• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

WvW #84: Ultrarandom 4

DeletedUser21204

Gast
Lunch 1 was op Robin, die of beschermd was of zichzelf redde als heks.
Lunch 2 was op Gekko, die dus onlunchbaar bleek te zijn.
Wat daarna gebeurde weet ik niet. Wss hebben ze nog steeds geprobeerd Gekko te lunchen ofzo :p
 

DeletedUser10470

Gast
Klopt, Mark speelde als het ware 'Alleen' en wilde niks kwijt over de Lunchen. Wij weten (als wolven) dus ook niks. Bedankt Mark, voor je goede samenwerking! (Niet dus)
 

Sanhal

3e plaats KonijnenSpelen 2013
Jah en bedankt voor mij te lunchen terwijl er door kyra al was gezegd dat ik en imrahil ratten waren (kyra leefde nog).
 

DeletedUser

Gast
Goed gespeeld iedereen! Alleen jammer dat Tristan me gezien had :p
En nog jammerder ( :) ) dat jullie het koppel zo snel hadden, want het kon nog grappig worden met hunter en PotG :D
 

DeletedUser

Gast
Een overzicht :) :

Dag 1: RabbidRobin is lunch. Hij wordt beschermd door Fireas, de slaapengel.
Dag 2: Gekko is lunch. Hij is weerhamster en kan dus niet geluncht worden.
Dag 3: Sanhal is lunch. Maar hij is rattenval, pech.
Dag 4: DutchGirl is lunch. Ze is even muizenval.
Dag 5: Schrier.mark heeft de lunch alleen naar ydeger gestuurd, en niet naar mij, terwijl ydeger er die dag niet was. De lunch telde als niet ingestuurd.
Dag 6: Schrier.mark, de laatste wolf, ging dood, en kon dus ook niet meer lunchen. Hij probeerde toen Tristan te doden btw.

Oh ja, natuurlijk verdienen inactiefjes geen punten in de Hall of Fame. Dat moet nog aangepast worden.
 

DeletedUser20686

Gast
Klinkt allemaal logisch, maar dan ga je je echt druk maken als goedje zijnde :p. Ik dacht ook eindelijk eens een potje een leuke rol te hebben zie ik nog 3x niets :p
 

DeletedUser

Gast
T was een leuke ervaring (WvW) bedankt hiervoor spelleiding.... Eigenlijk mag ik kyra ook wel weer bedanken...doordat ie mijn rol aan de grote klok hing hadden de wolven geen zin meer in me en de andere goedjes vertrouwden me..( wat aan het einde iets anders liep :).

En Tristan, hoe durf je mij te beschuldigen dat ik premiejager zou zijn :O

(Ook al was ik een waardeloze jager want mijn jagerstem ik was V2 dus stond op hunter :p)


Een jager die een jager (Hunter) neer wil halen..mocht ik dan ook even met je geweer schieten genius? :)
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser19363

Gast
O de lunches zijn al uitgelegd. Leuk potje en ik zal niet meer stout doen genade :)

en donfrank. Ik ben pas solo gaan spelen toen jij dood was en ik wist dat wwg koppel was dus ik denk niet dat jij de aangewezen persoon bent om daarover te zeuren. En ga nu niet zeuren over dat ik die infoi van kyra had. Het is stom dat we dat gedaan hebben en ik (en kyra wss ook) zal het niet meer doen.

Het blijft een spelletje dus probeer het leuk te houden.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser20542

Gast
O de lunches zijn al uitgelegd. Leuk potje en ik zal niet meer stout doen genade :)

en donfrank. Ik ben pas solo gaan spelen toen jij dood was en ik wist dat wwg koppel was dus ik denk niet dat jij de aangewezen persoon bent om daarover te zeuren. En ga nu niet zeuren over dat ik die infoi van kyra had. Het is stom dat we dat gedaan hebben en ik (en kyra wss ook) zal het niet meer doen.

Het blijft een spelletje dus probeer het leuk te houden.

Weet je dat DonFrank op dag 1 dood is gegaan?
 

DeletedUser21356

Gast
Gefeliciteerd aan de (meeste *kuch*) Goedjes. :)
En natuurlijk ook aan de spelleiding!
Verder was Tristan de persoon op wie ik doelde met "de theorie". ;)
 

DeletedUser199

Gast
Ik heb trouwens altijd op een slechtje gestemd (ja, ik reken Mineos mee, aangezien hij een g/s koppel had) :)
 
Bovenaan