• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

WvW #116 - Kyr's Eerste Potje

Status
Niet open voor verdere reacties.

Sanhal

3e plaats KonijnenSpelen 2013
Hoezo zou Rabbid ooit op Art stemmen als hij zelf al het koppel was?!?
Hij wist gewoon 100% zeker dat die goed was want er zullen echt niet meerdere koppels inkomen.
 

DeletedUser

Gast
Hoezo zou Rabbid ooit op Art stemmen als hij zelf al het koppel was?!?
Hij wist gewoon 100% zeker dat die goed was want er zullen echt niet meerdere koppels inkomen.

Omdat art niet goed bezig is, 2 keer nu dus op een goedje gestemt. Denk dat robin zijn normale tactiek weer toepaste, eerst je target uitzoeken daarna pas gaan bekijken met hoe en wat je hem van iets kan beschuldigen.
 

DeletedUser

Gast
G/S kan ook gewoon winnen, en G/S betekent dat er ook een wolf inzit.
Maar jij verdedigt het koppel wel heel hard.. Sanhal voor mij dus. Ik heb een vermoeden dat jij dan wel G/S kan zijn.

Ik vind dit geen goede stem wat betreft de argumenten, dus ik ga op Mayco.

Alhoewel het raar is dat Eli nu roept dat ze zo zeker wist dat Robin goed was, terwijl ik hier helemaal geen reden voor zag en juist naar het tegenovergestelde neigde?
 

DeletedUser

Gast
Dit is wel heel vreemd. Rabbid zit hard op art te bashen als koppel, maar dan denk ik dat er iets achter zit ofzo, want dit is vaag. Waarschijnlijk is op dag 1 en 2 goed gebengeld, maar als rabbid bij dat koppel zit, waarom vind hij art dan verdacht als yde blijbkaar wel contact met art heeft? Ik weet het nu echt even niet meer, ik vind art nog steeds vreemd doen, maar wwg heet wel een punt dat hij gewoon dom bezig is. Maar art zei vanmiddag dat hij op onne wou gaan, en ik weet nog niet waarom, of heb ik dat nou gemist? Ik denk dat ik voor nu maar op onne stem, ik zie niet veel in waarom archer verdacht zou zijn.
 

DeletedUser

Gast
Ik ben het eigenlijk wel eens met de beschuldigingen op Archer, zeker in combinatie met de argumenten die ik gisteren al heb aangevoerd.

Excuses voor mijn late post.
 

DeletedUser

Gast
Dit is wel heel vreemd. Rabbid zit hard op art te bashen als koppel, maar dan denk ik dat er iets achter zit ofzo, want dit is vaag. Waarschijnlijk is op dag 1 en 2 goed gebengeld, maar als rabbid bij dat koppel zit, waarom vind hij art dan verdacht als yde blijbkaar wel contact met art heeft? Ik weet het nu echt even niet meer, ik vind art nog steeds vreemd doen, maar wwg heet wel een punt dat hij gewoon dom bezig is. Maar art zei vanmiddag dat hij op onne wou gaan, en ik weet nog niet waarom, of heb ik dat nou gemist? Ik denk dat ik voor nu maar op onne stem, ik zie niet veel in waarom archer verdacht zou zijn.

Ik wordt een beetje moe van jou. "Art zou op onne gaan, maar ik weet nog niet waarom, dus ik stem op onne"
Heel mooi gedaan kan namelijk mezelf gewoon niet verdedigen omdat je niks zegt behalve dat ik wolf ben omdat art op mij gaat en dit niet argumenteerd.
 

DeletedUser

Gast
onne

Na alle eerdere verdenkingen op hem.
Hij gewoon een logje plaatst ipv met mij het verder uit praat hij me verdacht probeer te maken.
 

DeletedUser

Gast
[20:29:16] Anthony.J: Je gedraagt je heel erg als een welp, heb dit ook op het forum gezet.
[20:31:03] Elisabeth: Sukkel
[20:31:22] Elisabeth: Doe je nou dom of ben je dom
[20:31:32] Anthony.J: Blijkbaar ben ik dom?
[20:32:30] Anthony.J: Waarom reageer je nou zo?
[20:32:51] Elisabeth: Ja je bent dom
[20:33:06] Elisabeth: Ik ben geen welp
[20:33:13] Elisabeth: En geen wolf
[20:33:44] Anthony.J: Kom eens met feiten, mij dom noemen en sukkel noemen vind ik nou niet echt een goede verdediging?



Wauw elie echt heeel goed verwoord ja ik wordt echt gek hier zulke loze en domme stemmen op mij
mijn stem gaat naar Archer
Om mezelf nog misschien te kunnen redden
 

DeletedUser

Gast
[20:29:16] Anthony.J: Je gedraagt je heel erg als een welp, heb dit ook op het forum gezet.
[20:31:03] Elisabeth: Sukkel
[20:31:22] Elisabeth: Doe je nou dom of ben je dom
[20:31:32] Anthony.J: Blijkbaar ben ik dom?
[20:32:30] Anthony.J: Waarom reageer je nou zo?
[20:32:51] Elisabeth: Ja je bent dom
[20:33:06] Elisabeth: Ik ben geen welp
[20:33:13] Elisabeth: En geen wolf
[20:33:44] Anthony.J: Kom eens met feiten, mij dom noemen en sukkel noemen vind ik nou niet echt een goede verdediging?



Wauw elie echt heeel goed verwoord ja ik wordt echt gek hier zulke loze en domme stemmen op mij
mijn stem gaat naar Archer
Om mezelf nog misschien te kunnen redden

Wat schiet je er mee op om alle logjes hier neer te gooien?
 

DeletedUser21204

Gast
Dag 3

Lynch: Archer, burger
En wederom geen lunch. Begint gewoon te worden.

Verder valt Mayco inactiefdood. Mayco was wolf.
Oh fuck, Mayco stemde wel. Het spijt me echt heel erg :s :s :s Maar kan het nu niet meer weghalen...
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Gast
Art, misschien bekendmaken wie er nog meer burger of een andere moeilijk te controleren rol hebben geclaimd?
 

DeletedUser

Gast
Ik zeg maar niks over dat ik het nu wel bijzonder vind worden want dan ben ik meteen wolf. En toch zeg ik het stiekem :p
 

DeletedUser

Gast
Art is nu trouwens 100% bewezen omdat het koppel dood is.

En weer iemand gezien, hopelijk niet dezelfde persoon als gisteren.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan