• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

WvW #128: Potje van KyrAran

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser

Gast
Ik wil de activiteit er dit potje lekker inhouden.

Wouterjs was lekker actief vorig potje. Lijkt me een prima BM, iig voor nu. :)
 

DeletedUser

Gast
Ik koos je omdat het anders te traag en sloom gaat, maarja je lijkt een goede bm
 

DeletedUser

Gast
Gewoon Imrahil lynchen, volgens Initia is hij altijd wolf :O

En als Initia het zegt dan zal het vast wel zo zijn, zie de logica! :confused:
 

DeletedUser19654

Gast
Succes allemaal

Mijn bm gaat naar WWG
Goed gespeeld vorig potje en actief meegewerkt.

Ow en er doen verrassend weinig mensen mee deze keer merk ik :(
 

DeletedUser

Gast
Inderdaad 14 maar, vorig potje waren het er 20... maar niet dat het veel verschil maakt in de zin van activiteit. Want de helft was vorig potje toch al niet actief. Als iedereen nu wel gewoon actief is, is het al veel beter :)
 

DeletedUser23053

Gast
Succes allemaal

Mijn bm gaat naar WWG
Goed gespeeld vorig potje en actief meegewerkt.

Ow en er doen verrassend weinig mensen mee deze keer merk ik :(

Liever 10 actieve dan 20 inactieve :s
Al weet ik niet of iedereen hier actief gaat zijn, geen Kyra en Aran, dus dat zorgt al voor minder activiteit :(

Vind ik ook,iemand al theorieen?

Over deze flutspam tot nu toe die as usual op dag 1 is? :p
 

DeletedUser2057

Gast
Vind ik ook,iemand al theorieen?

Hoe kan je nu op basis van de onzin die tot nu toe hier neergepleurd is met een theorie komen?

anyway, ik ga voor bm op wwg of Imrahil stemmen, simpelweg omdat zij de enige spelers zijn die ik ken, ik wacht nog tot ze gepost hebben om te bepalen wie van de twee
 

DeletedUser

Gast
Ik wil graag voorstellen om een hele oude gewoonte terug te halen. Deze gewoonte is niet meer terug te vinden in de topics omdat de potjes waarin die gewoonte nog bestond al verwijderd zijn. Ik stel voor dat iedereen die BM wil worden een fatsoenlijke BMpost maakt. Zo kan je gelijk zien wie gemotiveerd is om mee te spelen en wie niet. Dan hoeven we daar ook niet op te stemmen. Mensen die moeite steken in een BMpost, steken waarschijnlijk ook moeite in het potje en dat mag wat mij betreft beloond worden met het burgemeesterschap. (Bovendien bevordert het het discussiemateriaal op dag 1) Nu nog even kijken of ik het nog een beetje in mij heb om zo'n post te maken.

vote-for-me-for-president-i7.jpg

Waarom?
-Ik ben altijd actief
-Ik ben geen topicmens, dus deze taak zal mij motiveren bezig te zijn in het topic. (Dit is belangrijk omdat netwerken verboden is.)
-Ik ben aardig. (Valt over te speculeren.)
-Ik ben in staat grammaticaal correcte volzinnen te schrijven.
-Ik ben sociaal vaardig.
-Ik ben goedje (niet geheel onbelangrijk) met een kutrol.
-Ik ben kleurrijk :)

[scroll]DUS STEM MEE OP WWG!Dat rijmt[/Scroll]
 

DeletedUser2057

Gast
Ik waardeer de moeite die je doet en ik sta volledig achter je boodschap i.v.m. de sollicitatiepost. Ik neem je kandidatuur serieus in overweging bij het maken van een keuze, maar eigenlijk zou ik moeten breken met mijn principes als ik op iemand die het topic in een kleurboek verandert zou stemmen. ;)
 

DeletedUser

Gast
Omdat ik (het vorige potje) toch vrij afgescheiden van de rest van de spelers stemde en er een muizenval in zit wil ik nu alvast claimen. Ik ben lycantroop. Ik wil gewoon kunnen spelen, net als het vorige potje, dus daarom claim ik dit alvast.
 

RabbidRobin

Ex-Teamleider Forum
Als lycantroop op dag 1 claimen en jezelf beschikbaar stellen, ik weet het niet.
En dan heb je nog jouw achtergrond mee, nope, dat wordt geen groene stem.



Jou kennende zijn er 2 opties, maar jou kennende ben je geen lycantroop;
Oftewel ben je wolf en wil je vrij cheap BM in je bezit hebben voor de wolven. Naar t schijnt zijn er 14 spelers, BM weegt best door en dat weet jij.
Oftewel ben je een speciaal goedje. Op deze manier wil je enerzijds niet gelynched(vanwege claim van lycantroop) en anderzijds niet gelunched (want je ben met je lyca claim een domme lunch). Verder zou het zo'n goedje niet misstaan als BM te hebben.

Welke van de 2 geb ik het raden na, ik vind enkel dat je het uets te veel in onze face duwt. En gezien het klein aantal oudere spelers wil ik dit toch even vermelden zodat in geval 1 je toch te stoppen bent. Verkloot ik je vrij slimme tactiek in geval 2 hiermee, klopt. Die opoffering maak ik.
 
Laatst bewerkt:

DeletedUser23053

Gast
-Ik ben geen topicmens, dus deze taak zal mij motiveren bezig te zijn in het topic. (Dit is belangrijk omdat netwerken verboden is.)

Ik snap bovenstaande reden niet volledig, als je geen topic mens bent, dan is het toch ook niet goed om jou BM te maken? Of begrijp ik het nu helemaal verkeerd? Verder leuke post, maar zoals gewoonlijk ga ik niet voor het BM-schap.
Verder, waarom claim je in godsnaam al op dag 1 :s
 

RabbidRobin

Ex-Teamleider Forum
Omdat hij wel actief is. Omdat netwerken uitstaat is hij dus veel in topic actief, verplicht.
Sat bedoelt ie denk ik en klopt ergens wel, formulering is idd scheef.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan