• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Inschrijftopic WvW #199: Make Wakkerdam Great Again

DeletedUser26399

Gast
Ging nu eerst vragen of je Sarkis was, die leest graag de boeken van Percy Jackson en hij heeft ook altijd goede punten voor muziek. Maar dan klik ik op je plaatje en zie ik staan vrouw, dus niet.

____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
Weer on topic

Hoe laat ga je starten?
Bij deze ben met oud en nieuw wss niet online
Maar dat zullen er wel meer zijn
Ik ga ws tot redelijk laat nog on zijn, bij mij thuis vieren we oudjaar niet zo erg, maar geloof dat er binnen 5u wel een oudjaar fuif zal zijn, maar daar ben ik nog te jong voor en kan niet tegen de luide muziek.
Ik denk dat daar wel rekening mee wordt gehouden, net als in de vorige pot.
Hoop ik toch ook wel, al was er de vorige pot wel een beetje verwarring rond de kerst deadline
Hmm als we oud en nieuw overslaan, is de eerste deadline pas op 2 januari. :s
We kunnen 1 januari 20:00 deadline voor presidentsverkiezing (BM) doen? Daar hebben jullie dan twee dagen voor.
Lijkt mij ook prima, ga dan wel niet on zijn voor de DL dus proberen we tegen 12u ms te doen, stel ik ineens op iemand anders wil gaan stemmen


Btw, ik stel mij alvast sws kandidaat voor BM wegens vorig potje, Kyra toch, als ik haar gewoon op de man afvraag jij bent de laatste wolf hé, raad je aan om mij niet te lunchen, zou slecht kunnen aflopen. Mij toch kiezen, had kyra dat niet gedaan hadden de wolven nog een kans gehad
 

DeletedUser

Gast
Oh wacht, ik zie net dat ik had besloten de deadline steeds 's ochtends te doen in plaats van 's avonds. Dikke troll dat ik ben. Nu ja. Dan hebben jullie nog wat meer tijd.
Ik zal vanavond starten. (Tien spelers is een ongelukkig aantal. :()
 

DeletedUser21204

Gast
Jij zei niet "raad je aan om mij niet te lunchen". En je vroeg ook niet of ik de laatste was.
Jij vroeg mij enkel of ik wolf ben, en elke weldenkende wolf zegt daar dan uiteraard nee op.
 

DeletedUser21575

Gast
Oh wacht, ik zie net dat ik had besloten de deadline steeds 's ochtends te doen in plaats van 's avonds. Dikke troll dat ik ben. Nu ja. Dan hebben jullie nog wat meer tijd.
Ik zal vanavond starten. (Tien spelers is een ongelukkig aantal. :()
Ow hold up, dat had ik even gemist! :confused: Vanwaar deze ontzettend ongelukkige keuze? Iedereen is gewend om 's avonds de discussie voor de lynch te voeren. Nu heb je mensen die 's avonds gaan discussiëren en enkele mensen die toch nog 's ochtends aanwezig gaan zijn. Beetje rare keuze als je het mij vraagt?
 

DeletedUser23442

Gast
Oei, dat had ik ook nog niet gezien nee.

Ochtend deadlines zijn eng :confused: ik heb ook veel liever 's avonds...

Maar als het ochtend blijft zal ik wss toch gewoon 's avonds / 's nachts actief zijn en stemmen, in de ochtend niet meer
 

DeletedUser

Gast
Die keuze heb ik gemaakt omdat ik weet dat ik er 's ochtends altijd zal zijn, terwijl dit 's avonds niet het geval is. Op deze manier kunnen mensen alsnog de hele avond discussiëren. Dat is inderdaad de bedoeling. Bovendien zou ik de avonddeadline toch op 20:00 zetten, waardoor veel mensen de deadline zouden gaan missen.
 

DeletedUser

Gast
We zijn begonnen. Ik heb besloten om de BM, en ook de eerste lynch + lunch, te doen in de ochtend van 2 januari, in tegenstelling tot wat ik eerder zei. Ik hoop dat mensen dit kunnen halen.

Vervangers:
1.
2.
...
 

DeletedUser25006

Gast
Aangezien ik vergeten ben me in te schrijven door deze drukke dagen, meld ik me aan als reserve
 
Bovenaan