• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

WvW# 109 Heroes vs Villains

Status
Niet open voor verdere reacties.

Sanhal

3e plaats KonijnenSpelen 2013
Lynch dag 3

De dag was lang, en de Villains en de Heroes dwaalden allemaal maar wat rond op de nieuwe rare wereld. Opeens, uit het niets, een harde roep: Gekko moet sterven! Hij is zonder meer een Villain. Maar daar was Gekko het niet mee eens, na veel heen en weer geschreeuw besloot de burgemeester er een einde aan te maken. Hij schreeuwde gekko zijn naam, hij zou dood gaan. Zo kwam het dat Gekko hard wegvloog, want hij had leren vliegen. De anderen gingen achter hem aan, en haalden hem neer. Met veel moeite lukten het ze Gekko vast te kunnen binden aan een paal en hem een voor een te kunnen slaan. Zo stierf Gekko die ook wel bekend stond als Robin Hood, al een vijfde dode, op de derde dag. Het leven van niemand was zeker op deze wereld. En toen ging de zon onder, en het werd donker, pikkedonker, en het groepje gingen op zoek naar een slaapplek, want zelfs mensen met superkrachten hebben slaap nodig..
Gekko was lynch en was Robin Hood (Slaapengel)

mdvEp2x.jpg

Lunch dag 3:

Terwijl het groepje op zoek ging naar een slaapplek, kwamen de Villains bij elkaar, en planden ze een aanval op een Hero. Na lang overleg werd besloten dat Genade zou moeten sterven, hij was te gevaarlijk geworden. Dokter Doofenschmirtz had een speciale radar uitgevonden, waardoor Genade makkelijk te vinden was. Ze vonden hem in een diepe slaap. The Joker gestoord als hij is vind het allemaal best grappig, en maakte nog een selfie met hem voor hij deze vermoorde met een hamer. Zo stierf een arme Hero, namelijk Mario, de smid.
Mario, de Italiaanse smid maar hij was ook een hele goede ontstopper, hij ging altijd buizen in om mensen te redden, het was een of andere peach waar hij altijd achteraan zat maar op een dag zag hij niet peach maar Altijd Bezig in de buizen, ze waren gelijk verliefd en onafscheidelijk. The Joker zag alle foto’s die Mario en deze random held samen hadden genomen. Hij besloot dan ook om zijn eigen foto’s aan het album toe te voegen, hij stuurde de selfie met Mario op naar de random held en daarna een foto van hem die Mario dood hamerde. Altijd Bezig was zo ontroerd van dit dat hij zelfmoord pleegde.

Genade was lunch en was Mario (Smid), hij was in een relatie met Altijd Bezig beter bekend als een random burger met een cupido als bijrol.

Zoals sommigen (hopelijk niemand) hebben gezien had ik het eerste bericht verwijderd dit omdat er een fout was in de lynch.
 
Laatst bewerkt:

DeletedUser

Gast
Ok, ik denk dat het nu wel duidelijk is. De Bezem is wolf, sorry Genade :p
 

Genius0615

Erinys
Ik denk persoonlijk dat dit een beetje TE toevallig is, Genade die direct doodgaat nadat hij een volgens hem duidelijke wolf had aangewezen, ofwel is Bezem dus wolf, wat zeer waarschijnlijk is, ofwel is dit gewoon een truc van de wolven om Bezem erin te luizen.
 

Araluen

Manticore
Ik denk persoonlijk dat dit een beetje TE toevallig is, Genade die direct doodgaat nadat hij een volgens hem duidelijke wolf had aangewezen, ofwel is Bezem dus wolf, wat zeer waarschijnlijk is, ofwel is dit gewoon een truc van de wolven om Bezem erin te luizen.

zo'n plan is heel makkelijk te bedenken door wolven. ik zou bijna zeggen dat Bezem hierom een goedje zou kunnen zijn. Ik kijk straks op wie ik ga stemmen, dat zou iedereen kunnen zijn. het zou ook wel prettig zijn als ik wist wie Eli gaat vervangen.
 

DeletedUser

Gast
Als ik gezien ben: Neem contact met me op!

Zo niet: Neem contact met me op!
 

DeletedUser

Gast
Ik stem voor vanavond op WWG.
Dit natuurlijk door de acties van Eli, mocht dat niet duidelijk zijn. Ze ging de hele tijd heel erg op Genade/POTG en AB. Ze probeerde mij erbij te betrekken, wilde ook dat ik op 1 van de 2 ging stemmen, maar ik heb toen niet meegedaan. Uiteindelijk bleken beiden goedjes te zijn. Ik denk dat toen ze door kreeg dat Genade/AB op mij ging, ze dacht dat het wel handig zou zijn om die 2 te doden, waardoor ik juist weer verdacht leek. Makkelijk de schuld bij een ander neerleggen, ik denk dat ze daar voor ging.
 

DeletedUser

Gast
Eli zei dat ze dingen verknald had. Dus ik ga gewoon claimen :)
Ik ben burger met de bijrol even beschermengel.
Ik bescherm vannacht de bezem omdat Eli jou blijkbaar vertrouwde en geen tijd heb om alles door te lezen.
Ik stem op Genade omdat hij minder post dan normaal
 

Genius0615

Erinys
WWG, zn stem klopt totaal niet, Genade is al dood, Hij vertrouwt Bezem nadat die op hem stemt en hij claimt een rol die iedereen kan verzinnen. + dat wat Bezem zei versterkt mn gevoel nog meer.
 

Araluen

Manticore
Ik zit op mijn telefoon, naar ik stem op bezem. Uitleg komt straks

E: bezem dus.
Ik vertrouwde eli en ben niet van plan dat te vertrouwen bij wwg. Ten gunste van hem stem ik op bezem.
 
Laatst bewerkt:

Sanhal

3e plaats KonijnenSpelen 2013
Lynch dag 4:

Weer een dag, weer een moord. Het zag er slechter en slechter uit voor de helden, ze hadden maar 1 vijand weten te pakken maar elke dag bleven mensen dood gaan. Zelfs de beste van de besten durfden niet meer naar buiten te gaan, wie weet waren zij dit keer de ongelukkige? Niemand wist wie ze konden vertrouwen, niemand wist wie elk moment dood zou kunnen gaan, niemand wist wat ze moesten doen. Hun grootse Robin Hood was doodgegaan de voorgaande dag. Hij stal van de rijken en gaf aan de armen, zelfs hij werd niet gespaard.
Op het plein werd door de mensen die durfden te komen alleen maar rondgeschreeuwd. Weerwolfgek schreeuwde op den duur nog harder dan allemaal. Hij was overtuigd dat Genade, de smid met de naam Mario slecht was. Alleen wist hij blijkbaar niet dat Genade die ochtend dood in zijn huis werd gevonden net zoals zijn geliefde die ook dood was. Alle mensen dachten gelijk dat Weerwolfgek slecht was, want je moest wel heel gek zijn om de schuld op een dode te hangen. Zo werd de achtste persoon gedood sinds het begin van deze ellende. Toen hij eenmaal dood viel viel er alleen een random held naar de grond. Een random held met de krachten om elke even dag iemand te beschermen, maar hij kon zichzelf niet beschermen van de aanklachten van de mensen die nog over waren.

Weerwolfgek was lynch en was een random held (burger), ook had hij beschermkrachten en kon dus elke even dag iemand beschermen

YfOKqEt.jpg



Lunch dag 4:
De Villains hadden een leuke dag, een Hero die was doodgegaan door die andere domme Hero's. De Villains waren in een melige bui, en besloten nog een Hero te doden. Deze Hero was niemand anders dan Gerben, die sterk was. De Villains hadden dus een geluk, en zochten deze Hero op, om hem te doden. Dr. Doofenschmirtz pakte zijn verkleininator, en verkleinde Gerben. Toen gingen de Villains op Gerben staan, die zo klein als een mier was geworden. Zo stierf een arme Random Hero, Gerben, op een eerloze manier. Maar je weet hoe Villains zijn, alles moet zo slecht mogelijk.

Lunch was Gerben en ook een random hero.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan