• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Besloten spel WvW #184 - Het Monster

latdekat

Harpij
Nou, iedereen wil wel BM worden. Nou dat Jas op zichzelf stemde, en Kyra daarom ook op zichzelf, is niet zo heel vreemd. Want kijk, anders is de kans onbestaand dat ze nog BM zou worden.
 

DeletedUser22926

Gast
Jaspenia kon zo gewoon verzekeren dat kyra hem niet kon stabben gezien hi voor de dl miss geen internet had en ja door gebrek aan vertrouwen is dit een logische keuze dus niet aso eerder slim.
 

DeletedUser23442

Gast
Over mijn bm stem. Tsja, we hadden 2 dingen kunnen doen. Beide op elkaar stemmen en beide op onszelf stemmen. Wat we ook gedaan hadden, het kon tegen elkaar weggestreept worden en het is dus niet heel relevant.

De reden dat ik voor deze optie koos is zodat ik dan zekerheid had dat je idd ook op mij zou stemmen en niet evt zelf lastminute nog het bm schap kon kapen door naar jezelf te wisselen oid.

Zou het dus niet aso noemen, maar eerder gewoon 'praktisch'

E. Wow. Enge ninja D:
 

DeletedUser23442

Gast
Verder heb ik geen zin om door mezelf lynch te worden. Omdat ik niet weet of de wifi te vertrouwen is vast: neusje

Bij gebrek aan inactieven of aanwijzingen geeft deze stem het minste verlies van inhoud
 

DeletedUser22926

Gast
hm Latdekat matige meeloopstem en de troll sloeg wel aan van neusje dus dat is sws al in het voordeel voor hem
 

DeletedUser22926

Gast
Iedereen dus bashen op neusje for no reason, vooral de stem van jaspenia begrijp ik niet
 

DeletedUser23442

Gast
Iedereen dus bashen op neusje for no reason, vooral de stem van jaspenia begrijp ik niet

Wel er moet toch iemand dood. Er is 0,niets verdachts. Er zijn geen inactieven. Dan maar de minst nuttige/inhoudelijk bijdragende/zn best doende speler. En dat is overduidelijk neus die enkel trollt.
 

DeletedUser21204

Gast
Voor mij was het een keuze tussen Neus en Lat (al telt de stem waarschijnlijk toch niet, net zoals die 2 op Lat), en die keuze lijkt me nogal voor zich te spreken.
 

DeletedUser21575

Gast
Sorry ik was inactief. Bij thuiskomst kreeg ik een supriseparty, dus dan word het reageren hier ietsje lastiger. Morgen beter :)
 

DeletedUser22926

Gast
Wel er moet toch iemand dood. Er is 0,niets verdachts. Er zijn geen inactieven. Dan maar de minst nuttige/inhoudelijk bijdragende/zn best doende speler. En dat is overduidelijk neus die enkel trollt.

Hm fair, toch werkt het op 2 manieren als neus toch al weet dat ie er nu uitgaat gaat ie natuurlijk nog meer trollen omdat no fucks were given no more. En daarnaast sommige trolls zijn wel grappig

Voor mij was het een keuze tussen Neus en Lat (al telt de stem waarschijnlijk toch niet, net zoals die 2 op Lat), en die keuze lijkt me nogal voor zich te spreken.

Hm ja niks tegen in te brengen lol
 

DeletedUser9104

Gast
Sorry, door omstandigheden (lees huisgenoten) kon ik niet meer stemmen. Gezien er ook geen verdachten waren had ik waarschijnlijk een random nummer generator aangeslingerd.
 

RabbidRobin

Ex-Teamleider Forum
Ik ben nog steeds op vakantie maar zou in principe perfect de uitslag online kunnen gooien.

Maar ik prefereer om het nog even in spanning te houden. Moeten jullie je niet zo schuldig voelen over jullie activiteit
 

DeletedUser20432

Gast
Sorry ik was vergeten een stem uit te brengen aangezien ik voetbaltraining had, en ik graag mijn stem net voor de deadline uitbreng, omdat het topic dan pas echt wat tot leven komt. Verder was er op het moment dat mijn training begon, niets van een basis om een stem uit te brengen. Daarom vond ik het dus beter om toen nog niet te stemmen.
 

DeletedUser21575

Gast
Dus, neus is dood. De vissenkom is weer lekker druk, wat doen we vanavond?
 

DeletedUser21204

Gast
Ik denk wachten op een uitslag? Neem niet aan dat er een deadline is terwijl 1 van ons wss al dood is aan de lunch, en we ook nog niet weten wat Neus was.
 
Bovenaan