• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Besloten spel WvW #166 - A Pirate's Life For Me!

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser

Gast
Dag 7

De dag begon ook vandaag weer als elke andere. Vanwege alle ellende aan boord greep iedereen naar de fles, op zoek naar een oplossing. Maar onderin de fles was geen oplossing te vinden. Eigenlijk was er helemaal niets meer te vinden onderin de fles, want onderhand was alle drank op. De piraten hadden gisteravond flink feest gevierd na de dood van de gevreesde en verachte Cutler Beckett. En nu, nu was de rum op en had iedereen een flinke kater. Pas tegen de avond begon men een klein beetje actief te worden. Niet te veel natuurlijk, alles met mate (behalve de rum).

De mensen aan boord waren tevreden over het verloop van de vorige dag, maar nu ze het kopstuk van de East India Trading Company hadden ontmaskerd wisten ze eigenlijk niet wie er nog over bleef. Waren er überhaupt nog wel verraders aan boord? Ze wisten het niet, dus het vriendelijke gesprek waarmee ze de avond begonnen ontaardde al snel in een verhitte discussie. Wie zouden ze doden? Ze konden het er niet over eens worden. Stan besloot net dat hij genoeg had van al het gepraat toen hij opstond en een fles uit zijn shirt liet vallen. Met een hard gerinkel viel de fles in scherven op het dek, iedereen keek verbaasd zijn kant op. Al snel verspreidde een alcoholische lucht zich vanuit het plasje vloeistof dat tussen de scherven lag. Pacmega sprong overeind, liep met grote stappen richting Stan en schreeuwde: "Jij had nog rum? Iedereen hier vergaat van de dorst en jij hebt nog rum?" Zonder op een antwoord te wachten trok hij een pistool uit zijn riem en schoot Stan door zijn hoofd.

Toen ze zijn lichaam onderzochten kwamen ze er achter dat Stan eigenlijk een vrouw was geweest.

e3ELlXP.png


De volgende ochtend stond gewoon weer iedereen op. Was er iets voorgevallen 's nachts? Niemand die het wist...

Stan is lynch. Hij was Angelica en wolf.
Er was geen lunch.

Volgende deadline: Woensdag 21:00 uur
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Gast
Oke ik ben Ragetti : zieke

Ehm, dat is zeer interessant... Ik ben namelijk ook Ragetti! Ik ben zielsverwant met Pintel, ook wel bekend als Samuel.
Denk eens logisch na, zie je in ook maar een van de films die twee ooit zonder de ander? Dus zou Ragetti zieke zijn ipv zielsverwant met Pintel, de persoon die in de films ook zijn zielsverwant is?

E: lijkt me duidelijk wie dus de wolf is, zijn naam klopt niet met zijn rol. Mpvds Komt morgen wel :O
 
Laatst bewerkt door een moderator:

RabbidRobin

Ex-Teamleider Forum
Samuel, kun je dit zeker nog bevestigen?
Zoja, is het volgens mij onmogelijk dat er nog 2 wolven/slechtjes inzitten en lijkt het me logisch dat mpvds het laatste slechtje is!
 

DeletedUser

Gast
Ik ben idd Pintel de zielsverwant van Pacmega. Maar ik stem op Jaspenia omdat levensheks niet eens bestaat en de kans dus groot is dat Jaspenia het lijk is.
 

DeletedUser

Gast
Bij nader inzien, zoals mpvds al zei, levensheks lijkt me redelijk onwaarschijnlijk hier... Met meer mensen zou het best kunnen, maar met deze hoeveelheid mensen zou er hooguit een gewone heks inzitten. En als dat het geval was zou hij al lang zijn doodsdrankje ook wel hebben gebruikt -> Jaspenia
 

RabbidRobin

Ex-Teamleider Forum
Hij was een levensheks. Hij had een enkel levensdrankje, wat is dus voor bullshit?
Jullie lynchen nu het koppel eruit, en dan wint de wolf morgen. Dit is niet echt slim.
 

DeletedUser

Gast
Zelfs als hij inderdaad levensheks is wint de wolf niet per se. De overwinning hangt er op dat moment vanaf aan wie jij burgemeester geeft, als Samuel of ik hem krijgt lynchen we de wolf en kan hij de laatste persoon niet meer lunchen :O
 

RabbidRobin

Ex-Teamleider Forum
Laat maar, het is hopeloos, jij bent gewoon degene die doodmoet.

Zielsverwanten in dit stadium van het spel nog? Das gewoon zever. Door Ragetti te claimen nadat iemand anders dat deed, dacht je iedereen in de val te lokken, slim. Maar niet slim genoeg.
 

DeletedUser

Gast
Ik hoef niet iedereen mee te nemen, 3 is voldoende om jou en je lijk (ja, ik vermoed nog steeds dat jullie doodgraver en lijk zijn) te overstemmen. En ik weet vrij zeker dat ik die heb!

JASPENIA
al is het het laatste wat ik doe

En mijn zielsverwant stemt obviously ook met me mee, dus het maakt me tbh niet zo heel veel meer uit wat je probeert want Jas gaat het einde van de avond niet halen zo te zien.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan