• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Besloten spel WvW #197 - Aanslag op de Paashaas

DeletedUser23442

Gast
Dat geldt anders ook voor Jaspenia. Eerst zichzelf als goedje bewijzen via Ilja en dan stiekem neutraal worden.
Dat was niet eens mijn bedoeling ofzo hoor :p
Maar het kwam wel goed uit dat ik op dat moment best wel bewezen was en meteen Nissassa bewezen kon noemen.
 

DeletedUser21575

Gast
Zucht. Door de rolbeschrijving van de slechtjes te lezen, had men kunnen weten dat er iets niet klopte.


1) Hieruit blijkt dat er maar twee originele slechtjes in het spel zaten. Neus had dus kunnen weten dat Artifex geen origineel slechtje kón zijn.
2) Hier staat letterlijk dat alle goedjes als rolnaam (kleur) ei hebben. Vergelijk dit met Nissassa's claim (ook echt pas gedaan nadat al precies in het topic stond hoe je moest claimen om als goedje gezien te worden :p) :
Ik wist ook al vrij snel dat ik het enige niet-ei was. Maar ik dacht, ik ga gewoon soort van smid claimen en dan zien we wel waar het schip strand. Verder heb ik expres nergens het woord eend genoemd ivm saracenen premiejagers etcetera. Al was het wel jammer dat de rode eieren alleen de eieren hoefden te benoemen voor de infectie. Want die van mij hadden ze nooit geweten xD
 

DeletedUser20542

Gast
Ja ik was ook zo close bij infectie :eek:
Alleen Yde had ik fout, ik dacht hij complementeerd het hele spectrum met paars, maar nee, hij was ook blauw x)
Rip, haha.

Ik moet wel even iets zeggen tegen iedereen die denkt dat ik als wolvenact deed alsof ik beul was. Kijk nou hiernaar.
https://snag.gy/CE2kA9.jpg
Kan iemand me vergeven dat ik over het nummer in die eerste post heen las? Ik dacht 'leuk, ik heb als bijrol Ei' en verder niks. Maar sws. Als ik Beul, omdat ik in het rond strooi dat ik Beul ben, en daarna ben ik van kut wtf er klopt iets niet, is dat dan verdacht? Nee, echt niet. Dat is gewoon zielig. Van de anderen, wel te verstaan.
 

DeletedUser22926

Gast
Rip, haha.

Ik moet wel even iets zeggen tegen iedereen die denkt dat ik als wolvenact deed alsof ik beul was. Kijk nou hiernaar.
https://snag.gy/CE2kA9.jpg
Kan iemand me vergeven dat ik over het nummer in die eerste post heen las? Ik dacht 'leuk, ik heb als bijrol Ei' en verder niks. Maar sws. Als ik Beul, omdat ik in het rond strooi dat ik Beul ben, en daarna ben ik van kut wtf er klopt iets niet, is dat dan verdacht? Nee, echt niet. Dat is gewoon zielig. Van de anderen, wel te verstaan.
Nog soz voor de eerste 2 lynches, ik moest echt van mijn stem af xD
 

DeletedUser21575

Gast
Rip, haha.

Ik moet wel even iets zeggen tegen iedereen die denkt dat ik als wolvenact deed alsof ik beul was. Kijk nou hiernaar.
https://snag.gy/CE2kA9.jpg
Kan iemand me vergeven dat ik over het nummer in die eerste post heen las? Ik dacht 'leuk, ik heb als bijrol Ei' en verder niks. Maar sws. Als ik Beul, omdat ik in het rond strooi dat ik Beul ben, en daarna ben ik van kut wtf er klopt iets niet, is dat dan verdacht? Nee, echt niet. Dat is gewoon zielig. Van de anderen, wel te verstaan.
Dat was ook niet verdacht. Maar het was het perfecte excuus om de rest op jou mee te krijgen x)
 
Bovenaan