• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Besloten spel WvW #184 - Het Monster

RabbidRobin

Ex-Teamleider Forum
Ik ben nog even op vakantie, dus geen opmaak.

Kyra en Jas hebben evenveel BM-stemmen. Alle spelers die niet op Jas/Kyra stemden mogen voor de dl van morgen hun BM-stem uitbrengen. Is er dan nog gelijkstand, dan bepaalt het lot.

De eerste nacht is gepasseerd, er was geen lunch.

Volgende deadline morgen 22.00 : (BM), lynch en lunch
 

DeletedUser23442

Gast
Not sure of ik morgen optijd internet ga hebben. 90% wss wel, maar toch maar voor de zekerheid een voorlopige

JaspeniaJaspenia
 

DeletedUser21575

Gast
Heartlion, als je te weinig wvw gespeeld hebt om uberhaubt te snappen wat "Imrahil is wolf" betekend kun je beter bij jezelf te rade gaan. Ik doe immers niets raars ;)
 

DeletedUser21204

Gast
Als Jasper aso doet, dan doe ik het ook maar he.

Kyraco

Beetje jammer dat het nodig is, maar oke.
 

DeletedUser9104

Gast
Opzich ben ik het wel Kyra eens dat het aso is om op jezelf te stemmen, maargoed. Je kunt iig zeggen dat je de juiste intenties had.

Anyway. Vanavond ook lynch, wil er iemand graag dood? Nee. Joke, maar echt verdachten heb ik nog niet gezien.
 

DeletedUser9104

Gast
Tja, ik snap haar wel en als ik niet al voor Jasper had gestemd had Kyra mijn stem gehad.
 

DeletedUser21204

Gast
Ilja, je snapt toch wel dat het totaal geen zin heeft om op Neus te reageren he?
 
Bovenaan