• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Weerwolven van Wakkerdam #124 - Romeinen in Gallië

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser23442

Gast
En de reden is ?

Ben er dus niet zeker genoeg van om er echt voor te gaan, vandaar dat ik het daar bij liet.

Maar zijn afzijdige manier van spelen, maar toch niet inactief op de manier dat anderen het atm doen vallen me gewoon op.
 

DeletedUser

Gast
POTG afzijdige manier van spelen? Fireas is volgens mij echt wel minder actief, en meer afzijdig. Dus die redenatie snap ik niet.
 

DeletedUser23442

Gast
Ben er dus niet zeker genoeg van om er echt voor te gaan, vandaar dat ik het daar bij liet.

Maar zijn afzijdige manier van spelen, maar toch niet inactief op de manier dat anderen het atm doen vallen me gewoon op.

Dit ging over fireas
 

DeletedUser

Gast
Mijn excuses, dan ben ik het met je eens. Dacht dat je het over POTG had, omdat je hem meer verdachte als welp.
 

DeletedUser

Gast
Ze zegt niet dat een willekeurig klaagmuurbericht genoeg is om jou verdacht te maken.
Ze zegt dat ze toen ze alles doorlas jou verdacht vond als welp, en het viel haar op dat de klaagmuur haar bericht bevestigde.

Ik vond toen ik net alles rustig terug lezen eerlijk gezegd ook jou het meest verdacht als welp. Daarna pas las ik de klaagmuur en deze discussie tussen jou en kyra...



Zoals je kan lezen heb ik araluen willen stemmen, maar heb toch eli gekozen om op te stemmen omdat toen ik snel telde niet dacht dat araluen er anders uit zou gaan met een meerderheid, helaas. Als er nou meer online geweest waren was dat mss wel direct gelukt.

Verder zou ik ook Fireas als slechtje niet uitsluiten, maar daarvan ben ik minder overtuigd dan POTG



Ik vind het echt heel heel heel raar dat jullie nu zeggen 'het staat op de klaagmuur en owja ik vond je ook al verdacht dus je lijkt me wolf'. Dit is gewoon een goedkope manier om geen argumenten te hoeven noemen. Een welp kan niet gezien worden, een welp kan niet verraden worden door een g/s koppel dus zo'n klaagmuurbericht zegt helemaal niets en zal dus, zoals vrijwel ieder klaagmuurbericht, wel weer een troll van de wolven zijn.

Teruglezen, seems legit. Zeg maar, wat heb je precies gelezen en wat vind je zo verdacht?
 

RabbidRobin

Ex-Teamleider Forum
Afscheidsbrief Moon

MoonMonkey zei:
Rabbid wat heb je met de welp gedaan wat wij goedjes niet weten?

Nja, als mensen nadenken weten ze dat ik 1 zienactie hebben kunnen doen.
dit goedje is ook zeer gemakkelijk te achterhalen dus nu verplicht ik jullie mijn post te lezen. Jeej

Ik zeg het nu even zo simpel, aangezien de slechtjes het denk ik wel is opgevallen. Als ze zo goed welpen weten ze dat ook wel.
Jammer dat er in een niet claimtopic zo gewelpt word. Okey, die priester kan ik me dan voorstellen, maar dan ook nog de 2 zieners en de DO goed weten te welpen op basis van eigenlijk niets?

Enige wat ik denk dan is dat ik wellicht op een te goed spoor zat en welp hierdoor een conclusie uit heeft kunnen trekken. Jullie weten dan denk ik wel wie ik bedoel. Een vuurspelletje fzow... denk ik.

Mag hij zo :D
Aangezien je afscheidsbrieven mag sturen, maar niemand ze doet dusja... laat ik dan maar de eerste zijn.
 

DeletedUser21204

Gast
Ik vind het toch nog steeds straf hoe die welpen er nog steeds in slagen dat te doen. Ik ruik illegaal netwerken :mad:.

Dat zou met 2x al echt te veel opvallen.
Ik ben ervan overtuigd dat Rabbid op een of andere manier een vage spelversie heeft weten te creeëren, waardoor de welpen dit kunnen doen.
Na mijn dood ga ik dat echt meteen navragen :p

Zoals je hebt kunnen lezen in mijn berichten vandaag omdat ik toch net te veel twijfelde over araluen zijn slechtheid.
Ik was er van overtuigd, maar de bewezen rugter bracht me toch aan het twijfelen. Ik had daar inderdaad standvastiger moeten zijn.
Maar gelukkig was de beul zekerder van zijn slechtheid dan ik en slachtte hem alsnog. (al noemde die het zelf ook "impulsief")
Ik had niet impulsief op hem gestemd omdat ik de stemmen tellend toch geen meerderheid zou krijgen. En ik zelf ook nog risico liep om er uiteindelijk uitgestemd te worden, omdat ik oa nog een stem van yde verwachtte (zoals aangekondigd, maar niet gekomen) en dan zelf er nog uit gelynchd had kunnen worden.
Dan ga ik maar voor een grote meerderheid ipv nipt tussen mij en eli.
Van die eerste weet ik de rol namelijk wel 100% zeker en van die eerste wist ik dat niet.

Zeg dan gewoon "ik wou lame mezelf redden, ipv stemmen op iemand die ik verdenk".

-----

Naar aanleiding van zijn afscheidsbrief heb ik wat doorgelezen, en ik denk dat ik gezien ben door hem.
Het enige wat hij namelijk over een speler zegt dat mij opvalt, is dat hij mij nogal liep te beschermen, ook met redenen die ikzelf eigenlijk onzinnig vond. Verder beschermt hij helemaal niemand ofzo.

Verder verdenkt hij Fireas van welp-zijn, maar gezien de onderstreepte "denk" lijkt dit mij niet meer dan een vermoeden.
Ik zie alleen niet waar hij dan op een goed spoor zat, waar een welp een conclusie uit heeft kunnen trekken, wat zou duiden op Fireas welp. Die zie ik niet.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Gast
Dus. Ik zie allemaal verdenkingen op me. Als belangrijkste argument is afzijdig. Hoe bedoel je afzijdig spelen? Het enige wat ik daaraan kan begrijpen is dat ik gisteren na mijn stem niet meer echt heb gereageerd en dus tijdens de hoeveelheid stemmen op het einde ik niet meer te zien was. Dat zou niets mogen uitmaken over de inhoud van mijn posts en tot nu toe ben ik volgens mij redelijk to the point met wat ik duidelijk wil maken in mijn posts. Overigens heb ik vandaag een kerstdiner vanaf 19:30 op de vereniging, dus ik zal vandaag nog vroeger zijn (misschien dat ik daar met mobiel soms mee kan kijken maar ruim inhoudelijk reageren zit er niet in want dat vind ik onbeleefd tegenover mijn omgeving).

Ik blijf nog steeds bij mijn stem op Jaspenia . Waarom? Ten eerste nog steeds vanwege alles wat op de dag van de verdenkingen rondom rutger gebeurde. Verder heb je gisteren niet echt iets getoond waardoor ik opeens denk dat je toch wel goed bent.
Als laatste is het een beetje zoals dit: Eli verdacht? we gaan op eli. POTG verdacht en ook wat verdenkingen op mij? Dan gaan we daar op verder.
 

DeletedUser21204

Gast
Gvd, precies vandaag deadline 20:00 ipv 21:30 kwam ik net achter.
Dat komt dus NIET goed uit.
De kans dat ik 20:00 haal is gewoon 0%. Ik heb precies tot die tijd sporten, en moet dan nog naar huis.
Ik moet nu dus stemmen, en ga dan voor POTG. Heb geen tijd om het toe te lichten eigenlijk, want ik moet over 8 minuten in de sporthal staan die 10 mins fietsen is.
 

DeletedUser

Gast
Je kan ook gewoon zeggen dat je wolf bent hoor Kyra.

Dat gaat namelijk net zo makkelijk:D

(Ik zal straks even mijn argumenten posten. )


E: Owja, mensen die nu gaan roepen dat dit een counter is worden door mij nooit meer serieus genomen
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Gast
Je kan ook gewoon zeggen dat je wolf bent hoor Kyra.

Dat gaat namelijk net zo makkelijk:D

(Ik zal straks even mijn argumenten posten. )


E: Owja, mensen die nu gaan roepen dat dit een counter is worden door mij nooit meer serieus genomen

Waarom zouden mensen dat niet mogen roepen? (zolang je geen argumenten hebt staan lijkt t sowieso een counter)
Ik vind een stem op degene die op jou stemt niet per se slecht, maar zolang er maar goede argumenten achter zitten.
 

DeletedUser23442

Gast
Oeps, dl vandaag al om 20:00...
Dan ga ik dat ook niet redden. Gaat lekker zo de een na de ander.
Ik ga nog zeker stemmen vlak voor ik wegga. Maar wacht heel even POTG zijn argumenten tegen kyra af
 

DeletedUser23442

Gast
Moet nu weg. Helaas nog geen argumenten gezien van POTG die mijn gedachtes evt konden ontkrachten

POTG

Om de zelfde reden als eerst, plus iets anders dat me zojuist opviel.

Moon is dood en was een ziener. In zijn afscheidsbrief wordt vrij duidelijk gehint dat hij kyra heeft gezien en dat ze goed is.
Zeker omdat kyra dat zelf daarna ook nog zegt, kan ik me niet voorstellen dat POTG dat niet opgevallen is.

Moon was een goedje dus zal zeker de waarheid gesproken hebben in zijn brief.

Vervolgens is het eerste wat POTG doet stemmen op kyra.
Dit komt op mij over als een slechtje dat een min of meer bewezen goedje eruit wil werken.

Verder is deze quote ook wat vreemd:

Je kan ook gewoon zeggen dat je wolf bent hoor Kyra.

Dat gaat namelijk net zo makkelijk:D

Uit het wijwater van Rutger bleek namelijk dat ze (op dat moment) geen wolf was.
Welp had nog gekund, máár er is sinds dien nog geen enkele lunch geweest.
Waarom je dan opeens toch denkt dat iemand een wolf is?

En dat samen met de hints van moon maakt kyra vtij onlogisch om op te stemmen
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Gast
Dat klaagmuurbericht dat POTG welp is.
Ik vind het vreemd.
Een ziener kan namelijk niet gezien hebben dat POTG welp is, want of hij wordt gezien als burger, of als wolf. Welp zien gaat niet.
En door iets anders kan men het ook niet weten, want netwerken staat uit, dus het is ook niet zo dat Moon bijvoorbeeld dit er op heeft gezet omdat hij wist dat POTG het was.
Heel vreemd dit.
Echter, het kan bijna geen truc van de wolfjes zijn. Alice is dood, en Araluen zag ook al wel dat hij dood ging, met die beul. Daarbij had Araluen ook wel kunnen bedenken dat men op geen enkele manier kan weten dat POTG welp is (als hij dat dus is), dus dat de klaagmuur toch niet geloofd gaat worden ofzo. Meer wolven dan Alice en Araluen lijkt me niet dat erin zitten.
En een welp zou dat neem ik aan ook niet doen, met het risico dat hij zijn medewelp de dood in stuurt.

Echter, komt hier het punt waardoor ik het naar voren haal.
Want ik heb zojuist alles zitten doorlezen, en daarbij kreeg ik het gevoel dat POTG welp is. Voordat ik de klaagmuur las.
Dus de klaagmuur klopt wel met mijn ideeën.
En dat maakt het nog vreemder.

Ik denk dat het wel het discussiëren waard is.
Wat zijn jullie ideeën over dat klaagmuurbericht?

Ik heb nu al beargumenteerd waarom zo'n klaagmuurbericht echt helemaal niks zegt. Er is namelijk geen enkele rol waarmee je een welp kan zien, een goed slecht koppel kan niet zijn medewelp eruitwerken want die kent geen welp. Het feit dat ze me dus om zulke onzinnige redenen verdacht gaat maken is echt heel erg.


Gvd, precies vandaag deadline 20:00 ipv 21:30 kwam ik net achter.
Dat komt dus NIET goed uit.
De kans dat ik 20:00 haal is gewoon 0%. Ik heb precies tot die tijd sporten, en moet dan nog naar huis.
Ik moet nu dus stemmen, en ga dan voor POTG. Heb geen tijd om het toe te lichten eigenlijk, want ik moet over 8 minuten in de sporthal staan die 10 mins fietsen is.

Ik heb het al eerder gezegd vandaag: wat zij doet is gewoon een goedkope manier zoeken om geen argumenten te hoeven geven. Als de deadline om 10 uur ligt en je de hele dag op het forum gaat zitten posten en vervolgens om 2 voor 10 gaat zeggen dat je geen tijd meer hebt om je stem te beargumenteren, wordt dit dan gepikt? Nee, maar waarom doet men dan nu alsof dit normaal is? De redenen voor haar stem, ik zal ze maar uit haar eerdere posts halen, is het feit dat ik op de helemaal nietszeggende klaagmuur sta en het feit dat ze me wel verdacht vond na het lezen van mijn posts. Ik zeg daar iets van, ook tegen Jasper, dat ik het toch vrij slecht vind dat dit hun argumenten zijn en ze doen er niets mee. Ik zeg tegen Jasper dat hij maar eens argumenten moet noemen dan. Ik denk dat iedereen ziet wat er nu gebeurt: hij heeft inmiddels op me gestemd om iets dat gebeurd is nadat hij zei 'Ik heb POTG's posts doorgelezen en die vond ik wel verdacht'. Hij weet niet eens posts te noemen en Kyra heeft zogenaamd geen tijd ervoor.

Een ander argument tegen Kyra is dat ze zich weigerde te bemoeien met de actie van Rutger. Dit past niet bij het gedrag van Kyra, toch (FireAs)? Zie ook verdere uitleg hierover hier.


Waarom zouden mensen dat niet mogen roepen? (zolang je geen argumenten hebt staan lijkt t sowieso een counter)
Ik vind een stem op degene die op jou stemt niet per se slecht, maar zolang er maar goede argumenten achter zitten.

Zij heeft ook geen argumenten staan.

Je snapt iig wat ik bedoel. Het is vrij frusterend wanneer iemand met slechte argumenten, of in dit geval zelfs zonder argumenten, op je stemt en wanneer je die persoon dan daarom verdacht gaat vinden, begint iedereen op je te stemmen omdat je countert. (Denk maar aan de anonieme ronde)

Een laatste argument tegen Kyra is dat ze meerdere deadline's mist. Zij doet dit altijd vaak als wolf, terwijl ze als goedje vrijwel nooit een deadline mist. (Zie bijvoorbeeld het anonieme potje en het premiejager potje.)

Ik had nog een vrij verdachte post van haar gezien, daar zal ik zo mee komen aangezien ik natuurlijk niet te lang kan wachten met deze post door mensen als Jaspenia die zogenaamd niet tot de deadline online zijn...
 

DeletedUser

Gast
Om voor alvast mijn stem uit te brengen.

De keuze voor mij, ligt nu tussen Jaspenia en POTG. Beide houd ik goed in de gaten, en lijken mij beide verdacht. Kyra, iets minder. Aangezien we weten dat zij geen wolf kan zijn. Hooguit een welp, bij de andere weet ik niets zeker, dus meer kans op een slechtjes.

Fireas, hij houdt zich nogal stil. In dit geval in zijn voordeel... alhoewel de afscheidsbrief van Moon ook wel in mijn achterhoofd zit.
Al met al, 3 echt verdachten voor mij... fireas, Jaspenia, POTG...

POTG verdedigt zich beter, vind ik dan Jaspenia.. dus mijn stem gaat naar Jaspenia.
 

DeletedUser

Gast
Maarre, degenen die last minute op Alice stemden zijn nu iets minder verdacht he ;)
Eerder de ini-stemmers zijn verdacht. Degenen die Alice probeerden te redden.

De Initia-stemmers zijn in mijn ogen namelijk ook niet wolf daardoor, hun redenen zijn vrij legit, op die van Rutger na eigenlijk, maar die is bewezen niet-wolf en kon Alice dus ook niet bewust redden als medewolf.

Dit is tegenstrijdig.

Je kan je ook afvragen waarom de redenen van de initia stemmers legit waren. Ik zie niet in hoe je op iemand kan stemmen omdat je hem irritant vindt, het is al gebleken dat er minstens één slechtje tussen de initia-stemmers zat dus dat zegt ook wel wat. Ik vind het dus vooral verdacht dat ze de redenen niet aanviel, dat het tegenstrijdig is met haar eerdere post maakt het natuurlijk ook raar.

Hmm, ik vraag me af of Kyra wel echt door Moon bewezen is, dat zou me wel raar lijken. Ik zal zo even Moons posts bekijken.



Hmm..

Ik vind het bijna jammer om te zeggen, maar Kyra lijkt me op basis van Moons posts goed.

Tja, dan zal ik maar op Jaspenia stemmen.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

RabbidRobin

Ex-Teamleider Forum
Dag 4

V17qyue.png

gKlM7NG.png

- Jaspenia, Galliër (Burger) is lynch
- Kyra, Kostunrix (Jager) is lunch.
- Kyra mag ook nog schieten, zo snel mogelijk een pm naar Rabbid

- Bert en Ydeger hebben een inactiviteitspunt.
- Mineos valt dood door uitschrijving . Hij bleek Galliër(Burger)


Volgende deadline 21/12 20.00. Wat vroeger, niet vergeten!

Tegen dan van iedereen 2 posts en een stem!​
 

DeletedUser

Gast
Om de een of andere gekke reden heb ik het gevoel dat ze mij gaat schieten.

Ik zal maar even proberen nog wat toe te voegen voor mijn waarschijnlijke dood.
 

DeletedUser20542

Gast
Sorry, niet gezien dat het zo vroeg was. Best wonderbaarlijk dat ze me niet hebben geluncht, maar ik klaag niet.
 

DeletedUser21204

Gast
Staat er "zo snel mogelijk een pm naar Rabbid", duurt het vervolgens al meer dan 3 uur voor hij erop staat x)

Ok, dat wordt morgen, spannund.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan