• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Besloten spel WvW #201 - The Secret

DeletedUser23442

Gast
a695ad3dd59749df88f8fabd7cf001b8.png
 

DeletedUser23442

Gast
Herinnering: Niet vergeten dat screenshots maken, en dus ook mijn rollenpm delen/doorsturen bij wvw absoluut verboden is!!!
 

DeletedUser

Gast
Nou niet bij de hand gaan doen, Nissassa! :O
(ook niet bij de voet, o.i.d. )

Alhoewel ik me wel afvraag waarom deze vrij duidelijke en algemeen bekende regel herhaald moet worden. Is er iemand stout geweest?

Normaliter ga ik altijd voor Jas als BM, maar nu leidt hij zelf het potje, dus ik heb geen idee wie ik deze keer als BM wil. Iemand die zich geroepen voelt (met bijbehorend betoog)?
 

DeletedUser18003

Gast
Nou niet bij de hand gaan doen, Nissassa! :eek:
(ook niet bij de voet, o.i.d. )

Alhoewel ik me wel afvraag waarom deze vrij duidelijke en algemeen bekende regel herhaald moet worden. Is er iemand stout geweest?

Normaliter ga ik altijd voor Jas als BM, maar nu leidt hij zelf het potje, dus ik heb geen idee wie ik deze keer als BM wil. Iemand die zich geroepen voelt (met bijbehorend betoog)?
Roy BM boy?
 

DeletedUser21575

Gast
Nou niet bij de hand gaan doen, Nissassa! :eek:
(ook niet bij de voet, o.i.d. )

Alhoewel ik me wel afvraag waarom deze vrij duidelijke en algemeen bekende regel herhaald moet worden. Is er iemand stout geweest?

Normaliter ga ik altijd voor Jas als BM, maar nu leidt hij zelf het potje, dus ik heb geen idee wie ik deze keer als BM wil. Iemand die zich geroepen voelt (met bijbehorend betoog)?
Ik zou bijna zeggen Cynthia, omdat ze al een erg sterk argument maakt voor het ontdekken van een potentiële wolf.
Overigens ben ik van mening dat Imrahil wolf is.
 

DeletedUser

Gast
Daar heb je wel gelijk in, maar ik wil anderen toch ook nog wel de kans geven om dat te overtreffen. Al gaat dat heel moeilijk worden.
 

DeletedUser18003

Gast
Ik zou bijna zeggen Cynthia, omdat ze al een erg sterk argument maakt voor het ontdekken van een potentiële wolf.

Daar heb je wel gelijk in, maar ik wil anderen toch ook nog wel de kans geven om dat te overtreffen. Al gaat dat heel moeilijk worden.

*doet zonnebril op* 8-)

Overigens zal ik het maar gelijk hier gooien: Ik heb de bijrol Lycantroop en kan dus als slechtje 'gezienerd' worden. Kan snappen dat dat me onbetrouwbaar(der) maakt, maar laat ik er maar direct open over zijn.
 
Bovenaan