• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Inschrijftopic WvW #199: Make Wakkerdam Great Again

DeletedUser

Gast
Door de recente boskap in de omgeving van Wakkerdam heeft menig wolf zijn woonomgeving moeten verlaten. Gelukkig konden deze arme vluchtelingen goed worden opgevangen door het gastvrije Wakkerdam. De wolven zouden integreren onder de mensen en werden daarom 'weerwolven', menswolven, genoemd. Een andere term die Wakkerdamse politici op gegeven moment in de mond namen, was Nieuwe Wakkerdammers.

Na een tijd begonnen zich helaas vervelende incidenten voor te doen. Af en toe verdween er 's nachts een Wakkerdammer en vonden de nabestaanden alleen maar bloedresten en afgegeten botten terug in de slaapkamer. Er kwamen voorzichtige geluiden dat het misschien toch niet zo'n goed idee was om de grenzen open te laten voor de wolven. Andere Wakkerdammers waren van mening dat lunches niets met wolven te maken hadden en dat wolven juist vredelievende wezens waren.

Maar naarmate de incidenten zich elke nacht begonnen voor te doen, sloeg de stemming al snel om. Vooral nadat een politicus heel Wakkerdam op het dorpsplein had gevraagd: 'Willen jullie in Wakkerdam en in dit land meer of minder wolven?' Nadat het dorp luid 'MINDER! MINDER!' had gescandeerd, was het duidelijk wat er gedaan moest worden. Mits de wolven nog konden worden geïdentificeerd uiteraard...


Basis info
Aantal spelers: 8 - 24
Claimen: Aan
Netwerken: Aan
Hints: Nee
Afscheidsbrief: Nee
Klaagmuur: Ja
BM-opvolging: zie spoiler
BM-keuze: zie spoiler
Manier van stemmen: In topic
Eindtijd stemmen: Wanneer ik 'Deadline' post. Dat is elke dag willekeurig ergens tussen 10:00:00 en 10:04:59.

Rollen
De rollen zijn geheim, maar ik zal wel al verklappen dat iedereen een bijrol krijgt.

President (burgemeester)
Gekozen/Doorgegeven bijrol

Als president heb je bodyguards. Als de wolven je proberen te lunchen, zullen ze in plaats daarvan je bodyguards vermoorden. Dit wordt bekend gemaakt in het topic. Vanaf het moment dat je geen bodyguards meer hebt, kun je gewoon geluncht worden. Als de president een wolf is en (nog) bodyguards heeft, kunnen de wolven gewoon de president opsturen als lunch, waarna de bodyguards zullen sterven.

Bij gelijkspel beslis jij wie er sterft. Zodra je president bent, moet je in het openbaar een vice-president aanwijzen door de naam van een andere speler vet en blauw in het topic te zetten. Als jij doodgaat, zal de vice-president de volgende president worden en krijgt deze nieuwe bodyguards. Als de vice-president doodgaat, moet jij weer een nieuwe vice-president aanwijzen. Verder blijven eenmaal gekozen vice-presidenten vice-president. Als de president sterft voordat hij een vice-president heeft kunnen aanwijzen, komt er een nieuwe presidentsverkiezing.

De presidentsverkiezing (BM-stemming) werkt anders dan normaal. Als er aan het begin van een dag geen president is, komt er een presidentsverkiezing. Als je president wil worden, moet je jezelf kandidaat stellen door in het blauw (liefst ook vet) in het topic te zetten: ''Ik stel mij kandidaat voor het presidentschap'' (of woorden van gelijke strekke). De kandidaat wiens kandidaatspost aan het einde van de dag de meeste likes heeft (van levende spelers of van de spelleider), wordt president. Bij gelijkspel tellen stemmen op jezelf niet mee. Is er dan nog steeds gelijkspel, dan wint van de presidentskandidaten met de meeste likes die ook de meeste lynchstemmen heeft. Is er dan nog steeds gelijkspel, dan wint van de presidentskandidaten met de meeste likes degene die een like van de spelleider kreeg. Is er dan nog steeds gelijkspel, dan volgt de volgende dag een nieuwe presidentsverkiezing.


Inschrijven maar!

1.
2.
3.
4.
5.
6.
7.
8.
9.
10.
11.
12.
13.
14.
15.
...
 

DeletedUser21575

Gast
1. Eli
2. Ydeger
3. Lat
4. Gekko
5. Nissassa
6.
7.
8.
9.
10.
11.
12.
13.
14.
 

DeletedUser23442

Gast
1. Eli
2. Ydeger
3. Lat
4. Gekko
5. Nissassa
6. Jaspenia
7.
8.
9.
10.
11.
12.
13.
14.
 

DeletedUser26399

Gast
1. Eli
2. Ydeger
3. Lat
4. Gekko
5. Nissassa
6. Jaspenia
7. graecus
8.
9.
10.
11.
12.
13.
14.[
 

DeletedUser27427

Gast
1. Eli
2. Ydeger
3. Lat
4. Gekko
5. Nissassa
6. Jaspenia
7. graecus
8. Dasios
9.
10.
11.
12.
13.
14.
 

RabbidRobin

Ex-Teamleider Forum
Ik heb betere dingen te doen, maar ach, deze wil ik niet laten lopen.

1. Eli
2. Ydeger
3. Lat
4. Gekko
5. Nissassa
6. Jaspenia
7. graecus
8. Dasios
9. RabbidRobin
10.
11.
12.
13.
14.
 

DeletedUser

Gast
Hoe laat ga je starten?
Bij deze ben met oud en nieuw wss niet online
Maar dat zullen er wel meer zijn
 

DeletedUser21356

Gast
Ik denk dat daar wel rekening mee wordt gehouden, net als in de vorige pot.
 

DeletedUser27748

Gast
1. Eli
2. Ydeger
3. Lat
4. Gekko
5. Nissassa
6. Jaspenia
7. graecus
8. Dasios
9. RabbidRobin
10. Melody.Jackson
11.
12.
13.
14.
 
Bovenaan