• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Besloten spel WvW #197 - Aanslag op de Paashaas

DeletedUser21575

Gast
Die van mij is makkelijk uit te leggen x) Rabbid zei tegen mij in PM: Sinds wanneer zijn priesteracties in het topic? Waarop ik reageerde etc, ik heb hem ook even teruggetrokken omdat ik daarna wel duidelijk nog heb kunnen praten met @neusje. (Bevestig kappa?) En nu ook een ander target ga overwegen, afwachtend op de beultjes. Rabbid gaf aan dat alle acties in PM moesten met uitzondering van de beul, die werkt wel in het topic. Tenzij dat anders staat aangegeven.

Dusss. Dat ter info.
 

DeletedUser20542

Gast
Maar het komt er op neer dat je eigenlijk helemaal geen Beul bent? Tenminste, dat is bij mij het geval xD
 

DeletedUser22926

Gast
Hahaha nee ik ben wel beul, alleen moest ik het insturen naar Rabs x) ik was een andere versie dan normaal, ik had haastig over mn rol heen gelezen :p
 

DeletedUser27427

Gast
Ik ga nu weg en stem misschien nog even voor 22 uur, maar nu niet ivm eventuele priester/lynchacties. Ik verdenk Artifex wel het meest, omdat hij als enige behalve Heart niet echt bewezen is.
 

DeletedUser25006

Gast
Heart, Yde, Jijzelf, Neus, ik allen zijn niet echt bewezen. Waarom verdenk je dan mij?

2 x heb ik gestemd op je en 2 x geen reactie daarop. Iets zegt mij dat jij een slechtje bent.
 

DeletedUser21575

Gast
Maar het komt er op neer dat je eigenlijk helemaal geen Beul bent? Tenminste, dat is bij mij het geval xD

Oh, ik ben toch de enige loser :(

Nou, wacht maar met insturen.
Ja deze vind ik een beetje flinke BS. Bijna 5 dagen lang niet merken wat je eigen rol is? En dan al een tijd ronddreigen met beuling en dan gaat ie opeens niet door. Ja dat vind ik momenteel wel erg verdacht. ydeger dus
 

DeletedUser25006

Gast
Wat Nissassa ook al zegt, je eigen rol niet kennen terwijl die gewoon duidelijk in een PM staat + het feit dat je wel qua netwerk neemt maar niets geeft maak dat ik ook op jou stem Ydeger
 
Bovenaan