• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Weerwolven van Wakkerdam #124 - Romeinen in Gallië

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser

Gast
Nog 4 personen over inclusief mijzelf:

2. Fireasterix
7. Aenix *
11. Ydegahix **
14. Bertix **

Bert en Yde zijn zo goed als inactief. Beide hebben afgelopen DL niets gedaan. Ben benieuwd of er vandaag nog iemand gaat reageren.
 

DeletedUser20542

Gast
Dat het nog niet voorbij is is vooral eng. Ik ga eens kijken wat ik er van denk.
 

DeletedUser

Gast
Om eerlijk te zijn weet ik het niet meer zo goed. Ik was nogal overtuigd van de slechtheid van jaspenia.
Ik ga nog een stuk teruglezen en zal dan nog ff iets nieuws plaatsen

deadline vandaag weer vroeg volgens mij
 

DeletedUser

Gast
Ah k, valt me nu ook pas op.

Dus, t staat als volgt
Yde is goed.
Bert kan ik(/kunnen we) niet echt iets over zeggen, aangezien hij eigenlijk de deadlines heeft gemist en alleen wat vragen heeft gesteld.
Jullie moeten over mij oordelen
Aeneas gedraagd zich niet heel vreemd of verdacht. Ik zou wel graag willen weten waarom zowel jij als jaspenia mij als afzijdig beschrijven.
 

DeletedUser

Gast
Waarschijnlijk komt dit omdat je snel vergelijkt met anderen.

T.o.v. andere reageer jij in minder posts. Het verschil is echter wel dat jou post merendeel van de tijd veel meer nuttige inhoud bevatten dan de overige posts. Verder, moet er nog minimaal 1 wolf inzitten. Yde is het zowiezo niet, en bert is inactief. Lastig over te oordelen.

Vandaar dat ik mijn twijfel legde tussen jou en Jaspenia... blijkt dat Jaspenia burger is. Bert was vorige DL inactief, en toch was er een lunch. Dus.. ja...
 

DeletedUser20542

Gast
Goede argumentatie, Aeneas.

Maar ff serieus, Bert doet niks, die stuurt niet zomaar een lunch in. En ik wil als ik dan moet kiezen jou het voordeel van de twijfel geven, omdat je imo meer toevoegt.

Wel erg dat ik zelf niks doe, niet BM-waardig.
 

DeletedUser

Gast
Goede argumentatie, Aeneas.

Maar ff serieus, Bert doet niks, die stuurt niet zomaar een lunch in. En ik wil als ik dan moet kiezen jou het voordeel van de twijfel geven, omdat je imo meer toevoegt.

Wel erg dat ik zelf niks doe, niet BM-waardig.

Klopt, Bert kan geen Lynch insturen als hij niet actief is geweest. Lijkt mij.. ?

En ik twijfel al langer tussen Jaspenia en Fireas. Gisteren kreeg Fireas het voordeel van de twijfel, maar ik kan er vrijwel niets anders van maken dat hij de laatst wolf moet zijn.

Helemaal mee eens, voor een BM ben je niet heel actief. Maja, dat kan iedereen wel eens hebben :p
 

DeletedUser20542

Gast
Fireas

En als hij geen wolf is, dan weet ik wie ik BM moet maken als ik lunch word.
 

DeletedUser

Gast
Dan moet ik t risico maar nemen. Het was niet voor niets dat ik op jaspenia aan het focussen was. Niet alleen zijn gedrag was een reden maar ook het feit dat hij een burger was zorgde ervoor dat ik hem als welp verdacht.

E. Hoewel ff na gerekend t risico valt wel mee. Ik ben dus ziener en omdat ik jaspenia als burger dag dacht ik dat hij wel welp moest zijn.

E2. Ik heb niet echt een idee wie van de andere twee dan de wolf/welp is. Ik zet mijn stem op bert.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Gast
Ik geloof niets van jou claim als ziener Fireas. Vind het maar vreemd dat je dit nu gaat doen, direct zodra je een stem tegen je krijgt.

Yde is bewezen goedje, en Bert was vorige DL niet aanwezig. Toch was er een lunch.

Mijn stem gaat dus naar Fireas
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Gast
Ik geloof niets van jou claim als ziener Fireas. Vind het maar vreemd dat je dit nu gaat doen, direct zodra je een stem tegen je krijgt.

Yde is bewezen goedje, en Bert was vorige DL niet aanwezig. Toch was er een lunch.

Mijn stem gaat dus naar Fireas

Dit klopt dus gewoon niet. Als er nog twee wolven zijn kan de ene namens allebei insturen.
En je weet toch wel zeker dat Ydeger jou boven Bert bm zal maken dus daarom zal jij nooit op Bert gaan?
 

DeletedUser

Gast
Dit klopt dus gewoon niet. Als er nog twee wolven zijn kan de ene namens allebei insturen.

Klopt, stel er zijn nog 2 wolven. Iets wat ik betwijfel overigens, dan kunnen ze beide insturen en maakt het in principe niet uit wie ik lynch. Dan liever iemand die actief is waarvan ik denk dat hij wolf is, dan iemand die inactief is en misschien wolf kan zijn.

Ik denk ook wel dat Ydeger mij boven Bert als BM maakt, dus mocht hij overleven is dat geen enkel probleem.
Er vanuit gaande dat Yde dan als BM zal sterven door de lunch, iets wat wij niet kunnen weten. En jij hier wel aanhaalt..?
 

DeletedUser

Gast
Klopt, stel er zijn nog 2 wolven. Iets wat ik betwijfel overigens, dan kunnen ze beide insturen en maakt het in principe niet uit wie ik lynch. Dan liever iemand die actief is waarvan ik denk dat hij wolf is, dan iemand die inactief is en misschien wolf kan zijn.

Ik denk ook wel dat Ydeger mij boven Bert als BM maakt, dus mocht hij overleven is dat geen enkel probleem.
Er vanuit gaande dat Yde dan als BM zal sterven door de lunch, iets wat wij niet kunnen weten. En jij hier wel aanhaalt..?

Ik bedoel dat potg waarschijnlijk gewoon als laatste de lunch heeft ingestuurd
 

DeletedUser

Gast
Toch blijft mijn stem staan voor vandaag. Zie bij de uitslag wel of ik gelijk hebt of niet. Zo niet, winnen de goedjes als nog. Aangezien Yde bewezen goedje is, en BM.
 

RabbidRobin

Ex-Teamleider Forum
Jammer genoeg heb ik geen deftige plaatjes opgeslagen zo'n 2 jaar geleden, maar dan maak ik het maar goed met een verhaaltje.

Het Einde

Nog amper 4 personen waren in leven. Het dorp was verlaten, niemand had nog zin in aanstaande avond. Het zou slecht aflopen, dat wist iedereen, er zou een volgend persoon sterven en dit zou tot gevolg hebben dat het einde naderde. Ieder van hen zou overwinnen of sterven, een andere uitweg was er niet. Zuchten kon niet meer baten, enkel de wapens grijpen en naar de oude eik gaan. En dat deed men dan ook. Vastbesloten vandaag de overwinning op te halen stonden ze niet veel later allemaal rond de oude boom te wachten. De klok in het dorp sloeg niet, niemand bemande hem, maar iedereen voelde dat de zon bijna onder zou gaan. Na een dag vol spanning en schrik kwam ook een derde Galliër op de boom afgelopen. 'Goed, tijd om te stemmen zeker'. Ze zouden niet wachten op Bert, Bert was er niet en zou ook nooit komen. De rest knikte, Fireas die als laatste bij de boom was aangekomen moest meteen ook het onderspit delven. De paranoïa en schrik hadden de anderen eerder beïnvloed, en zodra deze hadden geknikt, vlogen ze op Fireas af. Hij kon niets doen, enkel staren en schrikken. Een enkele seconde later was het gedaan. Het hoofd van de Jonge Romein(Welp) rolde de berg af.

Maar het was nog niet gedaan. Het zwaard van Aeneas had een andere weg afgelegd. Het was niet richting Fireas gegaan, maar hij had het klaargehouden en toen Ydeger zich omdraaide. Deze had zijn vertrouwen verkeerd gelegd en had het zwaard niet verwacht. Het doodde hem snel en pijnlijk, de Galliër viel dood neer. Naast het lichaam van de welp. Iets later kwam Bert aan, hij was verward. Hij zag het zwaard niet aankomen, hij stierf kort en pijnlijk(Inactiefdood). De laatste Galliër stierf.

Aeneas, Romein(Wolf) blijft over en zo winnen de slechtjes. De winnaars zijn dus Alice(Infectiewolf), Araluen(Welp), POTG(Welp), Aeneas(Welp) en Fireas(Welp). Goed gespeeld van de wolfjes. Slecht gespeeld door de goedjes. En hoe dan ook, dit potje was prachtig gebalanceerd ^^. Enkel jammer van de lynch op dag 1, de bazenwelpacties en de 3 inactiefdode goedjes.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan