• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Besloten spel WvW #178 Kies je rol zelf

DeletedUser21204

Gast
Gelukkig zijn er waarschijnlijk niet veel die echt dachten dat dit een leuk en fatsoenlijk potje ging worden, met deze spelleider.
Imra en ik doen iig mee omdat het wss wel een aantal keer lachen zou zijn, en dat klopte tot nu toe al aardig x)
 

DeletedUser26004

Gast
Nou, lekker die kut deadline om 19:00. Ik ben i.i.g. gedeelte van de avond weg. Vandaar dus nu mijn stem.

Ik heb besloten om mn stem op Tristiano in te zetten. Tristiano heeft sinds de start van het spel nog niks gezegd. Ik vrees dus ook dat hij inactief is en niet meer terug zal komen. Er is i.i.g. weinig om op te stemmen en ik denk dat het ook slim is om de mensen die wel actief zijn (dus wel degelijk een berichtje hebben gepost etc.) in leven te houden. Liever een inactief goedje die sterft dan iemand die mogelijk een actief goedje is ;)

Althans, zo zie ik het. I.i.g. valt er gewoon weinig te stemmen. Ik ben nu pleiten. Hoor / zie het allemaal wel vanavond.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Gast
donfrank gewoon random. Wel jammer dat er geen BM-stemming is geweest, nu valt er echt nog niks te zeggen en de eerste lynch is nu compleet random wat ik niet echt fair vind tov de gelynchte persoon aangezien hij zich niet kan verdedigen.
 

DeletedUser21204

Gast
Nou, lekker die kut deadline om 19:00. Ik ben i.i.g. gedeelte van de avond weg. Vandaar dus nu mijn stem.

Ik heb besloten om mn stem op Tristiano in te zetten. Tristiano heeft sinds de start van het spel nog niks gezegd. Ik vrees dus ook dat hij inactief is en niet meer terug zal komen. Er is i.i.g. weinig om op te stemmen en ik denk dat het ook slim is om de mensen die wel actief zijn (dus wel degelijk een berichtje hebben gepost etc.) in leven te houden. Liever een inactief goedje die sterft dan iemand die mogelijk een actief goedje is ;)

Althans, zo zie ik het. I.i.g. valt er gewoon weinig te stemmen. Ik ben nu pleiten. Hoor / zie het allemaal wel vanavond.

Ik geloof dat Tristan zich puur inschreef om BM te worden, en dan inactief te gaan zijn, als troll.

Wat dat betreft ben ik ook wel geneigd om op hem te stemmen, als deze stemming random gaat zijn (waar het wel op lijkt). Een BM moet wel actief zijn, anders moet je sowieso al eeuwen wachten bij gelijkstand, en dat wil je ook niet.

Btw (dit zie ik nu), de deadline is morgen pas. Dus je hoefde nog niet per se te stemmen, hoor.
 

DeletedUser20542

Gast
Het stond er vrij duidelijk dat de deadline morgen is toch? (ook al was Graecus nogal in de war). Het lijkt me dat je dat in een topic met zo weinig posts wel mee moet krijgen. Crimson, je lijkt ShovingNE gewoon te 'volgen' omdat je alvast stemt. Dat vind ik wel matig, zeker omdat je verder niet postte. Je probeert je bijdrage zo laag mogelijk te houden zonder inactief te zijn (wat dus niet klopte).
 

DeletedUser26399

Gast
Wie enkel gewoon online komt voor stemmen sterft ook hoor, dat beslis ik dan
 

DeletedUser

Gast
Het stond er vrij duidelijk dat de deadline morgen is toch? (ook al was Graecus nogal in de war). Het lijkt me dat je dat in een topic met zo weinig posts wel mee moet krijgen. Crimson, je lijkt ShovingNE gewoon te 'volgen' omdat je alvast stemt. Dat vind ik wel matig, zeker omdat je verder niet postte. Je probeert je bijdrage zo laag mogelijk te houden zonder inactief te zijn (wat dus niet klopte).

Ik heb in de vakantie echt geen besef van tijd en nam aan dat de deadline nu al was. Ik heb hiervoor niet gepost omdat ik niks zag waarover ik iets kon posten. Ik kon net zoals de rest wel iedereen succes wensen en meedoen met al die shit die op de eerste pagina staat maar daar houd ik me liever buiten om de simpele reden dat ik dat nogal belachelijk vind. Je kan mijn post matig vinden, dat is hij ook, maar het toont wel dat ik moeite in het spel wil steken in tegenstelling tot anderen die ik nog niet gezien heb.
 

DeletedUser26004

Gast
Hmm, in dat geval trek ik me stem dan terug. Wie weet wat er nog gebeurd ;)
 

DeletedUser21204

Gast
Hmm, in dat geval trek ik me stem dan terug. Wie weet wat er nog gebeurd ;)

Als je hem terugtrekt, is het dan niet handig om hem even door te strepen ofzo?
Je kan dit nu best zeggen, maar ik zie hem nog altijd staan.
 

DeletedUser10470

Gast
Ik vraag me nu echt af of Crimson verder dan de post van Shoving heeft gekeken x)
 

DeletedUser

Gast
Gelukkig zijn er waarschijnlijk niet veel die echt dachten dat dit een leuk en fatsoenlijk potje ging worden, met deze spelleider.
Imra en ik doen iig mee omdat het wss wel een aantal keer lachen zou zijn, en dat klopte tot nu toe al aardig x)
Same. En ik wilde Graecus eens een kans geven.
Dat wil uiteraard niet zeggen dat ik dit spel niet serieus neem.

Ik ben een beetje moe dus ik ga geen posts analyseren. Maar ik wil wel aftrappen met een paar spelinhoudelijke vragen. Ik denk dat de spelleider wel zo vriendelijk is om ze te beantwoorden in het topic. Normaal ben ik tegen te grote aanwezigheid van de spelleider in het topic, maar gezien de posts die Graecus hier al heeft... x)

1. De ziener
Als de ziener een PM stuurt dat hij een rol wil zien, krijgt hij dan direct de rol te horen of pas tijdens de lynch/lunchuitslag?

2. De jager
Moet de jager van tevoren opsturen wie hij zou willen neerschieten als hij zou sterven, of mag de jager die keuze pas maken als hij al dood is?

3. De heks (dit is de klapper)
Wanneer kiest de heks welke drankjes zij heeft? Helemaal aan het begin van het spel of pas als zij de bewuste drankjes wil gebruiken?
Hoe werkt het levensdrankje van de heks? Krijgt de heks te horen wie de lunch is als deze is opgestuurd en mag zij dan kiezen of zij een levensdrankje wil inzetten om deze persoon te redden? Zo ja, wat als zij er op het moment dat de lunch is ingestuurd niet is? Mag de heks van tevoren een lijst met spelers opsturen die zij zou willen redden van de lunch, indien deze speler de lunch was? Of mag de heks gewoon op een bepaalde dag zeggen dat ze een levensdrankje inzet, en gaat de lunch dan sowieso niet door? In de laatste twee gevallen, krijgt de heks te horen welke speler zij heeft gered van de lunch? Mag de heks zichzelf redden met een levensdrankje?
Hoe werkt het doodsdrankje van de heks? Als zij instuurt dat ze haar doodsdrankje wil inzetten, gaat haar target dan meteen dood of pas tijdens de lynch/lunchdeadline? Indien het tweede, telt het doodsdrankje van de heks dan als zij lynch is? Wat als zij lunch is? Wordt de identiteit van de heks bekend gemaakt als ze een doodsdrankje gebruikt? (Ik neem aan van niet.)
 

DeletedUser21575

Gast
Genade stelt prima vragen. En ook ik vind dat Graecus daarna mag minderen in het topic. Laat dat maar aan de spelers over.

Anyways, Tristan nog iets te melden over je vermeende troll-activiteiten?
 

DeletedUser21204

Gast
Genade, doe jij nu mee of niet?
Want je schreef je uit maar er kwam niemand meer bij, en nu post je.
Dus, je doet toch mee? :p
 

DeletedUser

Gast
Ja, ik doe mee. Graecus heeft me verteld welke rol nummer 7 had en me toen gevraagd of ik mee wou doen als speler 7 of als vervanger. Ik koos er toen maar voor om mee te doen als speler 7.

Nee maar even serieus ik doe dus echt mee.
 

DeletedUser21204

Gast
Oh, dat is niet serieus? Ik zie t m ergens nog wel doen...
Hoe is t dan gegaan, je schreef je toch uit?
 

DeletedUser

Gast
Nee, ik gaf mijn plaats op omdat ik pas vanaf vandaag kon meespelen, waardoor ik mijn plaats beter kon gunnen aan een mogelijke andere persoon die zich wou inschrijven als tiende speler, omdat het spel dan eerder van start kon gaan. Maar toen zich niemand meer inschreef, kon ik dus gewoon meedoen.
 

DeletedUser26399

Gast
Eerst en vooral sorry dat ik niet eerder kon antwoorden

antwoorden in rood tussengevoegd

-------------------------------------------------------------

Same. En ik wilde Graecus eens een kans geven.Weer al iemand die me gewoon een kans wil geven
Dat wil uiteraard niet zeggen dat ik dit spel niet serieus neem.Oef een pak van mijn hart

Ik ben een beetje moe dus ik ga geen posts analyseren. Maar ik wil wel aftrappen met een paar spelinhoudelijke vragen. Ik denk dat de spelleider wel zo vriendelijk is om ze te beantwoorden in het topic. Normaal ben ik tegen te grote aanwezigheid van de spelleider in het topic, maar gezien de posts die Graecus hier al heeft... x)

1. De ziener
Als de ziener een PM stuurt dat hij een rol wil zien, krijgt hij dan direct de rol te horen of pas tijdens de lynch/lunchuitslag?
Onmiddellijk wanneer ik het lees
2. De jager
Moet de jager van tevoren opsturen wie hij zou willen neerschieten als hij zou sterven, of mag de jager die keuze pas maken als hij al dood is?
Wanneer deze dood is
3. De heks (dit is de klapper)
Wanneer kiest de heks welke drankjes zij heeft? Helemaal aan het begin van het spel of pas als zij de bewuste drankjes wil gebruiken?Moment van gebruik
Hoe werkt het levensdrankje van de heks? Krijgt de heks te horen wie de lunch is als deze is opgestuurd en mag zij dan kiezen of zij een levensdrankje wil inzetten om deze persoon te redden? Zo ja, wat als zij er op het moment dat de lunch is ingestuurd niet is? Mag de heks van tevoren een lijst met spelers opsturen die zij zou willen redden van de lunch, indien deze speler de lunch was? Ze krijgt het op voorhand te horen, maar mag ook al op voorhand melden, ik vraag dan wel nog eens na of ze zeker is, bij geen antwoord heeft ze het gebruikt, ze kan ook het lijstje bijwerken, verdachten er af, bewezen goedjes erop.Of mag de heks gewoon op een bepaalde dag zeggen dat ze een levensdrankje inzet, en gaat de lunch dan sowieso niet door?Ze mag dat zeggen, maar ze krijgt het wel te horen en kan het dus tegenhouden In de laatste twee gevallen, krijgt de heks te horen welke speler zij heeft gered van de lunch? Ja Mag de heks zichzelf redden met een levensdrankje? Ja, maar wel slechts een keer
Hoe werkt het doodsdrankje van de heks? Als zij instuurt dat ze haar doodsdrankje wil inzetten, gaat haar target dan meteen dood of pas tijdens de lynch/lunchdeadline? Zodra ik het lees Indien het tweede, telt het doodsdrankje van de heks dan als zij lynch is? Wat als zij lunch is? Dan krijgt zij te horen dat ze zelf lunch is Wordt de identiteit van de heks bekend gemaakt als ze een doodsdrankje gebruikt? (Ik neem aan van niet.) Idd niet


------------------------------------------------------------------------

PS:Wolven stuur niet om 19u precies in, want dan kan ik de heks(en)/bengel(s) niet meer inlichten
 
Bovenaan