• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Besloten spel WvW #178 Kies je rol zelf

DeletedUser21204

Gast
Waarvoor zou jij de bengels moeten inlichten voor de deadline?

Een bengel beschermt iemand, en heeft verder geen idee wat hiermee gebeurt he...
Het is dus niet de bedoeling dat deze bengel ook maar iets van jou te weten krijgt, en al zeker niet wie de wolven hebben ingestuurd...
 

DeletedUser26399

Gast
Srry, effe vergist, maar zit toch geen in, want snap ze maar half
 

DeletedUser21204

Gast
Het is letterlijk ze sturen 1 iemand in, en als die uiteindelijk lunch blijkt te zijn dan gaat deze lunch niet door.
Dus bijv ik ben bengel, ik stuur voor 19u in dat ik Imra bescherm. Stel de wolven sturen in "Imra lunch", dan gaat dit niet door en is er geen lunch. Zowel Imra als ik ontvangt daar geen PM over ofzo.
Als ze bijv insturen "Genade lunch" dan gebeurt er niets en is Genade gewoon dood.
Hoe dan ook hoef je de bengel helemaal niets te pm'en, alleen bij de deadline kijken of degene die lunch is toevallig beschermd was, want dan gaat het niet door.

Echt, verdiep je de volgende keer eens wat meer in rollen, en als je dingen niet snapt moet je die gewoon vragen! Letterlijk iedereen die WvW speelt had je dit gewoon uit kunnen leggen!
 

DeletedUser26399

Gast
Helaas, dat gaat niet

Ik zou je wegens ongepast gedrag moeten laten doodvallen;)
 

DeletedUser

Gast
Kyra, Graecus had het over de heks, niet over de beschermengel. Graecus wil de heks precies zo gebruiken als het in het echt ook gebeurt, maar dat kan natuurlijk niet. Graecus, je kunt tegen de heks zeggen dat als ze niet tijdens de lynch/lunchdeadline online is, ze gewoon kan opsturen wie ze ZOU redden van de lunch indien deze persoon lunch zou zijn. Probleem opgelost zou ik zeggen.
 

DeletedUser26399

Gast
Oké, maakt mij niet uit, zolang ze maar kan doen wat ze hoort te doen, en als ze twee dood gebruikt, is het ook goed, dus als ze ze beide over heeft en bij de laatste drie is, kan ze gewoon beide tegenstanders uitschakelen, dan winnen de goedjes sws
 

DeletedUser

Gast
Helaas, dat gaat niet

Ik zou je wegens ongepast gedrag moeten laten doodvallen;)
Hoezo is dit ongepast gedrag? :/

Kyra, Graecus had het over de heks, niet over de beschermengel. Graecus wil de heks precies zo gebruiken als het in het echt ook gebeurt, maar dat kan natuurlijk niet. Graecus, je kunt tegen de heks zeggen dat als ze niet tijdens de lynch/lunchdeadline online is, ze gewoon kan opsturen wie ze ZOU redden van de lunch indien deze persoon lunch zou zijn. Probleem opgelost zou ik zeggen.
Hij had het ook over de bengel bij zijn antwoorden stond onderaan: "PS:Wolven stuur niet om 19u precies in, want dan kan ik de heks(en)/bengel(s) niet meer inlichten". Vandaar dus Kyra's vraag neem ik aan.
dus als ze ze beide over heeft en bij de laatste drie is, kan ze gewoon beide tegenstanders uitschakelen, dan winnen de goedjes sws
Is dat niet iets dat die heks zelf moet bedenken? Of ga je de wolven ook helpen?
 

DeletedUser21204

Gast
Nog 8 min tot de deadline... Iemand ideeen?
(subtiele bump omdat anders iedereen een deadline van 19u vergeet)
 

DeletedUser21204

Gast
Oh man echt letterlijk iedereen gaat dit vergeten he?

Ik ga dan voor Tristan, omdat hij gewoon zich enkel inschreef om BM te worden, daar hebben we echt geen zak aan, en als er eens een keuze gemaakt moet worden duurt dit wss eeuwen en wordt het iig niet serieus gedaan.
 

DeletedUser21204

Gast
Ok.. Nouja, zoiets was wss wel te verwachten als je random opeens moet lynchen, terwijl je nog geen BM-stemming of nacht hebt gehad ofzo, en je ook niet mag netwerken. Dan heb je niet veel om ook maar iets op te baseren...
Ben benieuwd of de dl doorgaat met 3 stemmen. Het heeft sowieso totaal geen zin om hem uit te stellen tho.
 

DeletedUser26004

Gast
Lekkere kut deadline tijd. Van mij betreft wordt die onmiddelijk veranderd. Als het nog kan stem ik op Tristiano.
 

DeletedUser21575

Gast
Ohh. idd, vroege deadline.

Mja, eerder onze fout dan die van de spelleiding; het is in de afgelopen 2 dagen 4x aangehaald ofzo.
 

DeletedUser20542

Gast
1. De ziener
Als de ziener een PM stuurt dat hij een rol wil zien, krijgt hij dan direct de rol te horen of pas tijdens de lynch/lunchuitslag?
Onmiddellijk wanneer ik het lees
Dit nog even. Graecus, het is ongelooflijk fout en totaal niet gangbaar en oneerlijk dat je dit gaat doen. Vorig potje was iedereen het erover eens dat Marianne een fout had gemaakt met deze actie. Dus please don't.
 

DeletedUser26399

Gast
Goed dan, dan stuur ik na de deadline. Mijn ouders hebben beslist dat we vandaag gingen gaan uiteten, dus beetje laat, bij deze ik tel al de stemmen die te laat waren ook mee, dus tristan is lynch

En was een kleurloos burgermannetje

Lunch is Ydeger

En was ook een kleurloos burgermannetje
 

DeletedUser21204

Gast
Dan ben ik nu BM, neem ik aan, als volgende op de lijst na Tristan?
 
Bovenaan