• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Besloten spel WvW #176: De heksenjager van Manningtree

DeletedUser21204

Gast
Waarom zouden ze anders niets over hun rol mogen zeggen
En roept Rabbid zwarte dood
En maakt Lat mij BM
 

DeletedUser

Gast
Waarom zouden ze anders niets over hun rol mogen zeggen
En roept Rabbid zwarte dood
En maakt Lat mij BM

Niets mogen zeggen of niets willen zeggen?

http://nl.town-of-salem.wikia.com/wiki/Neutraal

Hier staat de rol Heks beschreven als zijnde slechtje. Als ze dit zouden claimen heeft het ook niet veel zin lijkt me.
Betreft de reden dat Lat jou BM maakt... ik vind het niet vreemd. Je bent goed actief en erg gefocust op het vinden van de wolven.
Hoewel... die wolven zitten er niet in, gezien er nog steeds geen lunch is geweest. Dus moeten er wel andere slechtjes in zitten...
 

DeletedUser

Gast
Rabbid leek mij ook eerder goed, toch zeker niet slecht aangezien een slechtje nooit zwarte dood zou mogen roepen.
Ook lijkt het me nu wel zeker dat er gewoon geen lunchende slechtjes inzitten, tenzij er nu een welp opgegroeid is.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser21356

Gast
Het lijkt me dat dit gewoon een potje is met veel te veel Neutraaltjes en geen (lunchende) Slechtjes.
 

DeletedUser21356

Gast
Ja, natuurlijk, want m'n rol staat vooral nog niet in het topic of zo. :rolleyes:
 

DeletedUser23628

Gast
Bijna niet bij te houden hier...

Iemand nog een theorie? Voor nu ga ik wel mee met ikheetmarianne omdat hernamewasalice echt nog bijna niks gezegd heeft (alhoewel dat criterium voor bijna iedereen geld momenteel)
 

DeletedUser

Gast
Wat een bullshit stemmen die ik hier zie, ik ga nog even wachten of kyra een plan heeft, anders lynch ik gala
Oke kyra heeft een plan alice
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser21204

Gast
Als Alice geen arsonist is, weet ik het ook niet meer.
Enige van wie ik niets weet.
 

DeletedUser

Gast
Eigenlijk ben ik Lichtekooi, maar ok. Kyra, als je rolbeschrijving wil, ga je gang en vraag maar idc.

E: Wat een bullshit is dit trouwens, je probeert me niet eens in prive te bereiken en start dan een massa-stem op me. GG.

E2: Ik geloof Rabbid niet. Een rol waar je niet over mag praten in een claim -en netwerk potje lijkt me niet extreem geloofwaardig.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser21204

Gast
Wederom heb ik dit niet gestart, maar ok.
Rabbid is al lang dood, geeft al aan hoeveel we aan je hebben.
 

DeletedUser

Gast
Wederom heb ik dit niet gestart, maar ok.
Rabbid is al lang dood, geeft al aan hoeveel we aan je hebben.

Dus je wil zeggen dat je minder aan me hebt dan al die meelopertjes die random stemmen? :)

E: btw, kan je niet op skype fso?
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser21204

Gast
Kan wel, maar mijn mobiel heeft daar wat problemen mee, en ik kan nog niet echt achter mn pc gaan zitten in mn huidige status x) Zit behoorlijk vast aan mn bed...
En dat zorgt er dus ook voor dat ik de laatste dagen niet echt overlegd heb met mensen. Maar kom op, dat moet toch kunnen? Ik ben hier niet de enige speler...
 
Bovenaan