• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

WvW #118 MegaRandom

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser

Gast
Wen er alvast aaan dat ik actiever wordt, maar ga me daar niet op lynchen. NOOBS!
 

RabbidRobin

Ex-Teamleider Forum
We hadden je niet nodig.

Nee, als je er gewoon alle actieve mensen eruit gaat spelen, heb je inderdaad mij niet nodig. Alhoewel, van veraf leek het echt nog wel een goed actief potje, heb het niet heel nauwkeurig gevolgd, maar zo te zien toch goed actief gespeeld. Goed gedaan!

E: Als ik nu een ketter was, hadden jullie me dan ook vermoord omdat jullie me niet 'nodig hadden'? :/
 

RabbidRobin

Ex-Teamleider Forum
Er is niets leuker aan slecht zijn. Het enige punt was dat de bengel die ik normaal gezien ging mythomanen net eruit werd geknald. Ik wilde graag een plan B, indien ik geen speciaaltje vond. Niet dat burger zijn vervelend is, maar iets kunnen is altijd leuker, niet?

Maar de hoofdreden was eigenlijk dat ik normaal gezien vrij hard faal als goedje, waardoor ik slechtjes prefereer :x
 

Araluen

Manticore
Nee, als je er gewoon alle actieve mensen eruit gaat spelen, heb je inderdaad mij niet nodig. Alhoewel, van veraf leek het echt nog wel een goed actief potje, heb het niet heel nauwkeurig gevolgd, maar zo te zien toch goed actief gespeeld. Goed gedaan!

E: Als ik nu een ketter was, hadden jullie me dan ook vermoord omdat jullie me niet 'nodig hadden'? :/

Om eerlijk te zijn is het een beetje buiten mij om gegaan. Ze hadden je vermoord toen ik weg was.
 

DeletedUser

Gast
Echt zever trouwens, dan ga je naar de wolven om mythomaan te claimen zodat je ook een wolfje kan worden. Laten ze je doodleuk vermoorden :/

Kom dan ietsje geloofwaardiger over:

Ey Mayco
[29-9-2014 18:12:23] RabbidRobin: Ik ben mythomaan
[29-9-2014 18:12:35] RabbidRobin: Als je liev bent, geef je een medewolf door, en kan ik op nacht 2 ook een wolfje worden
[29-9-2014 18:12:46] RabbidRobin: Dat zou ik heel erg apprecieren, pls pls D:

Ik dacht dat je goedje was die dacht dat ik zo dom was dat ik een naam van een medewolf zou geven :x

Ten tweede was je al dood toen, want de pm was al verstuurd :x
 

DeletedUser22575

Gast
Om even haat reacties te voorkomen, ik had wel geschoten, maar was gesaboteerd door Sabotage wolf :p
 

DeletedUser

Gast
Om even haat reacties te voorkomen, ik had wel geschoten, maar was gesaboteerd door Sabotage wolf :p

Wie had je anders neergeschoten?

Ik heb trouwens ook een lijstje van mensen waar ik (kloppende) claims van had. (Op elke manier verkregen, burger tel ik niet mee)
Dag 1
Rabbid -> Mythomaan
Kyra -> Huurmoordenaar
Aran -> Beschermengel
POTG -> Smid
Herieman -> Jager
Archer -> Jager

Pep -> Bengel

Dag 3
Niemand :O, ofja... POTG claimde nu zelf ook bij mij xD

Dag 4
Ydeger -> Even ziener

Nooit geclaimd:
4. Anthony -> Waarschijnlijk burger, dus kon ook niet claimen
7. Bezem -> Oneven bijziende dorpsgek Lunch nacht 2
12. Imrahil -> Levensheks Lynch nacht 4
13. Genie/Halldor -> Waarschijnlijk burger, dus kon ook niet claimen

Anthony en Halldor, als ik het fout heb moet je het zeggen ;)
 

DeletedUser

Gast
Ik begrijp gewoon nog steeds niet waarom mensen op dag 1 gaan claimen bij mensen die dan nog totaal niet betrouwbaar zijn. De enige waar ik nog een beetje begrip voor kan hebben is die ene bengel die toevallig WWG redde, maar voor de rest faalt het.
Wat ik trouwens ook jammer vind is dat archer dood ging omdat hij niet wist dat hij een 2e jagerschot had, dat scheelde ook meteen heel veel.
 

DeletedUser22575

Gast
Een half uur voor de DL op de dag dat ik training heb krijg ik een melding -.-''
 

DeletedUser

Gast
Ik heb dan niet meegespeeld, maar heb de gang van zaken wel gevolgd aangezien ik op de vervanglijst stond. Ik schrok me echt dood, my god wat waren de goedjes achterlijk, WWG was zo obvious slecht laten ze'm nog leven :p

Wp WWG
 

DeletedUser21356

Gast
Waarom moest je Kyra welpen, WWG? D:
Als je dat niet had gedaan, was het veel leuker geweest. :)

En Mayco had niet door dat ik Aran had laten doden door Kyra. x) Ook niet toen ik met een zeververhaal over dat het forum eruit lag, aankwam. :p

De Goedjes faalden btw.
 

DeletedUser22575

Gast
Ik heb dan niet meegespeeld, maar heb de gang van zaken wel gevolgd aangezien ik op de vervanglijst stond. Ik schrok me echt dood, my god wat waren de goedjes achterlijk, WWG was zo obvious slecht laten ze'm nog leven :p

Wp WWG

Ik had WWG en Imrahil geschoten :p
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan