• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

WvW #126 De verrassing

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser21204

Gast
Tristan is infectiewolf.
Waarom ik dit denk?
Nou, ik had het volgende gesprekje met hem:
Hij kwam naar mij toe, en zei infectiewolf te zijn, waarna hij om mijn claim vroeg en ik hem deze gaf.
Ik dacht, als hij niet serieus gaat spelen, doe ik het ook niet, en deed voor de grap alsof ik zijn claim serieus nam; ik zei "ik vertrouw geen infectiewolven". Wat krijg ik terug? "Ik vertrouw geen gekoppelden". Oftewel, hij denkt dat ik wéét dat hij infectiewolf is doordat ik gekoppeld zou zijn met een medewolf van hem, en bevestigt het hiermee keihard. Wat eraan bijdraagt is het feit dat Tristan dit vaker heeft gedaan, om dan achteraf te zeggen "ik zei toch dat ik wolf was".
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser22575

Gast
Vrij bijzondere actie om eerlijk te zijn, ik heb in het verleden mezelf vaak genoeg bewezen als goede WvW-speler, dus klaarblijkelijk moet jij een reden hebben om te denken dat ik dat niet ben; wat is die?

Nou, jij bent het. En ik was wel in een heel deprimerende stemming gisteravond :O.

E: Kyra, heb je nou zitten netwerken?
 

DeletedUser20542

Gast

DeletedUser22575

Gast
Yde, ik zei gister al dat ik zou laten merken dat ik aanwezig ben en ik geloof dat Aran de uitstekende BM zou zijn.
Of zit je nu te huilen omdat jij hem wou?
 

DeletedUser20542

Gast
Ja, best serieus. Hoezo? Moet je je medewolf gaan verdedigen? Wolf #3 gespot.

E: Nee Archer, ik wil geen BM zijn. Wat is dat nou voor verdediging.
 

DeletedUser20542

Gast
Jij moet wel heel erg benadrukken dat je burger bent, wat heeft dit nou weer voor zin? En als het die heeft, waarom denk je dat wij jou dan gaan geloven?

Subtiel Obvious een medewolf BM'men? Waar ben jij mee bezig :/

Archer
Ik zet het vet voor je. Daar hebben we wolf 1 en 2.

Klopt, ik heb geloof ik al iets gemist?



Ydeger, gooit er wat random claims in.
1. Zie hier boven dus
2. Daar zou ik zonder netwerken niet achter kunnen komen. Ik netwerk niet. Dus ik kan die claims niet hebben. Hoo, deze argumenten :O
Verder maakt die stem je alleen maar verdachter. Het is zelfs een counter.
 

DeletedUser22575

Gast
Ik zet het vet voor je. Daar hebben we wolf 1 en 2.
Had je het niet over 3 wolven?

1. Zie hier boven dus
2. Daar zou ik zonder netwerken niet achter kunnen komen. Ik netwerk niet. Dus ik kan die claims niet hebben. Hoo, deze argumenten :O
Verder maakt die stem je alleen maar verdachter. Het is zelfs een counter.

Jij hebt ook je lees diploma gehaald.
 

DeletedUser22575

Gast
1. Ja, want nummer drie was Rabs.
2. Ik zie niet in hoe ik die claims zou kunnen rondstrooien die tegelijk waarheid waren, zo in de eerste post van het spel.

Ok bij nummer 1 faalde ik even.

2, waarheid? x)


Even iets anders, over Araluens BMstem zeg je niks? Die valt je niet op?
 

DeletedUser22575

Gast
Imra, duuh, die wil iedereen als BM. En die post had niet goed in mijn verdenkingspost tegen jou gepast.

Maar toch gebruikte je mijn BMstem. Dus wat klopt er nu niet? Zit je nu gewoon een beetje te lopen hammeren op mij terwijl andere hetzelfde doen? 0.o
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan