• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

WvW #108 - WvW Bullshit

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser16774

Gast
Ik vind het toch verdacht dat er zoveel konijnen zijn.

E: het kan wel met die bullshit te maken hebben.
 

DeletedUser

Gast
Oke nu serieus,
Ik zie dat er heel makkelijk BM stemmen worden gegeven hier,
Ik wil jullie erop wijzen dat er mogelijk een Wethouder in zit dus ga niet zo gemakkelijk BM stemmen geven

Verder vind ik de stemmen op Animal en op Kyraco grote maar dan ook Grote onzin.
Animal speelt als anders en kyraco ergert haarzelf daar nu al op, maar moet ze zelf weten. Waarom krijgen kyraco en Animal meteen van die Bullshit lynch stemmen -.-

E:
Voor de mensen die konijn claimen/trollen: Als je na nu nog steeds alleen knabbel praat ga ik er iig van uit dat het een serieuze konijn claim is. Dan kan je later niet meer met het excuus komen dat het slechts een troll was. Dus als je nu toegeeft dat je trollt is er in mijn ogen niets aan de hand.

Voor mij was het inderdaad een troll;) Moet kunnen toch in een bullshit potje:O
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Gast
Ik ben het met Ed eens, stemmen op Kyr of Adi slaan nergens op.
En ga nou niet doodleuk allemaal Konijn zitten spelen, want als er 5 konijn spelen denk ik toch echt wel dat daar een paar wolven tussen zitten..
 

DeletedUser

Gast
Bullshit. Het enige wat hieraan relevant is, is de topictitel.

Wolfisch

Tristiano => elienolanaomi

Of wat vind jij eigenlijk van het konijntjesgedoe, Elie?

Zoals ik al tegen je hebt gezegd op skype ben ik wel benieuwd naar de reacties van de anderen.

Voor de mensen die konijn claimen/trollen: Als je na nu nog steeds alleen knabbel praat ga ik er iig van uit dat het een serieuze konijn claim is. Dan kan je later niet meer met het excuus komen dat het slechts een troll was. Dus als je nu toegeeft dat je trollt is er in mijn ogen niets aan de hand.

Tristan gaat door met zijn geknabbel na deze post dus of hij is een wolf die denkt dat ie zo het potje door kan komen.
Of hij is echt het konijn en had deze troll voor het potje afgesproken en daarna zijn PM pas gelezen...
 

DeletedUser

Gast
Ed heeft ook zeker gelijk qua BM stemmen. Er staan nu een stuk of 4 BM stemmen op POTG en geen van deze stemmen heeft enige argumentatie. Genade waarschijnlijk vanwege vriendjesgedoe omdat POTG op genade stemt als BM (ook zonder argument, maar zal wel met ervaring oid te maken hebben).

E. Genade. Ik begrijp je niet. Je springt nu van de ene naar de andere kant en zet vervolgens ook nog een post neer waarmee je eigenlijk iemand een soort van buitenspel wilt zetten imo
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Gast
Dus je ziet geen gevaar in Eli, waarom dan een Lynch stem?
Nou misschien is ze wel wolf snap je.

Voor mij was het inderdaad een troll;) Moet kunnen toch in een bullshit potje:O
En hoe is deze troll dan tot stand gekomen? Wanneer spraken jullie af dit te doen etc.?

Genade waarschijnlijk vanwege vriendjesgedoe omdat POTG op genade stemt als BM (ook zonder argument, maar zal wel met ervaring oid te maken hebben).
Eey POTG is gewoon na mij de beste speler.

E. Genade. Ik begrijp je niet. Je springt nu van de ene naar de andere kant en zet vervolgens ook nog een post neer waarmee je eigenlijk iemand een soort van buitenspel wilt zetten imo
Huh leg uit.
 

DeletedUser

Gast
Nou misschien is ze wel wolf snap je.

En hoe is deze troll dan tot stand gekomen? Wanneer spraken jullie af dit te doen etc.?

Eey POTG is gewoon na mij de beste speler.

Huh leg uit.

oh, dat laatste mag je vergeten. Las t zelf ff verkeerd. Wel zeg je heel mooi: "klopt, je bent me vooral gewend als slechtje"
Je weet dat daar helemaal 0 waarde aan gehecht wordt? Als je idd een goede wolf bent (en dat beweer je zelf), dan zou er eigenlijk geen verschil zichtbaar moeten zijn tussen hoe jij als goedje en als slechtje speelt.
Waarom zie je trouwens geen gevaar in iemand die je verdenkt als wolf?? Waarom zou je een wolf niet gevaarlijk vinden?
 

DeletedUser

Gast
POTG mag zo'n goede speler zijn als ie is, het maakt hem nog steeds geen goedje ;)
 

DeletedUser199

Gast
genade
Hij probeerde een skype chat aan te maken waarin hij mij kon ondervragen, echter voegde hij hier, perongeluk, Gerben aan toe.
Ik wil daar eigenlijk wel uitleg over.
 

DeletedUser

Gast
genade
Hij probeerde een skype chat aan te maken waarin hij mij kon ondervragen, echter voegde hij hier, perongeluk, Gerben aan toe.
Ik wil daar eigenlijk wel uitleg over.

Ja inderdaad, of is dit weer zo`n manier om Fake-logjes te maken?
 

DeletedUser

Gast
Genade word verdachter met de minuut.
Alhoewel ik betwijfel of hij nu al wolf is.

Ik denk eerder dat hij welp is of graag geïnfecteerd wil worden ;)
 

DeletedUser

Gast
Genade word verdachter met de minuut.
Alhoewel ik betwijfel of hij nu al wolf is.

Ik denk eerder dat hij welp is of graag geïnfecteerd wil worden ;)

Hoe weet jij dat hij geen wolf is, maar welp ofzo ?
Omdat je zelf wolf bent?
 

DeletedUser22652

Gast
Als hij zelf wolf was, zou hij dit hier niet zo zeggen volgens mij. Maar schiet me niet dood mocht ik het fout hebben, want de waarheid zeggen om de ander te laten denken dat het een leugen is en zo toch de leugen te geloven. Dit soort zaken is een Complete Mindfuck, vooral in het begin.

Anders vind ik Genade best wel verdacht, want zijn argumentatie tegenover lynch v Eli overtuigd totaal niet.
 

DeletedUser

Gast
Mayco, Hij zegt dat hij betwijfeld of hij al wolf is. Hij zegt niet dat hij weet dat genade geen wolf is, beter lezen ;)
Als het express gebeurde , dan zou t vreemd zijn dat ie welp is, want dan zou hij niet te veel op willen vallen lijkt mij.
Verder vind genadewat vreemd doen, uitleg over de chat met trist zou wat uitleg geven, maar ik snap ook niet waarom je op potg zo snel stemt genade?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan