• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

WvW #125 - Sphere

Status
Niet open voor verdere reacties.

Araluen

Manticore
Denk niet dat hij wolf of engel is perse....

Hij speelde vorige potje hetzelfde aan het begin, dus hem lynchen is net zo willekeurig als ieder ander

Dat ben ik het niet me eens, vorige potjes deed hij veel minder raar. normaal probeert hij na raar te hebben gedaan toch nog iets te bereiken. Zichzelf proberen te redden, bijvoorbeeld. Wat hij nu doet is gewoon heel raar.
 

DeletedUser

Gast
Hoe onschuldig een voorbeeld is in jouw ogen, hoe schuldiger het is in mijn ogen.
De wegen van een wolf (en een ini) zijn ondoorgrondelijk.

Dat slaat echt nergens op. Als ik iets onschuldig, vind jij het juist nog schuldiger?
Dus als ik Marco niet schuldig vind als wolf, vind jij dat juist wel?

Wat probeer je nou eigenlijk te bereiken?
 

DeletedUser23442

Gast
Dat ben ik het niet me eens, vorige potjes deed hij veel minder raar. normaal probeert hij na raar te hebben gedaan toch nog iets te bereiken. Zichzelf proberen te redden, bijvoorbeeld. Wat hij nu doet is gewoon heel raar.

Vorige potje is die er toch ook dl 1 uitgelynched omdat die trollde....
 

DeletedUser23053

Gast
Dat slaat echt nergens op. Als ik iets onschuldig, vind jij het juist nog schuldiger?
Dus als ik Marco niet schuldig vind als wolf, vind jij dat juist wel?

Wat probeer je nou eigenlijk te bereiken?

Toen ik Alice in het vorige potje wolfs vond en Rutger haar vervolgens keihard ging verdedigen, vond ik Alice nog wolfser ja, hier geldt zowat hetzelfde.
 

DeletedUser23053

Gast
Ik vind trouwens dat we het risico niet moeten nemen om Initia vandaag te lynchen, er is best een grote kans dat hij engel is.
 

DeletedUser23053

Gast
Ja dat kan op zich ook wel, maar ik denk dat ze deze rol er toch wel in heeft gedaan hoor.
Anders had ze die rol echt nooit bedacht om in de instellingen te zetten :x
 

DeletedUser

Gast
Lol, dat zou wel echt best grappig zijn xD
Maaruuh, claim je hier wolf/engel :O
Ziet er beetje uit als een verspreking.

Ja,Maar de wolf kon dan niet winnen, of goedjes of engel zou winnen, dus als ik wolf zou zijn dan kon ik dat gewoon doen, omdat het potje toch geen flikker uitmaakt.
 

DeletedUser23053

Gast
Ja,Maar de wolf kon dan niet winnen, of goedjes of engel zou winnen, dus als ik wolf zou zijn dan kon ik dat gewoon doen, omdat het potje toch geen flikker uitmaakt.

Ja als in, ik claim een van de 2?
En als wolf weet je niet of er alleen engels en 1 wolf in zitten, dus dan kun je niet claimen ;)
Misschien is dit wel gewoon zwarte dood, ook wel wat voor Alice
 

RabbidRobin

Ex-Teamleider Forum
Ik ben er vrij zeker van dat de helft van wat ik aanhaal door jullie al is aangehaald, maar pech. Dan moeten jullie maar geen 12 pagina's spammen.

Goed, dan ben ik wolf. Zolang je hem maar lyncht, want hij is zeker wolf.

Cupido heeft je met Frank, Engel gekoppeld? #Mindfuck? Hoezo ben je er 100% zeker van dat ie wolf is?

Ik zeg toch niet dat jou dat een wolf maakt of zo?

Wat voegt het dan toe?


Beetje de trooster uithangen? Ik denk dat meer mensen dan alleen Mineos bm kunnen worden.
Ach, tis dat je niet weer op kyra stemt

Waarom zou ie niet op Kyra mogen stemmen? Waarom mag ie dan wel op Mineos stemmen? Je praat halve zinnen.

Zeker niet met die engel erin

Waarom zou er niemand wolf claimen met een engel erin?



Ze gooit er gewoon 1 wolf in en de rest engel, rip

Of ze gooit er geen in, lol.
Maar ik denk dat we er wel vanuit kunnen gaan dat er een engel in zit, tbh.

Wil je soms aandacht?

Wat is er mis met wat aandacht naar je toe trekken? Is ie nu wolf. Spannend.

Als Minoes goed is, ben ik (volgens meetmensen) ook goed en vice versa, dus zijn we broeders.

Vanwaar deze uitspraak, want deze heb ik dan volledig gemist.

Ik vraag je, waarom die randomstem? Je stemde ook al vaker op kyra. > aandacht op JOUW STEM.
Dit is er omheen draaien. Ik hoop dat je toch iets beter gaat proberen te onderbouwen en te verdedigen. Je doet nu gewoon dommer dan je bent wouter

Maakt dat hem wolf? Nee.
Doet hij vervelend? Ja. #Engel
 

DeletedUser

Gast
Minoes en ik hebben met spellen altijd een speciale band :p
Als Minoes goed is, ben ik (volgens meetmensen) ook goed en vice versa, dus zijn we broeders.
Niets vice versa, jullie zijn gewoon altijd samen wolf en daarmee basta.
Alice lijkt me wel zo'n troll dat ze er geen engel instopt
Eerder dat ze Initia engel maakt omdat er een aanzienlijke kans is dat hij toch wel op dag 1 wordt gelynched ;)
 

DeletedUser23053

Gast
2 mensen die nog niets gezegd hadden, posten nu ineens heel kort na elkaar. Afgesproken dit?
 

RabbidRobin

Ex-Teamleider Forum
Initia lijkt me eerder wolf die na morgen zichzelf als burger wilt bewijzen. Het feit dat hij met wolven gooit, brengt dit idee echter een beetje in de war, magoed.

2 mensen die nog niets gezegd hadden, posten nu ineens heel kort na elkaar. Afgesproken dit?

Ja, problemen mee?
 

DeletedUser

Gast
2 mensen die nog niets gezegd hadden, posten nu ineens heel kort na elkaar. Afgesproken dit?
Natuurlijk, het heeft er totaal niets mee te maken dat we de rest van de dag weg waren.
Initia lijkt me eerder wolf die na morgen zichzelf als burger wilt bewijzen. Het feit dat hij met wolven gooit, brengt dit idee echter een beetje in de war, magoed.
Als het idee in de war te brengen valt faalt het dan niet gewoon een beetje? :p
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan