• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

WvW #118 MegaRandom

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser

Gast
En waarom heeft WWG dan bij jou geclaimd, araluen? Want volgens mij is hij gewoon top bezig met netwerken en claims binnenhalen, om die vervolgens te welpen. Ik laat iig mijn stem staan
 

DeletedUser

Gast
En waarom heeft WWG dan bij jou geclaimd, araluen? Want volgens mij is hij gewoon top bezig met netwerken en claims binnenhalen, om die vervolgens te welpen. Ik laat iig mijn stem staan

Ik heb dag 1 bij Araluen geclaimd omdat ik dat had afgesproken met Aran om elke dag bij 1 goedje te claimen. Hij zou weten wie. Als ik dan gewelpt zou worden, dan was die persoon welp. Maar er zijn te veel claims geweest dat het compleet zinloos was, want een wijze burger is minder waard dan bewezen goedjes of andere speciale goedjes.
 

DeletedUser

Gast
Aangezien ik graag consequent wil zijn hou ik het 'vertrouwen' in WWG en volg ik hem nog één keer. Echter vooral om zijn heldere argumentatie, niet omdat ik zelf zo overtuigd ben van zijn gelijk. (Goede indruk maak ik meteen bij m'n eerste invalbeurt niet waar...). Er zijn nog 7 spelers over, dus de tijd begint te dringen om een wolf te vangen aangezien ze anders weldra in de meerderheid zullen zijn. Ik stem dus op Wouterjs.
 

Sanhal

3e plaats KonijnenSpelen 2013
Ik heb dag 1 bij Araluen geclaimd omdat ik dat had afgesproken met Aran om elke dag bij 1 goedje te claimen. Hij zou weten wie. Als ik dan gewelpt zou worden, dan was die persoon welp. Maar er zijn te veel claims geweest dat het compleet zinloos was, want een wijze burger is minder waard dan bewezen goedjes of andere speciale goedjes.

Kan een wijze burger wel gewelpt worden dan? Want burgers kunnen geloof ik niet gewelpt worden.
 

Sanhal

3e plaats KonijnenSpelen 2013
Jaa wijze burger is een aparte rol ;)

Dan vertrouw ik je claim voor vandaag. Wouter wil zonder echte argumenten WWG doden wat na gisteren een makkelijk doelwit zou zijn, vooral als het wolven zijn die de meerderheid willen hebben en dan hopen bm te worden.
Fireas komt imo over als een meeloper op Wouter ook zonder enige argumenten. Voor vandaag is het dus Wouter
 

DeletedUser23053

Gast
Mensen ik heb geen argumenten nodig, ik weet het gewoon...
Ik ben goedje, burger om duidelijk te zijn, WWG moet wolf zijn, het kán niet anders!
Als jullie straks zien dat ik burger ben, zet jullie stem dan A.U.B. op WWG, dat hadden jullie vandaag al moeten doen!!!
 

DeletedUser

Gast
Sorry wouter in dit soort gevallen is er geen mercy meer. Kan net zo goed een wanhoops daad zijn om WWG er nog even uit te lynchen.
Daarom een meeloop stem van mij, heb met WWG genetwerkt en ik deel zijn redenering.

-daarnaast claimt iedereen burger-
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser23053

Gast
Een ding zeg ik jullie, na mijn dood, als ik bewezen ben.
Een van de meelopers op mij, is slecht, WWG eerst lynchen, als het potje nog niet afgelopen is!
 

DeletedUser

Gast
Lynch:
Wouter sterft en was burger.
cc9b18cd3faf10dc269fcdfbd35789bc.png

Lunch:
Fireas sterft en was burger

Bij deze wil ik de winnaars van dit potje even feliciteren met de behaalde winst.
De winnaars zijn:
Ijzer - Sanhal
Araluen
WWG
en natuurlijk als laatste
Mayco
ook aan Gekko natuurlijik een beetje credit, maar heeft volgens mij niet mee gewonnen.
 

DeletedUser

Gast
Mensen: Nooit claimen bij een onbewezen goedje als er een kans is dat hij welp kan zijn. Ik heb echt geen moeite gedaan om claims te krijgen.

Fun fact: Ik ben nacht 1 gelunched en beschermd door de bengel die dag 2 dus mijn welpactie was :D
 

DeletedUser

Gast
Mensen: Nooit claimen bij een onbewezen goedje als er een kans is dat hij welp kan zijn. Ik heb echt geen moeite gedaan om claims te krijgen.

Fun fact: Ik ben nacht 1 gelunched en beschermd door de bengel die dag 2 dus mijn welpactie was :D

Heb zelfs tegen imrahil verteld dat jij waarschijnlijk welp was :D
En tegen jou ook verteld, helaas was ik eerst vergeten dat burger niet kan worden gewelpt
 

Araluen

Manticore
Voor de mensen die het niet weten, de jager kon zijn dubbelschot niet gebruiken, omdat ik, de sabotagewolf hem had gesaboteerd.
 

RabbidRobin

Ex-Teamleider Forum
Echt zever trouwens, dan ga je naar de wolven om mythomaan te claimen zodat je ook een wolfje kan worden. Laten ze je doodleuk vermoorden :/
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan