• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

WvW #115 The German Comeback

Status
Niet open voor verdere reacties.

Sanhal

3e plaats KonijnenSpelen 2013
Ik heb het als bewezen wolf sinds dag 2 overleefd xD.

E: wat ik vooral aan Rabbid te danken heb:p.
Toch jammer dat de klaagmuur van vandaag niet online is gekomen:(.

Dit was het:
tumblr_static_1683158-patrick_star_happy.jpg

En

Nog steeds 1 te gaan #HetSterkeGeslacht
 
Laatst bewerkt:

DeletedUser

Gast
Mijn feedback:
Ik moet dus inactief blijven, anders word ik verdacht.
Ik mag mezelf ook niet meer verdedigen.

Maw, ik stop met WvW
 

DeletedUser

Gast
Ik heb het als bewezen wolf sinds dag 2 overleefd xD.

Dat was wel grappig ja.

Nee hoor, 4 is toch normaal? :/

Inclusief infectie was 1 op 3 slecht. Twee premie's erbij.

Iig, ik was niet zo goed.:(

Mijn feedback:
Ik moet dus inactief blijven, anders word ik verdacht.
Ik mag mezelf ook niet meer verdedigen.

Maw, ik stop met WvW

Of je blijft nu actief meedoen iedere keer en dan zal dit geen punt meer zijn.:)
 

RabbidRobin

Ex-Teamleider Forum
Verder is er nog iets dat niet klopt, er zit iemand achter deze post. Jij zou denk ik nooit zo'n uitgebreide strategie bedenken, waardoor ik eigenlijk denk dat Fireas of Onne of zelfs Sanhal(die is toch bewezen wolf) deze post heeft gemaakt en hem door jou heeft laten posten. Ik geloof nooit dat jij dit allemaal zelf hebt verzonnen. Dat is gewoon helemaal niet logisch.

Mijn excuses, Gigagiratina, je hebt me aangenaam verrast en kwam met een zeer uitgebreide post die zeer duidelijk en geweldig was. Je bent in mijn ogen dan ook het goedje van het potje, de enige die enigzins wat tegenstand bood, om eerlijk te zijn. Al deze woorden meende ik dus niet, ik had ze enkel nodig voor dat extra tikje overtuigingskracht. Ik voel me beschaamd dat jullie mijn leugens allemaal geloofden en deze prachtige post negeerden. Echt waar, een dikke pluim voor jou gigagiratina. Je bent vrij nieuw hier, maar zo'n ding bedenken en mijn leugens doorhebben, geniaal. En owja, nog bedankt voor het geweer, geen idee hoe het hier kwam.

De rest van de goedjes had pech dat ze mij tegenwerkten(Kyra, Eli, Aran) en de rest had gewoon pech dat we zo sterk uit de hoek kwamen. Er ontbrak verder ook vrij veel initiatief, dat ik nergens terugvond. Meeste theorieen na dag 1/2 werden gemaakt door wolven of waren correcte theorieen tegen wolven die niet gevolgd werden #Giga.

Verder vraag ik me af waarom op de laatste dag niet gewoon Sanhal, de bewezen wolf werd gelynched?



Hoezo is Gerben, de laatste premiejager trouwens doodgegaan? Aleja, niet dat ik wil zagen maar hij was ergens nog de enige bedreiging.
 
Laatst bewerkt:

DeletedUser

Gast
Mijn excuses, Gigagiratina, je hebt me aangenaam verrast en kwam met een zeer uitgebreide post die zeer duidelijk en geweldig was. Je bent in mijn ogen dan ook het goedje van het potje, de enige die enigzins wat tegenstand bood, om eerlijk te zijn. Al deze woorden meende ik dus niet, ik had ze enkel nodig voor dat extra tikje overtuigingskracht. Ik voel me beschaamd dat jullie mijn leugens allemaal geloofden en deze prachtige post negeerden. Echt waar, een dikke pluim voor jou gigagiratina. Je bent vrij nieuw hier, maar zo'n ding bedenken en mijn leugens doorhebben, geniaal. En owja, nog bedankt voor het geweer, geen idee hoe het hier kwam.

Wat ik grappig vond, was dat niemand zag dat je pas over de zienering van Sanhal begon nadat Giga er al over was begonnen.

Eerst stemde je op Giga, vervolgens zegt hij dat Sanhal gezien is en daarna begin je pas over Sanhal.

Je wist denk ik niet dat Giga ook wist dat Sanhal gezien was?
 

DeletedUser

Gast
Mijn excuses, Gigagiratina, je hebt me aangenaam verrast en kwam met een zeer uitgebreide post die zeer duidelijk en geweldig was. Je bent in mijn ogen dan ook het goedje van het potje, de enige die enigzins wat tegenstand bood, om eerlijk te zijn. Al deze woorden meende ik dus niet, ik had ze enkel nodig voor dat extra tikje overtuigingskracht. Ik voel me beschaamd dat jullie mijn leugens allemaal geloofden en deze prachtige post negeerden. Echt waar, een dikke pluim voor jou gigagiratina. Je bent vrij nieuw hier, maar zo'n ding bedenken en mijn leugens doorhebben, geniaal. En owja, nog bedankt voor het geweer, geen idee hoe het hier kwam.

De rest van de goedjes had pech dat ze mij tegenwerkten(Kyra, Eli, Aran) en de rest had gewoon pech dat we zo sterk uit de hoek kwamen. Er ontbrak verder ook vrij veel initiatief, dat ik nergens terugvond. Meeste theorieen na dag 1/2 werden gemaakt door wolven of waren correcte theorieen tegen wolven die niet gevolgd werden #Giga.

Verder vraag ik me af waarom op de laatste dag niet gewoon Sanhal, de bewezen wolf werd gelynched?



Hoezo is Gerben, de laatste premiejager trouwens doodgegaan? Aleja, niet dat ik wil zagen maar hij was ergens nog de enige bedreiging.

Ik vond jou gevaarlijker :p
 

DeletedUser

Gast
Hoezo is Gerben, de laatste premiejager trouwens doodgegaan? Aleja, niet dat ik wil zagen maar hij was ergens nog de enige bedreiging.

Toen ik dag 3 naar de premiejagers vroeg, hadden ze nog niet hun targets opgestuurd. En vanochtend was er ook pas één target dood. Het lijkt me dat er wel één of meer wolven op het lijstje staan, dus eigenlijk zou je het potje onnodig rekken als je het door liet gaan.
 

RabbidRobin

Ex-Teamleider Forum
Toen ik dag 3 naar de premiejagers vroeg, hadden ze nog niet hun targets opgestuurd. En vanochtend was er ook pas één target dood. Het lijkt me dat er wel één of meer wolven op het lijstje staan, dus eigenlijk zou je het potje onnodig rekken als je het door liet gaan.

Jammer, de premie had gewoon moeten claimen en bescherming aanvragen ofzo.
 

Sanhal

3e plaats KonijnenSpelen 2013
Wat ik grappig vond, was dat niemand zag dat je pas over de zienering van Sanhal begon nadat Giga er al over was begonnen.

Eerst stemde je op Giga, vervolgens zegt hij dat Sanhal gezien is en daarna begin je pas over Sanhal.

Je wist denk ik niet dat Giga ook wist dat Sanhal gezien was?

Nee we dachten dat de bedreiging die kyra vormde door mij op dag 1 te zien weg was door haar te lunchen en zelf de klaagmuur maar vol te gooien.
En toen kwam giga en hadden we een probleem;).
 

Araluen

Manticore
Mineos, ik zei niet dat je jezelf niet mag verdedigen, alleen dat het niets toevoegt, waar in wezen waar is.
Ik moet wel zeggen dat ik waarschijnlijk een andere keuze had gemaakt als ik vandaag het begin in het potje had gezeten.
 

DeletedUser

Gast
Mineos, ik zei niet dat je jezelf niet mag verdedigen, alleen dat het niets toevoegt, waar in wezen waar is.
Ik moet wel zeggen dat ik waarschijnlijk een andere keuze had gemaakt als ik vandaag het begin in het potje had gezeten.

Nu zeg je het weer. Dus als ik mezelf verdedig voeg ik niks toe. Als ik actief probeer te zijn, probeer deel te nemen aan discussies en kritiek probeer te geven op teksten, voeg ik niks toe.
 

DeletedUser21204

Gast
De goedjes faalden echt hard.
En daarmee bedoel ik ook mijzelf, eigenlijk.

Ik had Rabbid niet moeten vertrouwen.
Echter had ik voor ik dood ging heel veel tegen Giga kunnen vertellen, dus hij was mijn enige hoop zegmaar.
En hij verraste me dan ook zeer positief met die ene geweldige post! Ik had hoop!

Maar de wolven gingen er nauwelijks op in, zetten gewoon een stem op Giga, en meer was niet nodig. Alle overgebleven achterlijke goedjes liepen gewoon mee.

Ok, Giga ging dood, en ik was dood. 2 goedjes dood, waaronder een muizenval die beweerde Sanhal gezien te hebben dag 1, via de dode Giga dus.

En wat gebeurt er dag 4? Inderdaad, de goedjes hebben 1 BEWEZEN wolf, en 2 vrijwel bewezen wolven (Rabbid, door theorie Giga, en Archer omdat die gewoon meeliep zonder ook maar moeite te doen zich niet verdacht te maken). En wat doen ze? Ze gaan op elkaar lopen bashen.

Er was een BEWEZEN WOLF, en de goedjes gaan op elkaar stemmen?!

Ja, dit was het punt waarop ik het topic niet meer durfde te openen.
 

Araluen

Manticore
Nu zeg je het weer. Dus als ik mezelf verdedig voeg ik niks toe. Als ik actief probeer te zijn, probeer deel te nemen aan discussies en kritiek probeer te geven op teksten, voeg ik niks toe.

WvW:
doel: wolven eruit krijgen
oplossing: mensen verdenken en eruit stemmen.

jezelf verdedigen =/= mensen verdenken en eruit stemmen.
dus om die reden voegt jezelf verdedigen in wezen niets toe, dat betekent niet dat je jezelf niet mag verdedigen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan