• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

WvW #108 - WvW Bullshit

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser21204

Gast
Agreed.
Animal.

BM-stemmen gaan dit keer beter niet op mij. Ik ben dit potje minder actief door vakantieplannen enzo.
 

DeletedUser

Gast
Succes iedereen.

Succes iedereen! :)

Laten we Adi lynchen! Ik erger me nu al :p

Archer zegt het maar doet het niet wat dus gewoon spam is.

Agreed.
Animal.

BM-stemmen gaan dit keer beter niet op mij. Ik ben dit potje minder actief door vakantieplannen enzo.

Maar kyra doet het gewoon gelijk.
Dit slaat dus nergens op.
En weer laat je je leiden door persoonlijke dingen en kijk je niet verder. De mensen die allemaal knabbel zeiden zijn niet irritant?
Omdat je zonder goede reden maar gewoon op Animal stemt en alleen maar omdat hij een beetje trollt een lynch krijgt.
Beter een beetje spammen dan inactief zoals jij al aangeeft te gaan zijn.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Gast
Pssst. BM moet in geel, lynch in paars.

PartOfTheGame, Lekker leesbaarrrrr

Voor de newbies onder ons hier even de rolbeschrijving van het konijn:

Konijn zei:
Het konijn mag niets schrijven, behalve het woord ‘knabbel’, eventueel met interpunctie. Het konijn mag wel posts van andere spelers quoten, mits er aan die quotes niets wordt veranderd. Net als de weerhamsters kan het konijn niet geluncht worden door de wolven. Het konijn mag niet stemmen. Elke dag stuurt hij aan de spelleiding de naam op van een speler. Als deze speler dan die nacht geluncht wordt, mag het konijn de volgende dag andere spelers naar keuze (drie maximaal) dubbel stemrecht geven. Dat dubbele stemrecht krijgen ze als het konijn een post van ze quote (die op diezelfde dag is gemaakt) en daaronder de afbeelding van een wortel plakt.
Door mij is het Konijn hierheen gehaald, ik heb er nu een beetje spijt van. :p

Animal vind ik tot nu toe niet irritant/verdacht. Wat doe jij dan met die stem op hem, Kyra? Hmhm.
 

DeletedUser

Gast
Pssst. BM moet in geel, lynch in paars.

PartOfTheGame, Lekker leesbaarrrrr

Voor de newbies onder ons hier even de rolbeschrijving van het konijn:

Door mij is het Konijn hierheen gehaald, ik heb er nu een beetje spijt van. :p

Animal vind ik tot nu toe niet irritant/verdacht. Wat doe jij dan met die stem op hem, Kyra? Hmhm.

@Genade wie zijn de newbies?
Denk dat iedereen de rollen wel op het forum kan lezen.
 

DeletedUser

Gast
Ahja ik zie nu dat al die knabbels in dezelfde minuut zijn, en de personen erbij bekeken, is het inderdaad een troll, eentje die al is bedacht vóór het spel van start is gegaan lijkt me.

Waarom denk jij aan een wolventroll?
 

DeletedUser

Gast
PotG for BM.

Verder vind ik het vreemd dat Kyra gelijk al een lynch op Animal zet, voor zover ik het heb begrepen is er iets persoonlijks tussen die twee waardoor ze nu gelijk maar op elkaar gaan stemmen.
De andere optie is dat Animal een goede speler is en Kyra gelijk door heeft als ze slecht is.

Nu ik mijn eigen tekst nog eens nalees kom ik tot de conclusie dat Kyra waarschijnlijk niet serieus op wolven jacht gaat om een van de volgende redenen:
1. Ze wil eerst Animal eruit hebben om persoonlijke redenen.
2. Ze is wolf/welp/of iets in die trend.
3. Ze is premiejager/of ander neutraaltje/slechtje.
 

DeletedUser

Gast
Adi, je haalt oude koeien uit de sloot.
Ik vind t ook vrij knap dat jullie door 1 post van Kyra, haar al kunnen beschuldigen van neutraaltje/wolf.
 

DeletedUser16774

Gast
Animal (kraamt weer onzin uit) en Partofthegame. Succes, iedereen!
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Gast
Adi, je haalt oude koeien uit de sloot.
Ik vind t ook vrij knap dat jullie door 1 post van Kyra, haar al kunnen beschuldigen van neutraaltje/wolf.

T is best wel begrijpelijk dat mensen haar na 1 post kunnen beschuldigen. Om eerlijk te zijn is t ook wel vreemd. Normaal hapt ze niet zo op dit soort simpele mogelijkheden tot lynchstem, (iets wat, met alle respect, animal vroeger wel zou doen) en t is wel erg gemakkelijk voor haar om nu meteen haar stem op Animal te zetten.
Wel moet ik er bij zetten, en ik denk dan Animal dat wel weet, dat als hij het hele potje puur gaat trollen, dat hij vanzelf mijn lynchstem krijgt. Maar tot nu toe begrijp ik de troll eigenlijk wel :p
Zoveel konijntjes is gewoon vreemd en mayco vroeg om een stem.

Voor de mensen die konijn claimen/trollen: Als je na nu nog steeds alleen knabbel praat ga ik er iig van uit dat het een serieuze konijn claim is. Dan kan je later niet meer met het excuus komen dat het slechts een troll was. Dus als je nu toegeeft dat je trollt is er in mijn ogen niets aan de hand.
 

DeletedUser

Gast
Ik schrijf me uit veel plezier mensen.

EDIT: wat kleurtjes erbij, om iedereen er een goed gevoel bij te geven.
 

DeletedUser199

Gast
T is best wel begrijpelijk dat mensen haar na 1 post kunnen beschuldigen. Om eerlijk te zijn is t ook wel vreemd. Normaal hapt ze niet zo op dit soort simpele mogelijkheden tot lynchstem, (iets wat, met alle respect, animal vroeger wel zou doen) en t is wel erg gemakkelijk voor haar om nu meteen haar stem op Animal te zetten.
Wel moet ik er bij zetten, en ik denk dan Animal dat wel weet, dat als hij het hele potje puur gaat trollen, dat hij vanzelf mijn lynchstem krijgt. Maar tot nu toe begrijp ik de troll eigenlijk wel :p
Zoveel konijntjes is gewoon vreemd en mayco vroeg om een stem.

Voor de mensen die konijn claimen/trollen: Als je na nu nog steeds alleen knabbel praat ga ik er iig van uit dat het een serieuze konijn claim is. Dan kan je later niet meer met het excuus komen dat het slechts een troll was. Dus als je nu toegeeft dat je trollt is er in mijn ogen niets aan de hand.

KnaBBel .
 

DeletedUser

Gast
PotG for BM.

Verder vind ik het vreemd dat Kyra gelijk al een lynch op Animal zet, voor zover ik het heb begrepen is er iets persoonlijks tussen die twee waardoor ze nu gelijk maar op elkaar gaan stemmen.
De andere optie is dat Animal een goede speler is en Kyra gelijk door heeft als ze slecht is.

Nu ik mijn eigen tekst nog eens nalees kom ik tot de conclusie dat Kyra waarschijnlijk niet serieus op wolven jacht gaat om een van de volgende redenen:
1. Ze wil eerst Animal eruit hebben om persoonlijke redenen.
2. Ze is wolf/welp/of iets in die trend.
3. Ze is premiejager/of ander neutraaltje/slechtje.

Ik ben het hier met AB eens.
PotG krijgt mijn BM stem.

kyra

Omdat ze uit het niets op Animal stemt.
Omdat ie een beetje spamt krijgt ie een lynch dan zouden de zogenaamde konijntjes ook een stem moeten krijgen.
Alleen daar heeft ze geen persoonlijke issues mee en bekijkt ze het niet objectief. En het lijkt me dat ze dan ook niet serieus naar wolven gaat zoeken.
Maar mocht ze hier een andere verklaring voor hebben wil ik die altijd nog wel aanhoren en evt mijn mening herzien.
 

DeletedUser

Gast
Precies wat je zegt, het is afgesproken. Had eigenlijk nog niet gedacht aan de optie dat ze voor het spel al een afspraak hadden gemaakt. x)
Ik moet daar zelf weer op terugkomen, want nu zie ik pas het grote tijdsverschil tussen de laatste post van Moon en de eerste spelerspost.

Tristiano

Of het nu voor of na de start van het potje was, aan de tijden van de eerste vier spelersposts kun je zien dat dit afspraak was en dus geen serieuze claim. Ook lijkt het me niet waarschijnlijk dat één van de vier echt konijn is en de anderen daarop besloten te trollen ook konijn te zijn, want dan hadden ze het tijdstip van posten met het konijn moeten overleggen, en dat kan niet als het enige wat je mag zeggen 'knabbel' is.
Na Fireas' post doorgaan met knabbel is echter een konijnenclaim en dus een valse claim.

Gaarne hoor ik van de anderen wat er precies aan de hand was. Danku.

EDIT: Ho ho ho spring niet al te gemakkelijk op Kyra. Kyra speelt slim genoeg als slechtje om haarzelf niet meteen zo verdacht te maken.
 

DeletedUser

Gast
EDIT: Ho ho ho spring niet al te gemakkelijk op Kyra. Kyra speelt slim genoeg als slechtje om haarzelf niet meteen zo verdacht te maken.

Ik ben het vorige potje nog niet vergeten waarin jij en kyra het zo goed voor elkaar opnemen...
En dingen faken zodat het niet zou op vallen...
 

DeletedUser

Gast
Ik ben het vorige potje nog niet vergeten waarin jij en kyra het zo goed voor elkaar opnemen...
En dingen faken zodat het niet zou op vallen...
Bullshit. Het enige wat hieraan relevant is, is de topictitel.

Maar mocht ze hier een andere verklaring voor hebben wil ik die altijd nog wel aanhoren en evt mijn mening herzien.
Wolfisch

Tristiano => elienolanaomi

Of wat vind jij eigenlijk van het konijntjesgedoe, Elie?
 

DeletedUser

Gast
Bullshit. Het enige wat hieraan relevant is, is de topictitel.

Wolfisch

Tristiano => elienolanaomi

Of wat vind jij eigenlijk van het konijntjesgedoe, Elie?

Zie jij een gevaar in Eli?
Zo snel heb ik jou volgens mij nog nooit zien verspringen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan