• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Weerwolven van Wakkerdam #124 - Romeinen in Gallië

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser

Gast
Na de grote blunder van vorig potje. Die ik ook had moeten winnen, nu toch gewonnen. :)

Het begin was weeral waardeloos, maar daarna goed gespeeld allemaal. Sorry Fireas, ik wist dat je welp was. Maar ik heb je niet verraden. Lees het verhaaltje maar! :p

Verder, Rabbid heeft niets gedaan met de welpen. O.a. mijn welp actie op Imrahil was puur geluk. En zelf was ik ook verbaasd dat deze lukte hoor. Jammer van de vele inactieven, had het potje net iets gecompliceerder kunnen maken.
 

DeletedUser

Gast
Iets later kwam Bert aan, hij was verward. Hij zag het zwaard niet aankomen, hij stierf kort en pijnlijk(Inactiefdood).
Maar, Rabbid, ik had aangegeven te willen vervangen:

Ja doe mij maar vervangen, dit eindspel lijkt mij wel grappig
Jammer, een vervanging had het potje een leuwke wending kunnen geven. (Sterker nog, als ik had vervangen, zou Yde mij BM gemaakt hebben omdat er een lunch was ingestuurd en hadden de goedjes gewonnen).

Wel complimenten aan de slechtjes, goed gespeeld.
Ik had jullie door, maar deed niet mee. :p
 
Laatst bewerkt door een moderator:

RabbidRobin

Ex-Teamleider Forum
Maar, Rabbid, ik had aangegeven te willen vervangen

Ik ben echt tegen het vervangen als de helft van de spelers al dood is. Dit zou zo'n klotevervanging zijn. Mede omdat jij BM wordt. Een inactieve speler kan niet lunchen, dus weet Yde dat Bert geen wolf was, wordt jij BM en winnen de goedjes. Ik sta helemaal niet achter zo'n overwinning.

Verder zou jij dan mee winnen, terwijl je niets hebt gedaan, waar ik ook weer tegen ben.

Verder de vervanging laten vervangen, gaat er in mijn ogen een beetje over.

Ik had je kunnen laten vervangen, maar dat zou ik niet eerlijk vinden.
 

DeletedUser19654

Gast
Rabbid zou je even de spelerslijst kunnen posten met wie nu wat was xD

Aeneas, Romein(Wolf) blijft over en zo winnen de slechtjes. De winnaars zijn dus Alice(Infectiewolf), Araluen(Welp), POTG(Welp), Aeneas(Welp) en Fireas(Welp). Goed gespeeld van de wolfjes. Slecht gespeeld door de goedjes. En hoe dan ook, dit potje was prachtig gebalanceerd ^^. Enkel jammer van de lynch op dag 1, de bazenwelpacties en de 3 inactiefdode goedjes.
Ja zieners waar je niks aan hebt aangezien die geen wolven kunnen zien (op alice na maar die was dag 1 dood reden was legit! mensen en niet bullshit!). Pas vanaf dag 3 kon ik eventueel wolven zien dus mijn eerste zieneractie op Kyra die jager was was eigenlijk super goed van mij. Dag 3 wilde ik potg zien dat zou burger zijn geweest. Verder was ik ook maar de enigste ziener die maar 1x heeft kunnen zien. Dan had je ook nog erg veel priesters die allemaal super snel hun drankjes zaten te gebruiken die toch nooit effect hadden kunnen hebben. Dus yup goed gebalanceerd. Alleen jammer dat priesters hun drankjes lagen te verpesten.
Verder vind ik dat er nogal er veel slechtjes in zaten! 5 met infectie 6 dat we nog hadden voorkomen.

En dan dit:
Fireas had ik door en POTG
Vandaar vuurspel xD

Kyra had ik expres in me afscheidsbrief genoemd omdat ze jager was. Hierdoor zou ze niet gelyncht worden wat ervoor had gezorgd dat er een wolf lynch zou worden aangezien Fireas en POTG zo obvious in me brief werd vermeld. Nee dus... niemand die daar waarde aan hecht verschrikkelijk... want dan had kyra de andere neer kunnen schieten en waren we zowat gewonnen.

Soms heb ik me goede moment maar niemand die ze een kans wil geven.

E: volgensmij hebben we ook gewoon weer verloren door inactiviteit.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

RabbidRobin

Ex-Teamleider Forum
Ja zieners waar je niks aan hebt aangezien die geen wolven kunnen zien (op alice na maar die was dag 1 dood reden was legit! mensen en niet bullshit!). Pas vanaf dag 3 kon ik eventueel wolven zien dus mijn eerste zieneractie op Kyra die jager was was eigenlijk super goed van mij. Dag 3 wilde ik potg zien dat zou burger zijn geweest. Verder was ik ook maar de enigste ziener die maar 1x heeft kunnen zien. Dan had je ook nog erg veel priesters die allemaal super snel hun drankjes zaten te gebruiken die toch nooit effect hadden kunnen hebben. Dus yup goed gebalanceerd. Alleen jammer dat priesters hun drankjes lagen te verpesten.
Verder vind ik dat er nogal er veel slechtjes in zaten! 5 met infectie 6 dat we nog hadden voorkomen.

Klopt, de ziener kon early game vrij weinig tot niets, maar je kon meer als een burger. Dus wat zit je nu eigenlijk te zagen over je rol?
Verder is 5/6 helemaal niet zo heel veel, aangezien je moet rekenen dat er welpen gelunched/lynched kunnen worden. Verder is het veel, dat klopt. Maar als de priesters wat zuiniger waren geweest, was er ook vrij veel dodende kracht.

En dan dit:
Fireas had ik door en POTG
Vandaar vuurspel xD

Ik had hem persoonlijk echt meteen :p

E: volgensmij hebben we ook gewoon weer verloren door inactiviteit.

Helemaal correct.
 

DeletedUser

Gast
Whew blij dat we hebben gewonnen. POTG was iig duidelijk een bondgenoot dus die probeerde ik te laten leven.
Ik heb initia gewelpt en denk dat we met zn 4en ongeveer wouter hebben gewelpt :p
Hoewel ik me afvroeg waarom aeneas op t einde zelf niet claimde, had ik m niet door als slechtje (ik had ook niet verwacht dat er nog een slechtje in zou zitten.

Moeilijk om te zeggen of t gebalanceerd was. Natuurlijk kenden de welpen elkaar in t begin niet, maar ze werden ook niet gezien of gepriesterd wat t wel weer random maakte. Als infectie door was gegaan was t imo echter wel wat uit balans geweest. (dus oorspronkelijke instellingen waren niet optimaal als je t mij vraagt)
Activiteit viel helaas ook wat tegen. Maakte me vooral zorgen toen op een dag 2 mensen werden gewelpt en er maar 5 ongeveer actief waren, waarvan potg, araluen en ik er 3 waren. Toen dacht ik dat mensen al snel naar ons zouden wijzen.
Maar uiteindelijk toch wel een geslaagd potje
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan