• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

WvW #126 De verrassing

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser20542

Gast
Maar toch gebruikte je mijn BMstem. Dus wat klopt er nu niet? Zit je nu gewoon een beetje te lopen hammeren op mij terwijl andere hetzelfde doen? 0.o
In zekere zin wel; waar Araluen misschien een onbeargumenteerde BM-stem neerzet, zet jij een onbeargumenteerde BM-stem op iemand waarnaartoe je het niet zou verwachten, en tegelijk ga je eerder nog heel moeilijk burger lopen claimen. Dan zie ik minder noodzaak in het vermelden van Araluens stem.
 

DeletedUser22575

Gast
In zekere zin wel; waar Araluen misschien een onbeargumenteerde BM-stem neerzet, zet jij een onbeargumenteerde BM-stem op iemand waarnaartoe je het niet zou verwachten, en tegelijk ga je eerder nog heel moeilijk burger lopen claimen. Dan zie ik minder noodzaak in het vermelden van Araluens stem.

Ik stem volgens mij sinds Aran-Galad meedoet altijd op hem? Tenzij ik al genetwerkt heb.
 

DeletedUser22575

Gast
Araluen doet het zelfde met Imra. Dus nu geef je me ook een argument waarom ik dat niet had hoeven vermelden.

Ok, dan stop ik deze eindeloze discussie. Of had je nog iets waarmee je me verdacht probeert te maken?
 

RabbidRobin

Ex-Teamleider Forum
Ja, best serieus. Hoezo? Moet je je medewolf gaan verdedigen?

Jah, een wolf moet inderdaad zijn medewolf zo subtiel in het topic gaan verdedigen.
En neen, jij praat gewoon zaagsel.

Yde, ik zeg het je. Je hebt Bashen, en je hebt Initia-bashen. Geloof me, de 2e soort wil je niet doen.
 

DeletedUser22651

Gast
En we zijn weer begonnen, en ik ben weer uitgeslapen.
Ik zie een actie van kyra die eigenlijk precies overeen komt met de vorige van Rabbid! Ze zegt cupido te zijn, en vervolgens claimt die ander slechtje, en gaat zij er met die claim vandoor. Los van dat dit eigenlijk een overtreding is van het 'netwerken uit', ga ik hier voorlopig nog geen aandacht aan schenken. Er is namelijk geen touw aan vast te knopen, want het kan door allebei gelogen zijn.
Daarom zal ik ook niet op een van hen stemmen voor bm, maar wel op RabbidRobin, omdat hij niet bang is om methodes in te zetten voor de overwinning, die anderen onaangenaam vinden. Tactiek boven vriendelijk spelen.

Daarnaast vind ik Yde eigenlijk niet zo vreemd spelen. Hij valt mensen aan om hun bm-stemmen, maar ja, als iemand met trauma's daarvan, zou ik zeggen tegen hem, niet doen, kost je ooit een lynch die misschien niet eens terecht is. Wel zeg ik aan de randomstemmers/argumentloze stemmers: goed bezig, door jullie ontstaat er een discussie.
 

DeletedUser22575

Gast
Daarnaast vind ik Yde eigenlijk niet zo vreemd spelen. Hij valt mensen aan om hun bm-stemmen, maar ja, als iemand met trauma's daarvan, zou ik zeggen tegen hem, niet doen, kost je ooit een lynch die misschien niet eens terecht is. Wel zeg ik aan de randomstemmers/argumentloze stemmers: goed bezig, door jullie ontstaat er een discussie.

Nee, hij viel enkel mij aan om mijn BM-stem. De rest heeft ie gewoon met rust gelaten hoor.
 

DeletedUser22651

Gast
Allereerst succes iedereen.

Rabbid, geen twijfel over mogelijk!

Tristiano, geen twijfel over mogelijk!

En dit vind ik dus erg verdacht. Jou zie ik NOOIT zo spelen Aeneas.

Archer, dat deed ik ook altijd alleen bij de eerste, omdat het zinloos is dat tegen iedereen te doen, maar goed, tis niet consequent.

Ik geloof dat dit waar is. Tristan.

Wat heb jij opeens met Kyra? BM: oké, maar netwerk lynch blind volgen?
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser22651

Gast
De eerste heb ik zelf ook maar even een vraagje gesteld ;)

Maar ja Archer, counteren nu is niet zo slim, hoe raar die lynch van yde ook is
 

DeletedUser

Gast
De eerste ver(r)assing

Er waren maar weinig regels in de verrassingsstad, 1 van die regels was dat er niet gesproken mocht worden met elkaar buiten de toegestane middelen.
De straf die hier op staat is dood door een vuur zee.
Helaas waren er 2 niet zo verstandig om daarnaar te gaan luisteren, als een donderslag bij heldere hemel kwam daar een bal van vuur met maar 1 doel de verassing van 2 deelnemers.
Tristiano en Kyraco vallen dood wegens netwerken.
Tristiano was Infectiewolf,
Kyraco was Cupido V1
 

DeletedUser

Gast
En we zijn weer begonnen, en ik ben weer uitgeslapen.
Ik zie een actie van kyra die eigenlijk precies overeen komt met de vorige van Rabbid! Ze zegt cupido te zijn, en vervolgens claimt die ander slechtje, en gaat zij er met die claim vandoor. Los van dat dit eigenlijk een overtreding is van het 'netwerken uit', ga ik hier voorlopig nog geen aandacht aan schenken. Er is namelijk geen touw aan vast te knopen, want het kan door allebei gelogen zijn.
Daarom zal ik ook niet op een van hen stemmen voor bm, maar wel op RabbidRobin, omdat hij niet bang is om methodes in te zetten voor de overwinning, die anderen onaangenaam vinden. Tactiek boven vriendelijk spelen.

Daarnaast vind ik Yde eigenlijk niet zo vreemd spelen. Hij valt mensen aan om hun bm-stemmen, maar ja, als iemand met trauma's daarvan, zou ik zeggen tegen hem, niet doen, kost je ooit een lynch die misschien niet eens terecht is. Wel zeg ik aan de randomstemmers/argumentloze stemmers: goed bezig, door jullie ontstaat er een discussie.

Waar zei Kyra dan dat ze cupido was? Of ik mis iets, of jij kon dit zelf ook niet weten.
 

DeletedUser20542

Gast
Nu wordt het ineens verdachter dat Aeneas zomaar Tristan BM-stemde. Maar ik blijf bij Archer hoor, geen paniek.
 

DeletedUser22651

Gast
Hoewel ik het met yde eens ben wat betreft aeneas (hoewel hij nog te weinig heeft gezegd), snap ik die tunnelvisie op archer niet.
Potg, ze had het over koppelen
 

DeletedUser

Gast
Hmm oke.

Is er iemand anders die direct dacht dat Kyra een cupido was?
 

DeletedUser22651

Gast
Waar zit je aan te denken potg? Waarom zou tristan anders slechtje claimen? Denk dan wel dat kyra cupido zou moeten zijn
 

DeletedUser23442

Gast
Tristan is infectiewolf.
Waarom ik dit denk?
Nou, ik had het volgende gesprekje met hem:
Hij kwam naar mij toe, en zei infectiewolf te zijn, waarna hij om mijn claim vroeg en ik hem deze gaf.
Ik dacht, als hij niet serieus gaat spelen, doe ik het ook niet, en deed voor de grap alsof ik zijn claim serieus nam; ik zei "ik vertrouw geen infectiewolven". Wat krijg ik terug? "Ik vertrouw geen gekoppelden". Oftewel, hij denkt dat ik wéét dat hij infectiewolf is doordat ik gekoppeld zou zijn met een medewolf van hem, en bevestigt het hiermee keihard. Wat eraan bijdraagt is het feit dat Tristan dit vaker heeft gedaan, om dan achteraf te zeggen "ik zei toch dat ik wolf was".

Ze zegt niet dat ze gaat koppelen of heeft gekoppeld oid.

Ze zegt dat Tristan dacht dat ze was gekoppeld met een wolf

Dus nee POTG, ik dacht ook niet meteen aan Kyra=Cupido nee

E. @Aran, het kan dat Tristan claimde omdat (zoals Kyra ook zelf hierboven zegt) Tristan dacht te weten dat Kyra ook slechtje was, want gekoppeld aan een wolf
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan