• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Open spel WvW #148 - WvW in het smurfendorp

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser20542

Gast
Ik wou net gaan reageren, en dan dit :(

Little confused overigens, maar dat mag ik niet meer zeggen zeker.

Is dit random? Sanhal
 

DeletedUser16004

Gast
Nu zijn we nog maar met zijn drieën over, sanhal, en POTG.
Ik vermoed dat er nog maar 1 gargamel is aangezien we anders wel heel erg weinig kans gehad hebben.
Zo niet dan zijn jullie beide een gargamel en kan ik sowieso niet meer winnen.

Dus dan is het nu alleen maar nog beredeneren zou Ydeger juist iemand die wolf is een BM maken of juist iemand die geen wolf is.
Als ydeger iemand BM maakt die wolf is, dan is de kans groot, dat wij in het potje denken dat hij een wolf is en stemmen beide overige spelers op de BM dan winnen de smurfen.
Maar als wij denken dat ydeger niet iemand BM zal maken die wolf is, dan kiest de BM iemand op wie een ander ook stemt. (als ik bijvoorbeeld nu op POTG stem,POTG stemt op mij dan maakt het voor sanhal niet uit waar die op stemt want de ander wordt gewoon gelunchd en dan wint de BM(en dus ydeger))

Wanneer ydeger iemand BM maakt die geen wolf is, gaat degene die wel wolf is, op sanhal stemmen en dan is het te hopen voor de wolven dat ik meega. Doe ik dat niet dan is de kans aanwezig dat sanhal en ik op dezelfde gaan die net wolf is en dan hebben we gewonnen.
Het is ook mogelijk dat we niet stemmen op de BM omdat we dan denken dat we ydeger doorhebben met de post hierboven. Dan stemt POTG op mij en ik op POTG. Dan beslist de BM wie er doodgaat(50% kans dat die de goede kiest). Kiest hij de wolf, dan winnen wij, kiest hij de smurf dan verliezen wij.
Het is dan wel zeker dat de BM gelunchd zal worden vanavond.

Ik vermoed hierbij dat de kans het grootst is dat Sanhal de gargamel/azraël is. Dan kunnen we alleen maar winnen als POTG me gelooft en ook op sanhal gaat. Ik geloof trouwens niet alleen uit deze theorie dat POTG goed is maar ook omdat die om een vage reden op mij ging en als wolf is dat niet erg slim om te doen.
 

Sanhal

3e plaats KonijnenSpelen 2013
Als je als wolf zo vlak voor het einde doodgaat zal je sws niet ervoor kiezen om een medewolf bm te maken, daar weet je dan van dat die de volgende dag dood zal gaan. Persoonlijk denk ik dat er nog of 1 wolf is of juist de premie (in zeer verslankte vorm). Ik ben geen wolf dus zal, als er nog een wolf in zou zitten, ik degene zijn die dood zal gaan en dan is de ander lunch, slim plan dus, zo winnen de wolven wel heel makkelijk. Dan blijven potg of mitchjol over als potentiele wolven, dan ben ik eerder geneigd om mitchjol te stemmen..

Wat ook kan (maar heel onwaarschijnlijk is), is dat alle wolven dood zijn en dat er een zeer kleine versie van premie in zit (soort van last man standing ofzo). Persoonlijk vind ik dit een kleine kans. Als dit wel zo is ben ik toch weer geneigd om mitchjol hiervoor aan te duiden, hij speelt dit potje vrij aanvallend (voor hoever dat kan met 3 pagina's, maar wil toch duidelijk mij en eerder al potg dood hebben.

Ik denk dus dat mitchjol wolf (of heel misschien premie) is.
 

DeletedUser16004

Gast
Als je als wolf zo vlak voor het einde doodgaat zal je sws niet ervoor kiezen om een medewolf bm te maken, daar weet je dan van dat die de volgende dag dood zal gaan. Persoonlijk denk ik dat er nog of 1 wolf is of juist de premie (in zeer verslankte vorm). Ik ben geen wolf dus zal, als er nog een wolf in zou zitten, ik degene zijn die dood zal gaan en dan is de ander lunch, slim plan dus, zo winnen de wolven wel heel makkelijk. Dan blijven potg of mitchjol over als potentiele wolven, dan ben ik eerder geneigd om mitchjol te stemmen..

Wat ook kan (maar heel onwaarschijnlijk is), is dat alle wolven dood zijn en dat er een zeer kleine versie van premie in zit (soort van last man standing ofzo). Persoonlijk vind ik dit een kleine kans. Als dit wel zo is ben ik toch weer geneigd om mitchjol hiervoor aan te duiden, hij speelt dit potje vrij aanvallend (voor hoever dat kan met 3 pagina's, maar wil toch duidelijk mij en eerder al potg dood hebben.

Ik denk dus dat mitchjol wolf (of heel misschien premie) is.

Ik denk niet dat Ydeger ons zo inschat dat die denkt dat ik en POTG dezelfde mening zouden kunnen vormen.(aangezien we zelfs op elkaar stemde de eerste dag) Dat is dan namelijk de enige manier waarop je zou kunnen verliezen. Als wij namelijk een andere mening hebben van een wolf, dan ben jij gewoon degene die wint.

EDIT: nog even over premiejager. Die kan sowieso niet meer winnen want een premiejager heeft geen lunch, dus kan alleen met de lynch mensen doden. En in jouw post denk ik op te maken dat je bedoelt dat hij dan eerst POTG als doel had en daarna Sanhal. Maar volgens mij heeft een premiejager het gehele spel hetzelfde doel. Dus dan zou die weer op POTG moeten gaan.
En zoals jij al zei vind ik de kans klein dat die erin zit, dus waarom ga je dan toch een stem maken alsof er een premiejager inzit;)
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Sanhal

3e plaats KonijnenSpelen 2013
Ik denk niet dat Ydeger ons zo inschat dat die denkt dat ik en POTG dezelfde mening zouden kunnen vormen.(aangezien we zelfs op elkaar stemde de eerste dag) Dat is dan namelijk de enige manier waarop je zou kunnen verliezen. Als wij namelijk een andere mening hebben van een wolf, dan ben jij gewoon degene die wint.

Als potg wolf is dan zou hij lynch zijn en zou hij doodgaan. Wolven verliezen.
Nu is het ik lynch, jij lunch bijvoorbeeld. Dus potg wint.
Datzelfde geld voor jou, iemand anders lynch en je wint.
Voor mij ook maar aangezien ik bm ben gemaakt ben ik ook gelijk iemand waar eerder op gestemd zal worden. Als ik dan wolf ben is Ydeger een idioot. De meeste kans om te winnen als wolf zijnde is door geen bm te zijn, het enige wat je hoeft te doen is deze dag te overleven, dan kun je beter geen aandacht naar jezelf trekken door bm te worden. Ik ben er dus van overtuigd dat jij of potg wolf is, natuurlijk weet ik van mezelf dat ik geen wolf ben, maar qua strategie is het ook idioot om een wolf bm te maken.
 

DeletedUser16004

Gast
Als potg wolf is dan zou hij lynch zijn en zou hij doodgaan. Wolven verliezen.
Waarom is Potg opeens wel lynch als hij wolf blijkt te zijn?
Dan moeten we toch eerst weten dat hij de wolf is?
En aangezien ik nu jou verdenk van wolf zijn (en jij mij) is hij geen lynch.
Als jij echt smurf zou zijn, dan gok jij nu toch ook verkeerd, dus is POTG ook geen lynch?
Nu is het ik lynch, jij lunch bijvoorbeeld. Dus potg wint.
Tenzij jij wolf bent, dan is er geen lunch meer en winnen wij(ik en potg)
Datzelfde geld voor jou, iemand anders lynch en je wint.
Hoeft niet, want wie zegt dat de wolven mij niet lunchen dan?
Voor mij ook maar aangezien ik bm ben gemaakt ben ik ook gelijk iemand waar eerder op gestemd zal worden. Als ik dan wolf ben is Ydeger een idioot. De meeste kans om te winnen als wolf zijnde is door geen bm te zijn, het enige wat je hoeft te doen is deze dag te overleven, dan kun je beter geen aandacht naar jezelf trekken door bm te worden.
En juist omdat jij hem dan een idioot vindt heeft hij jou BM gemaakt, zodat jij ons kan overtuigen dat jij geen wolf bent
En op iedereen zal de aandacht gevestigd worden aangezien we maar met zijn drieën zijn.
Dan is het een wonder als de aandacht niet op je gevestigd wordt of je nou BM bent of niet.
Ik ben er dus van overtuigd dat jij of potg wolf is, natuurlijk weet ik van mezelf dat ik geen wolf ben, maar qua strategie is het ook idioot om een wolf bm te maken.
En ik ben er van overtuigt dat jij of POTG wolf is, omdat ik zeker weet dat ik t niet ben;)
En het spel nog niet afgelopen is (of een van jullie is fluitspeler;) )
 

Sanhal

3e plaats KonijnenSpelen 2013
Waarom is Potg opeens wel lynch als hij wolf blijkt te zijn?
Dan moeten we toch eerst weten dat hij de wolf is?
En aangezien ik nu jou verdenk van wolf zijn (en jij mij) is hij geen lynch.
Als jij echt smurf zou zijn, dan gok jij nu toch ook verkeerd, dus is POTG ook geen lynch?

Tenzij jij wolf bent, dan is er geen lunch meer en winnen wij(ik en potg)

Hoeft niet, want wie zegt dat de wolven mij niet lunchen dan?

En juist omdat jij hem dan een idioot vindt heeft hij jou BM gemaakt, zodat jij ons kan overtuigen dat jij geen wolf bent
En op iedereen zal de aandacht gevestigd worden aangezien we maar met zijn drieën zijn.
Dan is het een wonder als de aandacht niet op je gevestigd wordt of je nou BM bent of niet.

En ik ben er van overtuigt dat jij of POTG wolf is, omdat ik zeker weet dat ik t niet ben;)
En het spel nog niet afgelopen is (of een van jullie is fluitspeler;) )

Ik ben ook geen wolf;).
Zoals ik al zei, de lynch van vandaag maakt de winnende partij. Als ik lynch ben = goedje dood en ander goedje lunch = slechtjes winnen. Als jij lynch bent kan het hetzelfde zijn. BM maakt amper iets uit dus vandaag. Ik ben goed dus ik zal ook niet op mezelf stemmen, van jou weet ik het nog niet zeker (maar mn stem kan mss veranderen omdat je de laatste tijd niet echt als slecht over komt.
Vandaag moet de wolf gelyncht worden dus.

Over dit:
En juist omdat jij hem dan een idioot vindt heeft hij jou BM gemaakt, zodat jij ons kan overtuigen dat jij geen wolf bent
En op iedereen zal de aandacht gevestigd worden aangezien we maar met zijn drieën zijn.
Dan is het een wonder als de aandacht niet op je gevestigd wordt of je nou BM bent of niet.

Als ik wolf was had ik het mezelf veel makkelijker gemaakt door gewoon POTG bm te laten worden, bm staat sws meer in het licht, zoals nu dus ook met jouw stem op mij en mijn stem op jou, potg heeft nog geen stemmen/aandacht gekregen vandaag. Als ik wolf was zou ik hem bm maken, daar komt dan de aandacht heen en dan zou hij lynch zijn zodat ik de ander kon lunchen, in dit geval jij dus. Ik zou sws niet zo dom zijn om mezelf bm te maken (en ik weet dat Yde dat ook niet is).
 

DeletedUser

Gast
Ik denk Mitch

- Yde en hij gaan matig op elkaar = indekken
- Zie zijn vorige stem. Hij dacht wss dat ik niet zou posten dus switcht hij naar mij, want een stem op Sanhal zou kansloos zijn.

Owja en wat ik gisteren zei, hij speelt té goed (actief, denkt heel openlijk na).
 

DeletedUser16004

Gast
Ik denk Mitch

- Yde en hij gaan matig op elkaar = indekken
- Zie zijn vorige stem. Hij dacht wss dat ik niet zou posten dus switcht hij naar mij, want een stem op Sanhal zou kansloos zijn.

Owja en wat ik gisteren zei, hij speelt té goed (actief, denkt heel openlijk na).

Ik speel altijd actief, vooral als ik geen wolf ben. Als ik wolf ben let ik meer op wat ik post, omdat ik de waarheid al weet.
Maar dat is nu niet het geval.
En hoezo is een stem op Sanhal kansloos, als ik jou meekrijg is het niet kansloos en ik wist nog niet wat je ging doen, dus ik kon nog niet weten of het echt kansloos was.
Maar aangezien jij nu op mij gaat weet ik wel dat een kans op sanhal inderdaad kansloos is;)

En hoe denk jij er eigenlijk over dat een wolf een wolf als BM maakt?
 

DeletedUser

Gast
Ik speel altijd actief, vooral als ik geen wolf ben. Als ik wolf ben let ik meer op wat ik post, omdat ik de waarheid al weet.
Maar dat is nu niet het geval.
En hoezo is een stem op Sanhal kansloos, als ik jou meekrijg is het niet kansloos en ik wist nog niet wat je ging doen, dus ik kon nog niet weten of het echt kansloos was.
Maar aangezien jij nu op mij gaat weet ik wel dat een kans op sanhal inderdaad kansloos is;)

En hoe denk jij er eigenlijk over dat een wolf een wolf als BM maakt?

Ik kijk zo wel wat potjes terug om te kijken hoe actief je normaal bent.

Als ik niet stem, moet jij proberen Sanhal met je mee te krijgen op mij. Sanhal kan op jou of mij stemmen en aangezien zijn stem bepalend is bij een 1 vs 1 situatie moet je voorkomen dat hij op jou stemt, dus daarom haalde je denk ik je stem van hem af.

Dat laatste maakt nu niet uit, als de wolf niet wordt gelyncht wint hij, of hij nou de BM is of niet. Daarom vind ik het niet per se verdacht dat hij de BM is.
 

Sanhal

3e plaats KonijnenSpelen 2013
Oké, ik denk dat het nog moeilijk zal worden om een keuze te maken. POTG klinkt atm overtuigender dan mitchjol dus mss laat ik mn stem op hem staan maar ik zal er nog over nadenken.
 

DeletedUser16004

Gast
Waarom maken jullie het me zo moeilijk met bepalen wie nu de wolf is, maar ik denk dat de eerste keuze altijd de beste is en dat het toch Sanhal is. En zo niet weet ik dat ik fout was. Er is in ieder geval 1 iemand in dit spel die weet dat die liegt en de waarheid gewoon weet, wat vinden jullie ervan om allemaal jullie rol te claimen? Dan wil ik best beginnen ik ben smurf/burger. Sorry dat dit net een rol is die elke wolf ook zou claimen maar ik heb er niet voor gekozen.
En sorry dat ik zovaak van stem wissel ik ben bang voor de verkeerde keuze en als ik sterf wil ik in ieder geval sterven met mijn stem op een wolf.
 

DeletedUser16004

Gast
De deadline is voorbij, gefeliciteerd wolven, ik ben wel heel benieuwd of het nu echt sanhal was zoals ik dacht en nog steeds denk
 

DeletedUser23442

Gast
rb_107179.jpg

Het was opnieuw een rustige dag in het smurfendorp. Het groepje avonturiers dat het bos ingesmurft was had het helaas niet allemaal overleefd tot aan nu toe. Gargamel had er al 1 weten te smurfen voor zijn recepten, maar hij had zeker nog een smurf nodig. Vandaar dat hij vandaag weer op pad gesmurft was om op jacht te smurfen naar nog meer smurfen. Maar ook de smurfen waren nu voorbereid om een mogelijke smurfing van Gargamel. Wie zou er het laatst smurfen? Want wie het laast smurft, smurft het best...

Mitchjol is lynch. Hij was.......

74a82ca491c638bcee8a616d2edfc74a.png


(Een gewone) SMURF(burger)

POTG is lunch. Hij was.......

74a82ca491c638bcee8a616d2edfc74a.png


(Een gewone) SMURF(burger)

Sanhal blijft over. Hij was.......
9593ce0c96ada454a2ef0ab8a9d6b930.png

Gargamel (wolf)

Daardoor hebben de wolven gewonnen!

smurfen-slider.jpg


Gefeliciteerd Yde & Sander


Vandaag, 08:37
Genade
WvW - Gokjeuh

Ik gok erop dat POTG de andere wollef is.

Helaas!!

[20:09:21] Kyra: Yo
[20:09:23] Kyra: Ik heb het potje zitten volgen
[20:09:29] Kyra: FF zien of ik inzicht heb enzo
[20:09:31] Kyra: Sander wolf?

Correct!!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan