• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Besloten spel WvW #176: De heksenjager van Manningtree

DeletedUser21204

Gast
Tbh vroeg ik me echt het hele potje lang af waarom je me vertrouwde, Don x)
Ik was verre van bewezen, en toch leek je me al zo te zien voor ik überhaupt mn rol zei.

Enne, Nissassa, random? Dat zou ik ook zeggen :O
Ik vind je beeld van vrouwen nogal... disturbing eigenlijk :O
Verder, slaap meer ofzo. Ik maak ook wel es fouten hoor, maar niet zo veel x) Ik wist praktisch gezien zeker dat de beschermengelen goed waren door jou... Natuurlijk loog Rabbid meer dan genoeg om dit vertrouwen te doen wankelen, maar toch.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Gast
Voor mij was het billenknijpen dat jullie me al zo snel door hadden als pyromaan xD
Heeft iemand erna nooit weer gedacht dat ik het was? :p
 

DeletedUser21204

Gast
Voor mij was het billenknijpen dat jullie me al zo snel door hadden als pyromaan xD
Heeft iemand erna nooit weer gedacht dat ik het was? :p

Wel als je niet had geclaimd en geloofwaardig ook was je eraan gegaan vandaag.
Maar je was serieus bezocht op dag 1, dus het leek ons een stuk waarschijnlijker dat je het niet was. Maar daar was je dus gewoon enorm lucky?
 

DeletedUser

Gast
Nee,
Als ik iemand anders in dag 1 zou bezoeken, zou hij/zij het in het topic gooien en zou wss iedereen die-hard die pyromaan (mij dus) gaan zoeken en dood willen hebben
Als ik de eerste nacht niemand bezocht, en dan zou zeggen dat ik bén bezocht dan gaan mensen denken dat ik het niet kan zijn omdat ik bezocht ben :p (wat dus niet zo is, maar dat kon ik jullie wijs maken, omdat ik als enige wist dat deze rol erin zat.)

Daarbij... mocht er een 2e van mijn soort zijn (onder het motto van: je weet maar nooit...)
Dan zou ik dat ook te weten kunnen komen als iemand dus in het topic had gezegd dat die bezocht was.
 

DeletedUser21204

Gast
Uhm, zoals ik al zei, je was daadwerkelijk bezocht nacht 1. Door wie idk.
Dat kon Don zien.
Als dat niet het geval was geweest ging je er direct aan, zoals gebeurde totdat Nissassa de aanvulling gaf waarop jij stond.
Dus ik denk dat je daar enorm lucky was geweest.
 

DeletedUser

Gast
Oh op die fiets... xD
Ja, de eerste nacht ging mijn actie ook niet door idd...

Kijk nu al uit naar volgend WvW potje ^^
 

DeletedUser21204

Gast
Oh op die fiets... xD
Ja, de eerste nacht ging mijn actie ook niet door idd...

Kijk nu al uit naar volgend WvW potje ^^

Rofl, eerst was t nog allemaal tactiek enzo dat je niet ging op dag 1.
Nu blijkt dat je gwn blocked was.
x)

Wauw, ik zie nu pas dat er gwn 4 vrouwen meededen dit potje. Geloof niet dat we dat ooit gehaald hebben, of iig sinds lange tijd niet meer. T zijn er eigk ook veel te veel, vooral als ze geen zak doen.
Maar mensen die uit zichzelf ook maar iets doen zijn zeldzaam, I guess.
Echt, ik werd ziek en op dat moment precies viel dit potje dood.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Gast
jup, maar de link van blocked en bezoeken legde ik zo snel even niet :p

E: Voor mijn doen was ik aardig actief geloof ik... :p
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Gast
Mss dat ik er dan nog goed aan heb gedaan om Kyra 2x te voorkomen naar buiten te lopen :p
 

DeletedUser22163

Gast
misschien niet zo relevant hier maar: wanneer begint het nieuw potje? ik wil wel weer een keer meedoen.
 

DeletedUser22651

Gast
Ik maak vandaag een inschrijftopic aan voor een potje dat ik dan zal leiden, als daar geen bezwaar tegen is
 

RabbidRobin

Ex-Teamleider Forum
Het moment waarop je doorhebt dat er effectief geen slechtjes in het spel zitten.
En dan toch nog sterft x)

Trouwens Kyra, Alice was mijn minion niet? Ik kwam haar tegen nadat ze 2 keer jou had geblocked en heb haar dan geadviseerd dat niet meer te doen ;)
 

DeletedUser

Gast
Het moment waarop je doorhebt dat er effectief geen slechtjes in het spel zitten.
En dan toch nog sterft x)

Trouwens Kyra, Alice was mijn minion niet? Ik kwam haar tegen nadat ze 2 keer jou had geblocked en heb haar dan geadviseerd dat niet meer te doen ;)

Ja, dat had ik dr dus ook al verteld :p

Het moment waarop je doorhebt dat er effectief geen slechtjes in het spel zitten.
En dan toch nog sterft x)

Dat hadden we idd bediscussieerd...
 
Bovenaan