• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Open spel WvW #148 - WvW in het smurfendorp

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser16004

Gast
Waarom zijn de smurfen zo blij in dat plaatje van jaspenia?
 

DeletedUser16004

Gast
rb_107179.jpg

Het was opnieuw een rustige dag in het smurfendorp. Het groepje avonturiers dat het bos ingesmurft was had het helaas niet allemaal overleefd tot aan nu toe. Gargamel had er al 1 weten te smurfen voor zijn recepten, maar hij had zeker nog een smurf nodig. Vandaar dat hij vandaag weer op pad gesmurft was om op jacht te smurfen naar nog meer smurfen. Maar ook de smurfen waren nu voorbereid om een mogelijke smurfing van Gargamel. Wie zou er het laatst smurfen? Want wie het laast smurft, smurft het best...

Mitchjol is lynch. Hij was.......

74a82ca491c638bcee8a616d2edfc74a.png


(Een gewone) SMURF(burger)

POTG is lunch. Hij was.......

74a82ca491c638bcee8a616d2edfc74a.png


(Een gewone) SMURF(burger)

Sanhal blijft over. Hij was.......
9593ce0c96ada454a2ef0ab8a9d6b930.png

Gargamel (wolf)

Daardoor hebben de wolven gewonnen!

smurfen-slider.jpg


Gefeliciteerd Yde & Sander


Helaas!!



Correct!!

JEEE niemand verdenkt mij:D
 

DeletedUser

Gast
Gisteren om 08.37 schreef ik in een PM aan Jaspenia dat ik erop gokte dat PartOfTheGame de andere wolf was. Dat was nog vóórdat Ydeger de nieuwe burgemeester had aangewezen.

Van Mitchjol dacht ik niet dat hij wolf was, omdat ik me hem nog wel herinnerde van potjes die we eerder gespeeld hadden en hij sterk zijn normale gedrag als goedje vertoonde. Sanhal verdacht ik ook niet om de volgende reden: Als hij wolf was, dan zou op dag 1 geen enkele wolf een stem op zich hebben gehad en dan was

Chooter is ook niet constructief. En waarom zegt Rabbid niks :(
chooter, mitchjol vind ik niet verdacht spelen, chooter is inactief dus niet van toegevoegde waarde imo.
bovenstaande vrij vreemd. Waarom zou Sanhal namelijk obvious meelopen met zijn medewolf als het nergens voor nodig was?

Hierdoor bleef POTG over als waarschijnlijk wolf voor mij.
Maar misschien hadden Ydeger en Sanhal bewust Chooter er uitgewerkt zodat ik niet kon vervangen? :O

Wat de balans betreft: Zelf zou ik er ofwel 1 wolf en 5 burgers, ofwel 2 wolven en wat meer/sterkere speciaaltjes in hebben gestopt. ;)

EDIT: Waarom dacht jij aan Sanhal, Kyra?
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser20542

Gast
Ik vond 2 wolven ook zwaar OP. Met een ander schot van Rabbid had het op dag 1 al klaar kunnen zijn.
 

DeletedUser16004

Gast
Ik vond 2 wolven ook zwaar OP. Met een ander schot van Rabbid had het op dag 1 al klaar kunnen zijn.

Op wie had rabbid dan moeten schieten om het gelijk klaar te laten zijn?
Hij heeft nu toch ook een wolf geschoten, dan maakt het toch niet uit welke wolf die schiet voor hoe snel het klaar is.
 

DeletedUser20542

Gast
Op wie had rabbid dan moeten schieten om het gelijk klaar te laten zijn?
Hij heeft nu toch ook een wolf geschoten, dan maakt het toch niet uit welke wolf die schiet voor hoe snel het klaar is.
Als hij op een goedje had geschoten natuurlijk -.-
 

DeletedUser20542

Gast
Als er dan maar een wolf in zat had het ook op dag 1 klaar kunnen zijn;)
True. Het was misschien beter geweest als er een niet-welpende welp had ingezeten ofzo, dan was het een stuk moeilijker geweest voor de slechtjes en zou de wolf denken dat 'ie er alleen voor staat.
 

DeletedUser16004

Gast
True. Het was misschien beter geweest als er een niet-welpende welp had ingezeten ofzo, dan was het een stuk moeilijker geweest voor de slechtjes en zou de wolf denken dat 'ie er alleen voor staat.

En dan groeit die welp pas op als het potje afgelopen is?
 

DeletedUser21204

Gast
EDIT: Waarom dacht jij aan Sanhal, Kyra?

Eigenlijk gewoon zijn speelstijl. Als je bijvoorbeeld kijkt naar een van zijn laatste posts:
Oké, ik denk dat het nog moeilijk zal worden om een keuze te maken. POTG klinkt atm overtuigender dan mitchjol dus mss laat ik mn stem op hem staan maar ik zal er nog over nadenken.
Al die "moeilijke keuze", "mss", "ik zal er nog over nadenken".
En daarbij komt natuurlijk dat met 3 spelers BM zijn best wel belangrijk is, dus de kans dat Ydeger zijn medewolf BM maakte was toch best wel groot.
De rest deed ook niet echt verdacht, eigenlijk.
Maar het kwam vooral gewoon door Sanders speelstijl dat ik het doorhad. Ik weet niet, ik vond het vrij overduidelijk.
 

Sanhal

3e plaats KonijnenSpelen 2013
Eigenlijk gewoon zijn speelstijl. Als je bijvoorbeeld kijkt naar een van zijn laatste posts:

Al die "moeilijke keuze", "mss", "ik zal er nog over nadenken".
En daarbij komt natuurlijk dat met 3 spelers BM zijn best wel belangrijk is, dus de kans dat Ydeger zijn medewolf BM maakte was toch best wel groot.
De rest deed ook niet echt verdacht, eigenlijk.
Maar het kwam vooral gewoon door Sanders speelstijl dat ik het doorhad. Ik weet niet, ik vond het vrij overduidelijk.

Ik ben eigenlijk altijd wel van de wss, mss en ik zal erover denken hoor:p.
 

DeletedUser21204

Gast
Ik ben eigenlijk altijd wel van de wss, mss en ik zal erover denken hoor:p.

Dat was ook niet het enige :O Het was meer een soort van bevestiging achteraf. Want voordat ik die post zag zei ik al tegen Imra dat ik jou verdacht, en toen zag ik die post en dat was nog wat extra bevestiging (imo dan, als jij zegt van niet dan zal dat wel). Zoals ik zei, gewoon algemene speelstijl, en dat jij BM werd.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan