• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Besloten spel WvW #200: Coup d'État 3: The Oudjes Strike Back

DeletedUser

Gast
Goedemorgen! Het is inmiddels al weer minder dan 11 uur voor de eerste deadline en zoals meestal het geval is staan er overal wat losse flodders aan stemmen, vaak zonder of met minimale beargumentatie (voor zowel burgemeesterstemmen als lynchstemmen, maar ik doel vooral op de burgemeesterstemmen), maar daarmee gaan we er geen wolf uit knikkeren. En nu zijn er mensen die denken: 'Ja maar weerwolfgek, het is dag 1, dan gebeurt er nooit wat.' Niks te maren, lik mijn reet en flikker een eind op. Hoeveel er gebeurt op dag 1 ligt compleet aan onszelf. Er staan burgemeester stemmen op jan en alleman terwijl sommige jans nog niet eens gereageerd hebben. Tuurlijk zijn er mensen met een (in)activiteitsreputatie, maar dit is een potje waarin normaal gezien actieve mensen, toch ik minder actief kunnen blijken omdat ze gewoon druk zijn. Sommigen zijn niet voor niets gestopt. Daarbij kan je bij zo'n stemming wel denken: Ja maar je weet toch niks op dag 1 en inderdaad, als je op iemand stent die nog niks gezegd heeft, dan weet je inderdaad niks. Wacht dan op z'n minst tot iemand zich in dit potje daadwerkelijk burgemeesterwaardig laat blijken, maat liever: zoek iemand die je enigszins vertrouwt, dat kan best op dag 1, maar dan moeten we gewoon massaal actief zijn.

Even tussendoor, ik heb door dat ik best wel poëtisch schrijf... Heeft een toneelschool toch nog een beetje nut.

Nu is mij inmiddels 1 persoon opgevallen: Nissassa. Lief kind, ontzettend behulpzaam en ergens ook wel slim. Allereerst een post waarin hij op mij stemt als voorbeeld, beetje gek om dan iemand te kiezen die in het spel zit en niet gewoon Jantje ofzo. Nu zou het kunnen zijn dat hij wolf is, op mij een vreemde stem plaatst zodat na zijn dood pijlen op mij zouden kunnen gaan wijzen. Niet een hele sterke theorie, maar leuk genoeg om even met jullie te delen. Persoonlijk duid ik het liever als vreemd dan als verdacht.
Maar we hebben ook nog de vorige post die hier net een paar posts boven staat. Een spelerslijst met daarachter alle accounts waarop je de spelers zou kunnen kennen, puur omdat daarom gevraagd werd. Opzich niks geks aan, behalve dat slechts 1/10 echt van naam heeft gewisseld. Het was veel makkelijker om die 3 namen even voor batbeetje in het topic te zetten in plaats van het herhalen van onder andere mijn naam met een 'is-teken' ertussen. Het ironische is dat dit in mijn ogen ook een verband kan hebben met een vorm van terrorisme. Waarom zou je net 9/10 van de namen herhalen in een post? Om een mooie lange post te maken waarin je heel lief en behulpzaam lijkt, eigenschappen die mensen onderbewust vaak linken aan aan vertrouwen. Ik denk dat deze overdreven behulpzaamheid een teken kan zijn van wolfschap.

De laatste theorie in mijn post gaat over Batbeetje. Zoals hierboven aangegeven heeft hij gevraagd of hij de namen mocht om ze te kunnen koppelen aan skypeaccounts. Elke wolf zit vermoedelijk al in een wolvenchat. Dan is er een beste kans dat daar ook nog 1 van de 3 vreemde namen tussen zitten. Als hij zich dan nog ff had afgevraagd wie die andere namen zijn had hij waarschijnlijk even een berichtje geplaatst in de wolvenchat en had hij t gelijk geweten. Dat doet hij niet, maar hij stelt hem in het topic, waaruit ik concludeer dat hij niet in zo'n groep zit, dus dat hij geen wolf zou zijn. Zeker niet waterdicht, maar wel sterker dan elke andere willeurige burgemeesterstem die tot nu toe geplaatst is.
 

DeletedUser21356

Gast
WWG, een mooie lange post. Echter vraag ik me af waar het nu in se over gaat.
Je zegt dat wij vage BM-stemmen neerpoten in het topic. Maar volgens mij is jouw stem op even veel/weinig gebaseerd.
Verder schrijf je een heel epistel (waarvan het poëtische karakter me een beetje ontgaat) over onze slechte, nutteloze BM-stemmen, alsof ze het einde van de wereld inluiden. Maar voor zover ik weet is dat niet het geval: een BM kan niet het hele spel naar zijn/haar hand zetten. Of ja, toch niet bij 31 spelers. Bij een kleinere groep spelers is dit misschien inderdaad van toepassing en dan nog.

Om een mooie lange post te maken waarin je heel lief en behulpzaam lijkt, eigenschappen die mensen onderbewust vaak linken aan aan vertrouwen. Ik denk dat deze overdreven behulpzaamheid een teken kan zijn van wolfschap.
Verder lijkt bovenstaande quote me eerder op jou van toepassing dan op Nissassa. Want waar gaat het nu over in je post? Onze BM-stemmen zijn slecht, de jouwe zou veel beter zijn (wat ik betwijfel).
En dan volgt er een vage verdenking op Nissassa, gebaseerd op zijn BM-stem. Maar als je even zou lezen, zou je zien staan dat dit niét zijn echte stem is, dus waarom dit aangrijpen als verdacht?
Jouw lange post lijkt me eerder een poging om behulpzaam over te komen, terwijl er eigenlijk vooral onzin in staat.
 

DeletedUser

Gast
WWG, een mooie lange post. Echter vraag ik me af waar het nu in se over gaat.
Je zegt dat wij vage BM-stemmen neerpoten in het topic. Maar volgens mij is jouw stem op even veel/weinig gebaseerd.
Verder schrijf je een heel epistel (waarvan het poëtische karakter me een beetje ontgaat) over onze slechte, nutteloze BM-stemmen, alsof ze het einde van de wereld inluiden. Maar voor zover ik weet is dat niet het geval: een BM kan niet het hele spel naar zijn/haar hand zetten. Of ja, toch niet bij 31 spelers. Bij een kleinere groep spelers is dit misschien inderdaad van toepassing en dan nog.


Verder lijkt bovenstaande quote me eerder op jou van toepassing dan op Nissassa. Want waar gaat het nu over in je post? Onze BM-stemmen zijn slecht, de jouwe zou veel beter zijn (wat ik betwijfel).
En dan volgt er een vage verdenking op Nissassa, gebaseerd op zijn BM-stem. Maar als je even zou lezen, zou je zien staan dat dit niét zijn echte stem is, dus waarom dit aangrijpen als verdacht?
Jouw lange post lijkt me eerder een poging om behulpzaam over te komen, terwijl er eigenlijk vooral onzin in staat.
Nee mij bmstem is gebaseerd op het feit dat ik batbeetje net iets meer vertrouw, dan de rest. De rest zijn min of meer random. Dat is het verschil.

Ik zeg dat juist, als random voorbeeldstem zou ik 'jantje' gebruiken ipv een speler. Als je hem nou eens rustig doorleest en dan wat nauwkeuriger, dan snap je juist dat in deze mooie lange post 90% van nut is.
 

DeletedUser27427

Gast
De laatste theorie in mijn post gaat over Batbeetje. Zoals hierboven aangegeven heeft hij gevraagd of hij de namen mocht om ze te kunnen koppelen aan skypeaccounts. Elke wolf zit vermoedelijk al in een wolvenchat. Dan is er een beste kans dat daar ook nog 1 van de 3 vreemde namen tussen zitten. Als hij zich dan nog ff had afgevraagd wie die andere namen zijn had hij waarschijnlijk even een berichtje geplaatst in de wolvenchat en had hij t gelijk geweten. Dat doet hij niet, maar hij stelt hem in het topic, waaruit ik concludeer dat hij niet in zo'n groep zit, dus dat hij geen wolf zou zijn. Zeker niet waterdicht, maar wel sterker dan elke andere willeurige burgemeesterstem die tot nu toe geplaatst is.
Waarom zou een wolf in de wolvenchat naar de namen vragen als hij/zij blijkbaar minder verdacht overkomt als hij/zij dat in het topic doet?
 

DeletedUser21356

Gast
Ik zeg dat juist, als random voorbeeldstem zou ik 'jantje' gebruiken ipv een speler.
En waarom koppel je hier nu een hele theorie aan? Het is een voorbeeldstem, die, voor zover ik het begrijp, nog gaat veranderen. Dat hij nu niet 'Jantje' gebruikt, lijkt mij niet meteen complot om jou eruit te werken als hij Wolf blijkt te zijn.
 

DeletedUser12379

Gast
En waarom koppel je hier nu een hele theorie aan? Het is een voorbeeldstem, die, voor zover ik het begrijp, nog gaat veranderen. Dat hij nu niet 'Jantje' gebruikt, lijkt mij niet meteen complot om jou eruit te werken als hij Wolf blijkt te zijn.
Ja, maar het is wel een officiële, geldige stem die voor zover ik weet nog niet is veranderd. Niet dat het mij veel uitmaakt.

Ik stem voor BM op Jaspenia. Ik heb het vorige potje bekeken en ik herinner me dat het een prima speler is die met een logisch inzicht het spel weet te bekijken.
Lynchstem is nog even afwachten en kijken.

Wat de lange post van WWG betreft is een beetje dubbel. Enerzijds kan ik hem best volgen in zijn redenering, maar daar hebben we echt niet zo'n lang verhaal voor nodig. Wat je aanhaalt over Nissassa klopt misschien wel, maar is even goed op jou van toepassing.
 

DeletedUser

Gast
En waarom koppel je hier nu een hele theorie aan? Het is een voorbeeldstem, die, voor zover ik het begrijp, nog gaat veranderen. Dat hij nu niet 'Jantje' gebruikt, lijkt mij niet meteen complot om jou eruit te werken als hij Wolf blijkt te zijn.

Zoals ik al zei: Het is eerder vreemd dan verdacht. Lees nou eens goed
 

DeletedUser26399

Gast
Weerwolfgek


Wat Gekko zei vind ik ook wel en aangezien ik niet van plan ben nog veel op het AF rond te hangen vandaag, ga ik dat alvast als stem neerpoten.
 

DeletedUser21356

Gast
Zoals ik al zei: Het is eerder vreemd dan verdacht. Lees nou eens goed
Ik zeg dan ook dat je er een theorie aan koppelt, wat je ook zelf gewoon letterlijk zegt.

E: Graecus, ik reageer op WWG, ik geef geen argumenten om hem te lynchen. Dat je dit nu aangrijpt als argumentatie is vreemd.
 

DeletedUser26399

Gast
Het feit dat ze zegt dat Nissassa manipulatieve trucjes gebruikt terwijl ze het zelf doet en doet alsof haar stem enige redenatie heeft, terwijl het niet zo is. Dat vind ik verdacht en jij haalde dat ook al aan. Aangezien ik geen zin heb om veel te typen, verwijs ik door naar je post.
 

DeletedUser21356

Gast
Graecus:
1) WWG is een hij. :x
2) Over welke stem heb je het? Over de BM-stem? Die heeft namelijk wel een achterliggende redenering. Persoonlijk vind ik die wel niet sterk, of toch al zeker niet sterker dan de stemmen van anderen. Maar om dit nu te gebruiken als argument voor de Lynch is vreemd.
 

DeletedUser3865

Gast
Stem allemaal op mij voor BM!!!
Ik ben de enige die direct kan bewijzen en goedje te zijne.
Ik heb nu nog nauwelijks het topic doorgelezen, maar ik zal dat over eeb uurtje of 1,5 eens doen en met bewijs komen waarom ik een goedje ben.

Overigens: Relax is wolf! (Want Imrahil doet niet mee)
 

Sanhal

3e plaats KonijnenSpelen 2013
Sanhal jongen krijgt mijn stem mits hij actief is :eek:
Thx Heartlion, maar net als altijd vind ik bm zijn niet leuk :).

De laatste theorie in mijn post gaat over Batbeetje. Zoals hierboven aangegeven heeft hij gevraagd of hij de namen mocht om ze te kunnen koppelen aan skypeaccounts. Elke wolf zit vermoedelijk al in een wolvenchat. Dan is er een beste kans dat daar ook nog 1 van de 3 vreemde namen tussen zitten. Als hij zich dan nog ff had afgevraagd wie die andere namen zijn had hij waarschijnlijk even een berichtje geplaatst in de wolvenchat en had hij t gelijk geweten. Dat doet hij niet, maar hij stelt hem in het topic, waaruit ik concludeer dat hij niet in zo'n groep zit, dus dat hij geen wolf zou zijn. Zeker niet waterdicht, maar wel sterker dan elke andere willeurige burgemeesterstem die tot nu toe geplaatst is.

Het kan natuurlijk ook expres zijn geweest om het vertrouwen van mensen te wekken.

Stem allemaal op mij voor BM!!!
Ik ben de enige die direct kan bewijzen en goedje te zijne.
Ik heb nu nog nauwelijks het topic doorgelezen, maar ik zal dat over eeb uurtje of 1,5 eens doen en met bewijs komen waarom ik een goedje ben.

Overigens: Relax is wolf! (Want Imrahil doet niet mee)

Niet op dag 1 domme dingen gaan doen en random mensen gaan doden oid aub.
 
Daar zijn we allemaal heel blij mee, maar heb je ook nog iets spelgerelateerds in te brengen? Hier lijk je vooral niet inactief of verdachtly afwezig te willen zijn.

ik wil verdacht afwezig zijn :x geen idee wat je daarmee wilt zeggen yde :)

alleszins, de reden dat ik zo "actief" ben hier is omdat ik excited ben ook eens mee te doen. Het is de eerste keer begrijp je, ik snap nog niks van die strategieën hier
 
Bovenaan