• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Besloten spel WvW #166 - A Pirate's Life For Me!

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser

Gast
Nou Rabbid, bereid je voor om het bewijs te zien dat ik echt zielsverwant ben! Want ik heb zo'n vreemd vermoeden dat ik op het punt sta te sterven :O
 

DeletedUser

Gast
Dag 8

Zelfs nu, nu er nog maar vijf mannen op het schip aanwezig waren kon men het niet eens worden. Na de gelukstreffer van gisteren hadden twee van hen een goed humeur vandaag. Ze hadden Angelica weten uit te schakelen, er was nog hoop dat dit allemaal goed zou komen! Er was echter één piraat in hun midden die er minder vrolijk om was, zijn dochter was dood. In koelen bloede neergeschoten op het dek. Nee, het werd tijd dat hier een einde aan kwam. Het werd tijd dat ze allemaal zouden sterven, ze zouden weten wat ze hem hadden aangedaan!

In een hoekje zaten nog twee andere figuren, ze fluisterden stiekem tegen elkaar. "Nog even en dan is het afgelopen, we zijn bijna van ze verlost. Het gaat ons gewoon lukken!", zei Rabbid tegen zijn maatje. Deze knikte instemmend. Dit was niet zijn oorspronkelijke doel geweest. Nee, het leven neemt vreemde wendingen. Of in zijn geval, de dood.

Uiteindelijk stond iedereen op en liep naar het midden van het dek, daar hadden ze vijf vaatjes buskruit in een cirkel gezet. Elk van hen nam plaats op een vat. Ze wisten allemaal dat het er nu op aan zou komen. Alles zou afhangen van de beslissing van vandaag. Maar wat zou de goede beslissing zijn? Dat wist niemand. Lange tijd staarden ze elkaar aan zonder een woord te zeggen. Tot opeens Samuel een pistool trok en deze op Jaspenia richtte. Zowel Pacmega als mpvds knikten goedkeurend toen ze zagen wat er stond te gebeuren. Maar Rabbid was het er niet mee eens. Hij begon gelijk te praten over complotten en vage theorieën om Samuel tot inkeer te brengen. Toen hij zag dat al zijn gepraat niet echt hielp sprong hij overeind en ging hij voor Jaspenia staan. Ze zouden zijn maat niet doden, eerst moesten ze langs hem. Maar Samuel liet zich niet weerhouden door de kleine Rabbid. Hij gaf hem met de achterkant van het pistool een klap tegen zijn kaak, waardoor Rabbid tegen het dek sloeg. Voordat er nog iets kon gebeuren haalde hij de trekker over en schoot Jaspenia neer. Toen deze achterover viel kwam er een medaillon uit zijn hemd tevoorschijn, een medaillon van aztekengoud.

bNUf4Gi.png


Jaspenia was lynch, hij was lijk.

Rabbid schreeuwde het uit toen hij Jaspenia dood op het dek zag liggen. Dit kon niet waar zijn, nee! Ze hadden hun doel bijna bereikt. Bijna, en nu was alles verloren! Zijn hand verdween in zijn zak en kwam met een eigen medaillon in zijn vuist geklemd weer naar buiten. Wanhopig trok hij een mes, de andere drie schoten in de verdediging, in afwachting van wat hij zou proberen. Bliksemsnel en recht op zijn doel stak hij toe. Zonder zijn vriend wilde hij niet meer leven, alles was verloren. Met zijn eigen mes in zijn hart viel hij neer.

raGbBLe.png


Rabbid was Jack the Monkey. Hij was grafdelver, hij sterft door de dood van het lijk.

Mpvds, Pacmega en Samuel waren nogal geschokt door deze gebeurtenis. Ze hadden al verwacht dat de twee samenwerkten tegen hen, maar dat die band zo diep zou gaan, dat wisten ze niet. Ze waren in ieder geval uitgeschakeld. Ze waren nu nog maar met drie, dus mpvds greep deze kans met beide handen aan. Hij besefte dat hij geen grotere kans dan deze meer zou krijgen. Hij trok in een vloeiende beweging zijn zwaard en wees ermee naar Pacmega. "Heb je nog iets te zeggen? Heb je ook maar enige reden waarom ik je zou kunnen vergeven voor wat je mij hebt aangedaan?" Pacmega keek hem niet-begrijpend aan, wat had hij precies gedaan? "Je hebt mijn dochter vermoord!", schreeuwde mpvds uit. "Je hebt mij het enige dat mij lief was afgenomen, mijn lieve dochter. En daarvoor zal je nu boeten!" Terwijl hij dit zei viel hij aan, Pacmega wist de aanval nog maar net af te weren met het mes dat hij altijd bij zich droeg. Maar het zag er niet goed voor hem uit. Het duurde dan ook niet lang voordat mpvds hem had overmeesterd en zijn zwaard tot aan het gevest in zijn borst dreef. "Dat je in de hel mag branden voor je daden", waren de laatste woorden die Pacmega hoorde.

e9Lw1FS.png


Pacmega is geluncht. Hij was Ragetti, zielsverwant.

Samuel had niet stilgezeten tijdens het gevecht. Zijn grote vriend Pacmega was in moeilijkheden, dus zo snel als hij kon zocht hij een wapen om het op te nemen tegen mpvds. Hij rende naar de kapiteinskajuit ,bewapende zich met een zwaard en een musket en begaf zich weer snel richting het gevecht. Geschokt zag hij dat Pacmega inmiddels een zwaard in zijn borst had, als hij geen echte man was geweest had hij wel kunnen huilen. Snel legde hij aan, richtte en schoot op mpvds. Hij raakte hem in zijn schouder. Hij gooide zijn musket aan de kant en trok zijn zwaard, klaar om aan te vallen.

Mpvds had zich inmiddels naar Samuel omgedraaid, een schot in je schouder gaat niet ongemerkt aan je voorbij. Gelukkig was het niet zijn rechterarm, anders had hij niet eens meer kunnen vechten. Al snel daarna klonk het geluid van staal tegen staal over het dek. De zwaarden kruisten elkaar wel honderden keren leek het. Beide piraten gaven niet op. Dit was de laatste kans die ze hadden en allebei waren ze vastberaden om die kans met beide handen aan te grijpen. Uiteindelijk was het Samuel die de ander wist te ontwapenen. Het zwaard van mpvds vloog over het dek, buiten bereik, waarna Samuel hem tegen de grond sloeg. Hij stond wijdbeens over het lichaam van mpvds, klaar om de laatste slag toe te brengen. Eindelijk, eindelijk zou het allemaal voorbij zijn. Een golf van vreugde spoelde over hem heen terwijl hij toesloeg, maar hij had mpvds onderschat. Deze rolde namelijk naar de zijkant, waardoor hij Samuel uit balans bracht en hem tegen het dek sloeg. Met een vloeiende beweging kwam er een dolk uit zijn laars die in Samuel's hart verdween.

DlIS2Ac.png


Samuel was Pintell, hij was burger.


XSexekF.png


Mpvds is Blackbeard, hij is een wolf (en BM dankzij Rabbid). De slechtjes winnen dus!
 

DeletedUser

Gast
Yep, was te verwachten dat mpvds bm zou worden. Ggwp!

E:
[video=youtube_share;SLMJpHihykI]https://youtu.be/SLMJpHihykI[/video]
 
Laatst bewerkt door een moderator:

RabbidRobin

Ex-Teamleider Forum
Jullie zijn allemaal echt hatelijk. Maar echt niet normaal. Mij eerst zo lang laten leven om dan op het einde toch effectief 'dom' te doen, onbegrijpelijk.

Wel veel slechtjes tbh.
 

DeletedUser23442

Gast
Zie je wel dat ik heks was x)

Complimenten aan de wolven voor het winnen ondanks dat Don het bijna verpestte :p
 

DeletedUser21204

Gast
Btw, Pacmega (Bas), Mpvds (Mark) en Samuel (Roland) zijn geen dubbeltjes oid.
Het zijn rl-vrienden van mij, die ik hierheen heb gesleept.
 

RabbidRobin

Ex-Teamleider Forum
Ik reken meestal 5, met de infectie erbij.
En er stonden 11 goedjes tegenover.
Nuja, niet desastreus, maar toch wel redelijk veel hoor, maar das mss mijn mening :p
 

DeletedUser21204

Gast
Ik reken meestal 5, met de infectie erbij.
En er stonden 11 goedjes tegenover.
Nuja, niet desastreus, maar toch wel redelijk veel hoor, maar das mss mijn mening :p

Achteraf gezien eerder te veel neutraal imo.
Crimson had niet slecht mogen worden tho, dan was het OP.

Maar de goedjes hadden de OP dorpsgek(ken).
Imra en ik gooiden die erin zo van die is minder goed dan een muizenval.
Nou, donfrank had dit: 0 goed - 2 goed - 0 goed. T is dat ie geinfecteerd werd, anders won goed zo hard.
 

DeletedUser10470

Gast
Zie je wel dat ik heks was x)

Complimenten aan de wolven voor het winnen ondanks dat Don het bijna verpestte :p
Laat ik zeggen dat ik eerst kwaad was toen ze mij infecteerden omdat ik de meest voorspelbare infectie zou zijn en toen niet echt gezellig was omdat ik ze niet slim genoeg vond mij vooraf te vermoorden (want ik had immers veel eerder dood moeten zijn).

Maar nu we gewonnen hebben vergeef ik het koek x) Sorry voor mijn vurige reactie naar de wolven, al was t gewoon nodig x)
 

Araluen

Manticore
Complimenten? Het was all me. Niets wolven die goed hebben gespeeld x)

Jammer dit.

Laat ik zeggen dat ik eerst kwaad was toen ze mij infecteerden omdat ik de meest voorspelbare infectie zou zijn en toen niet echt gezellig was omdat ik ze niet slim genoeg vond mij vooraf te vermoorden (want ik had immers veel eerder dood moeten zijn).

Maar nu we gewonnen hebben vergeef ik het koek x) Sorry voor mijn vurige reactie naar de wolven, al was t gewoon nodig x)

Dat was helemaal niet gewoon nodig, het was gewoon nodig dat jij verdorrie geen bewezen goedje als neutraal zei te hebben gezien! Het was gewoon nodig dat jij zei: 'sorry, ik heb een fout gemaakt!'

Leuk potje verder, wolven terecht gewonnen 8-)
 

DeletedUser18363

Gast
Goeie lynch dag 1.

Dat heeft ofc het hele potje verpest he.

Blame DonKfrank
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan