• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

WvW# 109 Heroes vs Villains

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser

Gast
Waarom denk je dat ik niet stemde?

Gewoon een fucking onterechte overwinning door een hele grote stomme fout.. :(
 

Sanhal

3e plaats KonijnenSpelen 2013
Nou top Sander! Alsnog verloren. Damnit!

Wil je niet onderuit halen maar slecht geleid.

Om hier ff op terug te komen, voor de rest van het potje vind ik dat er door mayco en mij redelijk goed is geleid. Het was idd een grote fout, dat weet ik en dat heb jij mij ook vaak genoeg duidelijk gemaakt, zowel in privé als hier maar voor de rest vind ik dat wij nog steeds redelijk goed hebben geleid.
Nu erbij zeggen dat je me niet onderuit wil halen vind ik nergens op slaan, je zei in privé vaak dat het slecht was en hier nu ook. Ik heb liever dat je gewoon zegt wat je vind en alleen zegt slecht geleid dan erbij zetten "wil je niet onderuit halen" want in mijn ogen is dit wel degelijk het geval.
 

DeletedUser

Gast
Het was niet slecht leiden.

Jullie hebben het goed gedaan in mijn ogen.
Dat ie een fout heeft gemaakt kan gebeuren, hij heeft het zsm herstelt.
Je kan ook positieve reacties/kritiek plaatsen en tips geven over wat ie de volgende keer in jou ogen anders had moeten doen.
Gewoon jammer dat mensen je eerder afkraken dan iets positiefs melden, je kan beter dingen positief benaderen dan negatief.
Waar mensen eerder van leren is te benadrukken wat wel goed ging ipv alleen maar de slechte dingen te benadrukken, dat zijn vaak de dingen die ze zelf ook wel weten dat dat fout is gegaan en daar leert niemand wat van.
Mss dat de sfeer dan ook beter blijft op het forum.
 

DeletedUser

Gast
Goed geleid leiding, jammer van het akkefietje, maar dat kan elke spelleider wel eens gebeuren, we blijven immers mensen en die maken fouten. Verder wil ik mayco nog wel een tip geven, ga niet zo overactief bezig in de wolvenchat. Je moet je daar afzijdig houden en antwoorden als ze vragen stellen :O
En dus niet als iemand vraagt, Wie lunch, dat je dan jezelf aanwijst, das naar mijn mening alleen maar irritant en hoort niet bij de spelleiding. Gewoon mijn mening
Verder was het opzich een redelijk potje, maar werden de gevaarlijke rollen er redelijk snel uitgehaald. Ik denk eigenlijk dat de bijrollen hoofdrollen hadden moeten zijn, omdat er geen wolvenziener was, en het dus alleen maar een nadeel had voor de goedjes, die het al redelijk moeilijk hadden . Zeker omdat de apostaat zo echt amper zin heeft behalve de wolven beschermen, want wie valt er te beschermen als bijna iedereen burger is omdat alle speciaaltjes bijrol zijn? Dit is nog wel een tip, kijk wat je samengooit, want nu gooi je bijrollen erin die normaal hoofdrollen zijn, en dat kan goed zijn, maar er is een reden waarom ze hoofdrollen en geen bijrollen zijn. Nu was er slechts 1 bijrol bij de wolven, maar dat hadden er ook meer kunnen zijn, met mogelijk betere dingen aangezien ik zag dat jullie nog meer mogelijke bijrollen hadden.
E: Valt wel mee met het aantal bijrollen, sorry :(
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan