• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Besloten spel WvW #209 Algemeen Forum gehackt

DeletedUser26399

Gast
1. Sanhal->Kyra
2. Latdekat->Nissassa
3. AriChibi->Ari
4. Neusje->ari->Ongeldig
5. Genius->Genius
6. Kalgarino->Voetbal->Ari
7. Ydeger->Geen
8.voetbalp10->Voetbal->Ari
9. Artifex->arti->Signlady/ilja
10. Nissassa->Ari
11. DutchGirl->Neus
12. Jaspenia->Ongeldig
13. Signlady->Jas
14. Kyraco->Nis
15. Dasios->Dutch

4 groene mailtjes voor AriChibi deze computer zal het voorzitter programma opgestuurd krijgen.

Helaas kreeg ook Artifex een mailtje, eentje met een virus in. Deze computer zal voor eeuwig uitgeschakeld blijven. Hij was Computernerd:(Goed)
Jij prutst nogal graag op je computer en kan zo eenmaal iemands computer genezen en eenmaal iemands computer een virus sturen. (Heks met 1 doodsdrankje en 1 levensdrankje). Je stuurt beiden op in PM, je krijgt de naam te horen van de persoon die je hebt gered.


Klaagmuur
1.
mlihyb.png


2.
Best computers, ik ben nu dasios aan het zien als ik dood ga of als ik morgen niks meld mag je er van uit gaan dat hij een wolf is.



XXX De ziener

___________________________________________________________________________________

Inactieven:
@neusje.
@ydeger
@Jaspenia
Graag morgen een geldige stem of je ligt er uit.
 

DeletedUser26399

Gast
Afscheidsbrief Artifex:

Haat tegen de mod komt nu wel zeer duidelijk naar boven na 2 potjes als eerste dood.

Ik ga fijn terug naar de efteling en hoop dat jullie allemaal gehackt worden door die mensen waar rutte niet zo goed mee ligt momenteel.
 

DeletedUser26715

Gast
Is het niet een beetje sneu om iemand 2x achter elkaar te lunchen?

Zo is er voor arti ook geen flikker meer aan
 

DeletedUser27427

Gast
Alleen voor jouw achterban? Een burgemeester moer er voor iedereen zijn.
 

AriChibi

Hydra
Aha. Dus ik ben weer de enige weirdo. Gelukkig ben ik burgemeester, dit soort discriminerend gedrag moet ophouden!
 

DeletedUser26399

Gast
Technisch gezien hebben Neusje en Jaspenia gestemd. Neus heeft ook extra posts gemaakt en had eerst op een ander gestemd. Niet echt inactief te noemen:x.
Neus had een andere stem geplaatst, maar laatste groene stem telt en dat was een ongeldige. Niet mijn probleem. Mijn potje mijn regels, Jas heeft zelf helemaal geen eerdere stem gemaakt.
Ja Graecus, ben je helemaal gek geworden.
Geen beledigingen naar de spelleider. En nee, ik ben niet gek, mijn account is gehackt.

Morgen is er een lynch deadline trouwens
 

Sanhal

3e plaats KonijnenSpelen 2013
Dus, hoe is het met iedereen?
Dit is geen filler post btw, gewoon een filler post.
 

DeletedUser27931

Gast
Best computers, ik ben nu dasios aan het zien als ik dood ga of als ik morgen niks meld mag je er van uit gaan dat hij een wolf is.

XXX De ziener

Oke, ik vind dit redelijk duidelijk....

Ik zal maar even alvast open kaarten spelen, met tijden wanneer ik kan stemmen. Ik ben vandaag en morgen niet meer laat online. Dus ik zal sws vandaag en morgen voor 6 uur gaan stemmen. Daarom wil ik nu snel even een discussie starten hierover.

Ik vind het redelijk duidelijk dat de ziener hem verdenkt. Na allemaal gezeur met RNG stemmen heb ik besloten om als er iets van een argument is op dag 1 daar vol op in te gaan, dus dasios enige reactie?
Anders is dit mijn enige argument voor iemand en dan word het dus gewoon dasios.......
 
Bovenaan