• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Besloten spel WvW #201 - The Secret

latdekat

Harpij
Bedankt Jas trouwens.

Als ik eerlijk mag zijn, was goed niet een beetje zwak? Ik bedoel maar dat goedjes geen enkel orakel werkelijk konden vertrouwen door de valse orakels. Daarentegen was het voor een welp redelijk makkelijk om toch een kans te maken op een rol. Cherub is dit potje wel goed, maar dat weegt in mijn ogen niet op tegen de kracht van slecht + neutraal.

Om gewoon even een voorbeeldje te geven: als Nis niet dood was geweest had hij gewoon vrijuit kunnen vermoorden met al die claims en (valse) orakels.

Ik snap wel dat je iets wou doen tegen de kracht van goed met zieneringen enzo, maar dit ging in mijn ogen iets te ver. Ik had er graag nog een priester of zelfs een beul in gezien. Zodat de claims niet per se altijd bij random mensen aankomen.

E: Ik zie dat Al Sah Him priester was, jammer dat daarmee niets gebeurd is.
 

DeletedUser26399

Gast
a695ad3dd59749df88f8fabd7cf001b8.png
 

Sanhal

3e plaats KonijnenSpelen 2013
Was een heel interessant potje om te zien, heb er ook veel over kunnen lachen.
Alleen jammer dat ik niet hoefde te vervangen (had wel wat ragequits verwacht tbh)

Ik post hier maar ff voor het geval dat ik iemands target ben en dus niet alleen in WvW post:eek:.
 
Bovenaan