• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Besloten spel WvW #200: Coup d'État 3: The Oudjes Strike Back

DeletedUser27427

Gast
Vreemd dat mensen op het laatste moment nog stemmen op iemand waar ze van weten dat ze er toch nooit een meerderheid meer mee gaan halen. Of ligt het aan mij?
Het komt voor dat wolven juist niet meelopen omdat vaak van wolven gedacht wordt dat ze meelopen. Maar met zo'n grote meeloop als bijvoorbeeld vandaag op Arichibi lijkt het mij maar onnodig opvallend als je dat zou doen.
 

DeletedUser

Gast
1. Wolven ook.
2a. Stop eens met mensen uit te maken voor een ziekte, en toon eens wat meer respect ;) Dat gedrag kan naar mijn mening echt niet. Ook al ben je zo 'rebels' dat je zelf wel bepaalt wat je doet, er zijn nog altijd grenzen hè.
2b. Tot dusver heb ik Graecus in de afgelopen potjes meer zien bereiken en bijdragen dan jij. Dus kijk eerst eens naar jezelf alvorens je dat soort uitspraken doet over anderen.
3. Ik heb je hele post gelezen, je kreeg er één hele zin uit. Chapeau. Dat ik echter reageer op dat stukje wat me het meeste tegen staat en niet de rest wil niet zeggen dat jouw posts te moeilijk zijn. Verre van zelfs. Je posts zijn zo achterlijk dat ik op de helft niet eens wil reageren. Ook al zeg je Greacus > Inactiefjes > Arichibi e.d., zet je alsnog Inactiefjes boven Arichibi. En ik heb je al uitgelegd waarom ik dat een kwalijke zaak vond. Dus maak gebruik van je eigen advies. Lees aandachtig door wat ik typ en als dat niet lukt is i.v.m. je aandachtspanne of de moeilijkheidsgraad van mijn posts moet je gewoon maar even in het spellenforum op zoek naar een spelletje wat meer bij jou past. Woordslang lijkt me wel redelijk op jouw niveau.

1. klopt
2a. Je bent mijn moeder niet
2b. Dat is niet heel moeilijk, gezien ik niet (onder deze naam) meedeed.
3. Jammer he, dat het dan alsnog niet lukt om die hele zin correct te interpreteren. En ja, ik plaats inactiefjes boven AriChibi, omdat ik ervan uitga dat ze na de (nikszeggende) eerste dag wel op een kwalitatieve manier haar bijdrage zou leveren aan dit potje. Bedankt voor je advies trouwens, maar ik lees altijd aandachtig voor ik reageer. Dat is hier trouwens ook wel nodig met de hoeveelheid onzin die in de gemiddelde forumpost uitgekotst wordt.
Ik ben wel blij dat je er wel in geslaagd bent mijn laatste post in zijn geheel te lezen en (soort van) te interpreteren, als je die lijn doorzet, kunnen we misschien ooit nog eens ergens komen.

E: als aly echt troll was, is dus precies gebeurd waar ik bang voor was, en is het gewoon GG voor haar.
 

DeletedUser21575

Gast
also @Karel Doorman waarom deze veel te makkelijke stem als het allang duidelijk is dat de lynch tussen 2 mensen gaat? Probeer je gewoon te stemmen op een 'veilige keuze', waaraan geen consequenties verbonden zijn?
Waarom haal je alleen de nieuwerd aan op iets wat ik net 2-4 anderen (meer ervaren spelers zelfs) ook heb zien doen? Is het omdat hij op jou stemde en de rest niet? Beetje makkelijk gericht counteren met je reacties zo hè?
 

DeletedUser

Gast
Mag ik even voor de duidelijkheid de naam is niet EBOLA maar Enola
Zeg dan gewoon ELI
En ja dat stoort me
Jammer van dit gedrag zie het tussen meer stemmen staan
@Niks met dit potje uit te staan maar moest het even kwijt
 

DeletedUser

Gast
Waarom haal je alleen de nieuwerd aan op iets wat ik net 2-4 anderen (meer ervaren spelers zelfs) ook heb zien doen? Is het omdat hij op jou stemde en de rest niet? Beetje makkelijk gericht counteren met je reacties zo hè?
Exact, het valt me net iets meer op als iemand op mij stemt. Is dat raar? wellicht.
 
Mag ik even voor de duidelijkheid de naam is niet EBOLA maar Enola
Zeg dan gewoon ELI
En ja dat stoort me
Jammer van dit gedrag zie het tussen meer stemmen staan
@Niks met dit potje uit te staan maar moest het even kwijt

Helemaal gelijk. Ik had ook eerst deze versie van uw naam staan, maar dat kwam doordat de schildpad net boven mij ook die versie had staan. Ik heb hem uiteraard al aangepast en ik was me niet bewust van mijn fout.

Excuses.
 

DeletedUser21204

Gast
Hier alle posts van Dasios. Begint met een bm-stem op Kyra, waarom? niemand weet het, oke, een hele onderbouwing is niet nodig, maar je kan wel een korte reden geven. Lijkt me dat hij gewoon weer een van die meelopertjes van Kyra is, en die kan Kyra veel te makkelijk naar haar hand zetten. Ik heb nog een keer een potje meegespeeld waardoor Kyra als wolfje won door al die meelopertjes van haar voor haar de goedjes er uit te laten lynchen.

Pssst, je loopt behoorlijk achter.
 

DeletedUser18003

Gast
Lynch Dag 1

Het was een donkere nacht op het forum. Iedereen was bang. Wat zou er gebeuren? De oudjes waren terug… En ze zinden op wraak.
Rabbid was het meest in paniek. ‘WE HEBBEN EEN LEIDER NODIG DIE ONS HIER DOORHEEN HELPT!’ bleef hij roepen, terwijl hij onrustig door zijn kamer heen huppelde.
‘WE HEBBEN EEN LEIDER NODIG!’
‘WE HEBBEN EEN LEIDER NODIG!’
‘WE HEBBEN EEN LIJDER NODIG!’
‘WE HEBBEN EEN…’
‘STOOOOP!’ echo’de het door het forum. Jaspenia kwam te voorschijn. ‘Ik ben altijd verantwoordelijk geweest voor Quality Assurance, en ik ben klaar met deze chaos.’ Hij zag witheet van woede. Rabbid deinsde achteruit.
‘Leiden is met een KORTE ei. NIET MET EEN LANGE IJ!’ bulderde Jaspenia.
Vervolgens ging hij op de eeuwenoude troon van het forum zitten, waar nog vaag de klinkers O..ia.a op te lezen waren. Hij haalde diep adem.
‘En als we toch bezig zijn, laten we dan gelijk die idioot maar ophangen.’
Het werd stil op het forum. ‘Welke idioot…?’ durfde Arichibi te vragen. De rest van het forum deed een stap achteruit, waardoor Arichibi alleen in de ruimte kwam te staan.
Jaspenia keek door de kamer. ‘Jij dus,’ wees hij. ‘Jij bent hier al zo lang, jij moet wel een oudje zijn!’
Arichibi verbleekte en werd weggesleept uit de kamer. Na even verstomde het gegil. Arichibi was dood.



Jaspenia is jullie nieuwe burgemeester! AriChibi, Het Fossiel (Lycantroop), is dood. Tevens zijn er vandaag mensen gekoppeld.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser199

Gast
Lunch dag 1


Voor een forum waar iemand zojuist geAndry Karlov’d was, lag het moraal relatief hoog. De oudjes hadden al helemaal geen berouw voor hun actie; in Othiana’s-dictatorschap hun-tijd was dit immers dagelijkse koek, een Mitchjoltje meer of minder op dit forum maakte ook niet meer uit. De grootste, knapste en perfectste oudje (Lees: LeTan) was van mening dat er nog meer wannabe-KutNieuwerds een enkeltje weg van het forum mochten krijgen. Ze pakten allemaal hun The-West hamer en besloten een nieuwerdje voor eens en altijd terug te schoppen naar whatever innogames spel momenteel ook heeft gemaakt. En zoals verwacht vonden ze hem daar, een goed gelovige jongeman die ervan overtuigd was dat een perma-ban permanent was en dat deze niet binnen anderhalve maand er weer afgehaald zou worden. Bij naderinzien was deze jongeman helemaal alleen aan het spammen in het “Nederland vs België” topic en zou dan ook door niemand gemist worden. De oudjes waren het er al snel overheen; in hun nieuwe perfecte forum was er geen plaats voor Belgen nieuwerds. Nadat alle oudjes hun moeders op de hoogte hadden gesteld dat ze later thuis waren en Rubinho zn rijstepap naar binnen had geduwd, was er geen excuus meer aanwezig. Er werd iets geschreeuwd in de trant van “Voor het Grepolisforum” en “Voor Joels moeder” en wat ook; uiteindelijk lag er iemand dood op de grond. Bij nadere inspectie bleek deze persoon IJzervreter het cherubijntje te zijn.

Desalniettemin gaan we hier gewoon door met schrijven; we willen immers niet dat iemand enkel naar de laatste regel van het verhaal kijkt; ben niet echt van dit soort volk gediend namelijk, heb hier bloed, zweet en redbull ingestopt om nog even snel een solide 5,5-verhaaltje in elkaar te flansen, dat laten we niet verpesten door wannabe-Matthiassen die denken dat ze even snel naar het eind van het verhaal kunnen scrollen. We moeten in ieder geval weer verder naar het verhaal.

De oudjes zijn weer terug in hun konijnenholletje gekropen, maar er werd nimmer uitgelogd, er moest in de ochtend immers weer een nieuwerd worden weggepest...


  • Geen hints in dit verhaal
  • Voor rol en dode lees je het verhaaltje maar X
 
Bovenaan