak je daar natuurlijk wel blij gebruik van.
 

DeletedUser21204

Gast
Geweldig, zo'n status die je hebt..
Ik kijk nu al uit naar het volgende anonieme potje.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan