• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

WvW #115 The German Comeback

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser

Gast
Mineos452 je gaat slecht om met de reacties, te moeilijk om je rol geheim te houden?
 

DeletedUser

Gast
Ik zou zeggen, post jouw verdachten en wie weet doen we er wat mee na je dood.

Bedankt dat je het vraagt, niet dat jullie er rekening mee gaan houden.
Rabbid, Sander (die jullie blijkbaar helemaal vergeten zijn), Archer, Araluen, Gerben en Art
Geen theorie, graag gedaan.
En ik zit er sowieso volledig naast, dus geen aandacht aan besteden xD
 

DeletedUser

Gast
Mineos452 je gaat slecht om met de reacties, te moeilijk om je rol geheim te houden?

Ik mag me niet meer verdedigen van Araluen, heeft ie zelf in zijn post gezegd.
Te moeilijk om mijn rol geheim te houden? Laat me niet lachen. Niemand weet mijn rol hier, aangezien jullie allemaal denken dat ik wolf ben xD
 

DeletedUser

Gast
Ik mag me niet meer verdedigen van Araluen, heeft ie zelf in zijn post gezegd.
Te moeilijk om mijn rol geheim te houden? Laat me niet lachen. Niemand weet mijn rol hier, aangezien jullie allemaal denken dat ik wolf ben xD

Again, 'Ik ben geen wolf' duizend keer roepen maakt je juist verdachter hoor, of je maakt een triple mindfuck maar nu zet je jezelf gewoon in de spotlight.
 

DeletedUser

Gast
Dubbelpost kan me niks schelen.
Rabbid lijkt me wolf na het Giga-Kyra-Rabbid gedoe gisteren.
Sander werd van wolf beschuldigd door alle 3. En Kyra was muizenval.
Archer buikgevoel. En counter.
Araluen buikgevoel. En counter.
Gerben omdat ik PotG daar in geloof.
Art omdat ik denk dat Art of Alice wolf is, en ik neig dan toch meer naar Art.
 

DeletedUser

Gast
Dan maak ik mezelf maar verdacht. I don't give a shit.


Btw, ik kan niet meer bewerken, dus er zit niks anders op dan dubbelpost :x
 

DeletedUser

Gast
Dubbelpost kan me niks schelen.
Rabbid lijkt me wolf na het Giga-Kyra-Rabbid gedoe gisteren.
Sander werd van wolf beschuldigd door alle 3. En Kyra was muizenval.
Archer buikgevoel. En counter.
Araluen buikgevoel. En counter.
Gerben omdat ik PotG daar in geloof.
Art omdat ik denk dat Art of Alice wolf is, en ik neig dan toch meer naar Art.

Rabbid is in mijn ogen verdacht maar het feit dat kyr goedje bleek maakt het voor mij juist logischer dat rabbid ook goedje is, kijk maar terug naar hun gedrag met elkaar in het begin.
 

DeletedUser

Gast
Rabbid is in mijn ogen verdacht maar het feit dat kyr goedje bleek maakt het voor mij juist logischer dat rabbid ook goedje is, kijk maar terug naar hun gedrag met elkaar in het begin.

Jah inderdaad, maar Kyra kan het ook mis hebben
Ik ben dood, dood Sander
Je zult mijn rol zien en dan weet je dat Sander wolf is
 

DeletedUser

Gast
Sanhal ik hoop dat deze nog oprijd is maar mijn internet zit lastig te doen dus dno
 

DeletedUser20542

Gast
De oorlog voorbij

Daar stonden ze weer. 12 mensen in het veld. Nog steeds dat elektronische hek. En het prikbord. Maar daar hing niemand rond. Dat was eng, want daar waren geesten. Ze stonden daar, en de Asmogenden wisten dat ze onoverwinnelijk waren. En de Geallieerden wisten dat ze grote fouten hadden begaan. Het konijntje nam het woord, zoals elke dag. "ASMOGENDEN WINNEN!" De Geallieerden waren even in de war. Was dat konijn nou overgelopen? Maar ze besteedden er verder geen aandacht aan. Ze riepen wat namen, van mensen waarvan ze dachten dat ze slecht waren. Maar het was veel te chaotisch. Terwijl de Geallieerden druk aan het discussiëren waren, stelden ze zich rondom hen op. Op teken van het konijntje, die heel luid "AAAAAAAAAAAAHHH!!!" riep, wat met zijn stem oorverdovend klonk, Stormden de Asmogenden naar voren. Ze pakten allemaal een Geallieerde bij hun middel, en liepen naar het elektronische hek. Wat waren het toch een sadisten. Het maakte niet meer uit wie er dood ging, als zij maar overwonnen. Opnieuw op teken van het konijntje gooiden de Asmogenden hun vijanden met volle kracht tegen het elektronische hek aan. Het werd een waar vuurwerk, alsof iemand wou vieren dat het voorbij was. Er kon maar een partij winnen, dat waren zij! Ze begonnen de polonaise te dansen over het veld, en ook het elektronische hek verdween. Eens Asmogende, altijd Asmogende klonk het. En zo was het. Zonder verlies hadden ze iedereen overwonnen.

Jawel, de slechtjes hebben het gedaan!

1. IJzer -> Araluen Burger
2. Kyra Muizenval
3. Archer Wolf
4. Bezem Burger
5. Initia Premiejager
6. Art Dorpsoudste
7. Sanhal Wolf
8. Rabbid Infectiewolf
9. Giga Wapensmid
10. POTG Bengel
11. Mineos Burger
12. Gerben Premiejager
13. Aran Wapensmid
14. Onne Heks (geïnfecteerd)
15. Alice Welp
16. Fireas -> WWG Burger
17. Eli Huurmoordenaar
18. Wouter Wolf
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan