• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Weerwolven van Wakkerdam #124 - Romeinen in Gallië

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser23442

Gast
- Mayco valt dood door uitschrijving . Hij bleek Asterix(Bengel)
- Mineos wordt zo snel mogelijk vervangen.

Waarom wordt mineos vervangen en valt Mayco dood?
Beide hebben in het inschrijftopic gevraagd zich uit te laten schrijven én vervangen toch?

Goedje valt wel dood en slechtje niet, of denk ik nu verkeerd?
 

DeletedUser21204

Gast
Sorry dat ik er niet was, ik had school en aansluitend kerstviering, ben pas net thuis.
In alle drukte helemaal vergeten om ook maar te melden dat ik er dus niet zou zijn :(
Ik ga nu even bijlezen enzo.
 

RabbidRobin

Ex-Teamleider Forum
Waarom wordt mineos vervangen en valt Mayco dood?
Beide hebben in het inschrijftopic gevraagd zich uit te laten schrijven én vervangen toch?

Goedje valt wel dood en slechtje niet, of denk ik nu verkeerd?

Mayco gaf zich gisteren al aan. Ik vond geen vervanger in 24 uur > Dood
Mineos deed dat vandaag > ik wacht nog een deadline op een vervanger.
 

DeletedUser23442

Gast
Mayco gaf zich gisteren al aan. Ik vond geen vervanger in 24 uur > Dood
Mineos deed dat vandaag > ik wacht nog een deadline op een vervanger.

Dank je voor je uitleg ;)

Toch jammer dat de bengel dood viel (niet jouw schuld natuurlijk hoor rabbid)
 

DeletedUser21204

Gast
Wacht, is Eli nu echt doodgegaan omdat Rutger begon te roepen dat er in zijn ogen wel een welp tussen de Alice-stemmers moest zitten, wat helemaal niet hoeft?
En als hij dan Eli uitkiest, gaat iedereen gewoon op Eli? Zeker na zijn faal op dag 1?
En als men Jaspenia niet wil lynchen, is het gevolg dat Eli gelyncht wordt? (dit lijkt zo echt te gaan, serieus, zoek een ander target dan ofzo) :rolleyes:

-----

Die welpen zijn echt te vreemd ondertussen.
Eerst Imrahil, en nu MoonMonkey.
Dit kúnnen ze echt niet weten. Dat gaat gewoon niet. Maar er zit geen sjamaan of iets dergelijks in. Dus hoe in godsnaam kan dit :/

-----

Dat klaagmuurbericht dat POTG welp is.
Ik vind het vreemd.
Een ziener kan namelijk niet gezien hebben dat POTG welp is, want of hij wordt gezien als burger, of als wolf. Welp zien gaat niet.
En door iets anders kan men het ook niet weten, want netwerken staat uit, dus het is ook niet zo dat Moon bijvoorbeeld dit er op heeft gezet omdat hij wist dat POTG het was.
Heel vreemd dit.
Echter, het kan bijna geen truc van de wolfjes zijn. Alice is dood, en Araluen zag ook al wel dat hij dood ging, met die beul. Daarbij had Araluen ook wel kunnen bedenken dat men op geen enkele manier kan weten dat POTG welp is (als hij dat dus is), dus dat de klaagmuur toch niet geloofd gaat worden ofzo. Meer wolven dan Alice en Araluen lijkt me niet dat erin zitten.
En een welp zou dat neem ik aan ook niet doen, met het risico dat hij zijn medewelp de dood in stuurt.

Echter, komt hier het punt waardoor ik het naar voren haal.
Want ik heb zojuist alles zitten doorlezen, en daarbij kreeg ik het gevoel dat POTG welp is. Voordat ik de klaagmuur las.
Dus de klaagmuur klopt wel met mijn ideeën.
En dat maakt het nog vreemder.

Ik denk dat het wel het discussiëren waard is.
Wat zijn jullie ideeën over dat klaagmuurbericht?
 

DeletedUser

Gast
Kyra als iemand me welp vindt kan die dat ook gewoon in het topic posten dus ik zie niet in waarom je er nu opeens zoveel waarde aan hecht?
 

DeletedUser21204

Gast
Omdat
1. Het voor geen enkele partij enig nut zou hebben dat bericht te posten, en ik me dan dus ga afvragen waarom het er staat.
2. Ik je na het lezen van de afgelopen dag (3) verdenk van welp-zijn, en ik dan exact mijn gedachtes op de klaagmuur terug vind.
 

DeletedUser

Gast
Zeg dan gewoon dat je me verdacht vindt.

Dat je het feit dat het op de klaagmuur staat op zo'n manier gaan gebruiken is gewoon raar want iedereen weet dat zo'n bericht 9 vd 10 keer nergens op slaat. Zoals je ook zelf zo mooi zegt: een goedje heeft hier ook niks aan. Die kan net zo goed het gewoon in het topic posten.

Jij weet ook wel dat dit gewoon een standaard wolvenklaagmuur is, die posten ook altijd zulke berichten waar niemand iets aan heeft.
 

DeletedUser21204

Gast
En waarom ga jij er dan meteen op in, op het moment dat het er staat?

En welke wolf zou dat bericht gepost moeten hebben dan?
Een welp die zn medewelp niet eens kent?
 

DeletedUser

Gast
Waarom zou het niet een welp kunnen zijn geweest dan? Kyra, nogmaals, berichten zoals deze slaan negen van de tien keer helemaal nergens op. Zijn negen van de tien keer door slechtjes gepost. Of denk jij van niet? Want volgens jou is zo'n willekeurig klaagmuurbericht genoeg om mij verdacht te maken.

Ik ging erop in omdat ik het wel een grappig bericht vond en ik op die leuke manier kon reageren.
 

DeletedUser

Gast
Ook eindelijk thuis en tijd. Vanaf nu kan ik weer meer inhoudelijk reageren :)

Ik zie dat er wederom een dubbele geslaagde welping (Rutger en Moon) is geweest. Eli gelyncht is en op het laatst nog heks claimde (geen actie gedaan meer, of wel? Araulen gezien is als wolf, vanwege het feit dat Ydeger beul is.

En volgens mij waren dat de belangrijke punten / zaken. Heb ik nog iets gemist?

Verder, wederom zie ik dat Eli eruit gestemd is, omdat het voornamelijk mee-loop stemmen waren. Jammer om te zien, aangezien het de vorige keer een goedje was en nu weer.

Volgens de klaagmuur is POTG welp, geen idee of dit klopt of niet. Het is immers een klaagmuur, geen 100% garantie. Zoals Kyra ook al aangaf, worden welpen als burgers gezien door iedere actie.
 

DeletedUser23079

Gast
Ook sorry voor mijn inactiviteit!
Ik vind het toch nog steeds straf hoe die welpen er nog steeds in slagen dat te doen. Ik ruik illegaal netwerken :mad:.

Ook vermoed ik dat Rutger koppeltje met een slechte is ofzo
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser23442

Gast
Waarom zou het niet een welp kunnen zijn geweest dan? Kyra, nogmaals, berichten zoals deze slaan negen van de tien keer helemaal nergens op. Zijn negen van de tien keer door slechtjes gepost. Of denk jij van niet? Want volgens jou is zo'n willekeurig klaagmuurbericht genoeg om mij verdacht te maken.

Ik ging erop in omdat ik het wel een grappig bericht vond en ik op die leuke manier kon reageren.

Ze zegt niet dat een willekeurig klaagmuurbericht genoeg is om jou verdacht te maken.
Ze zegt dat ze toen ze alles doorlas jou verdacht vond als welp, en het viel haar op dat de klaagmuur haar bericht bevestigde.

Ik vond toen ik net alles rustig terug lezen eerlijk gezegd ook jou het meest verdacht als welp. Daarna pas las ik de klaagmuur en deze discussie tussen jou en kyra...

Verder, wederom zie ik dat Eli eruit gestemd is, omdat het voornamelijk mee-loop stemmen waren. Jammer om te zien, aangezien het de vorige keer een goedje was en nu weer.

Zoals je kan lezen heb ik araluen willen stemmen, maar heb toch eli gekozen om op te stemmen omdat toen ik snel telde niet dacht dat araluen er anders uit zou gaan met een meerderheid, helaas. Als er nou meer online geweest waren was dat mss wel direct gelukt.

Verder zou ik ook Fireas als slechtje niet uitsluiten, maar daarvan ben ik minder overtuigd dan POTG
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser21204

Gast
Zoals je kan lezen heb ik araluen willen stemmen, maar heb toch eli gekozen om op te stemmen omdat toen ik snel telde niet dacht dat araluen er anders uit zou gaan met een meerderheid, helaas. Als er nou meer online geweest waren was dat mss wel direct gelukt.

Uhm, wat?
Eli wordt toch wel lynch, dus stem ik op Eli en niet op degene die ik verdenk?
Wat is dit nu weer :rolleyes:
 

DeletedUser23442

Gast
Uhm, wat?
Eli wordt toch wel lynch, dus stem ik op Eli en niet op degene die ik verdenk?
Wat is dit nu weer :rolleyes:

Zoals je hebt kunnen lezen in mijn berichten vandaag omdat ik toch net te veel twijfelde over araluen zijn slechtheid.
Ik was er van overtuigd, maar de bewezen rugter bracht me toch aan het twijfelen. Ik had daar inderdaad standvastiger moeten zijn.
Maar gelukkig was de beul zekerder van zijn slechtheid dan ik en slachtte hem alsnog. (al noemde die het zelf ook "impulsief")
Ik had niet impulsief op hem gestemd omdat ik de stemmen tellend toch geen meerderheid zou krijgen. En ik zelf ook nog risico liep om er uiteindelijk uitgestemd te worden, omdat ik oa nog een stem van yde verwachtte (zoals aangekondigd, maar niet gekomen) en dan zelf er nog uit gelynchd had kunnen worden.
Dan ga ik maar voor een grote meerderheid ipv nipt tussen mij en eli.
Van die eerste weet ik de rol namelijk wel 100% zeker en van die eerste wist ik dat niet.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan